18 Mart 2013 Pazartesi

8 Mart Doa Kozmetik Alışverişim


8 Mart Doa Kozmetik indiriminden ben de nasibimi aldım, haliyle bana da gecikmeli geldi.. 7 Mart akşamı verdiğim siparişi 17 Mart'ta Aras kargo şubesine giderek aldım, bir araba da onlara sövdüm.. Eve hiç gelmeyip, geldiklerine dair bir kağıt da bırakmadıkları halde gelmiş de bulamamış gibi mesaj atıp şubeye çağırdılar ve yarım saat kutumu bulamadılar!
Geçen yıl bu kadar popüler olmadan önce de bir alışveriş yapmıştım Doa'dan indirim oranı bu kadar büyük olmasa da fiyatlar, şimdiki indirimli fiyatlara yakındı.. Zaten fiyat artışını hepiniz fark etmişsinizdir. Birkaç hediye ürün ve tahta tarak eklenmişti alışverişime, bu indirim döneminde çocuğunuza olduğu gibi bana da hediye gelmediği gibi bir ürün eksik göndermişler! İşin tuhafı ürünlerle gelen irsaliyeli fatura benim ödediğim tutardan biraz fazla, yani hem ürünü eksik girmiş hem toplam tutarı daha fazla göstermişler, nasıl başarmışlar henüz anlayamadım.. Twitterdan bir yanıt alamayınca siteden yazdım onun cevabını beklemedeyim.. Ayrıca lavanta suyunun da pompası bozuk geldi, ne yapacağımdan çok emin değildim zaten :) Dolabıma, yatağa falan sıkarak kullanırım..
Lavanta sabunu ve saç toniğini hemen denedim, toniği uygularken bir miktar yeni çıkan saçlarımdan dökülünce çok ayar oldum! Ama yine de saç diplerimi arındırmaya katkısını sevdim.. Sanırım saçlar biraz kuruyunca kullansam daha iyi olur.
Lavanta sabununun kokusu çok hoş ama direk vücuda sürerek kullanırsanız sabun kaymıyor :s
Keratinli saç maskesini kullanmak için sabırsızlanıyorum. 2-3 ay önceki kesimimden beri Loreal sıvı saç kremi sayesinde saç uçlarım iyi durumda ama kırılmaya başlamadan bu maske eminim iyi gelecektir ;)
Hindistancevizi dışında diğer yağları karıştırıp saçlarıma uygulamayı düşünüyorum. Aslında onlar da biraz amaçsız alındı, örneğin üzüm çekirdeği yağının iyi bir şey olduğunu ama ne işe yaradığını bilmiyorum :)
Asorbic asidi bacağıma peeling yapmak için aldım, şimdilik tırsıyorum. Kullanımını araştırıp, deneme cesareti gelmesini bekleyeceğim :)
Şampuan, saç kremi ve nemlendiricilerinden memnun kalmadığım için bu seferki alışverişim böyle oldu.. 37 küsur tuttu...

26 yorum:

  1. doa kozmetiğin ürünlerini çok merak ediyorum ama kalitesinden hala emin olamadığım için henüz alma cesaretim yok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünlerine göre değişiyor.. Beğenenler çok var ama şampuanını kullanamadım ben, doğal sabunla yıkanmış gibi keçe gibi oluyor.. Gerçi çoğu doğal şampuan öyle ama dökülme önleyici olarak kullandığın bir şampuandan sonra saçı tarayabilmek için bir avuç krem kullanmaya gerek yok :)
      Katı parfümlerini, shea yağını falan seviyorum ben. Bunlardan da memnun kalırsam blogda paylaşırım yine :)

      Sil
  2. Doa Kozmetiği duyuyorum ama hiç alışveriş yapmadım..Ama üzüm çekirdeği yağı gerçekten faydalı..yara/morluk izlerini geçirdiğini, saç dökülmelerine ve yanıklara iyi geldiğini, hatta tüm antiaging kremlerinde kullanıldığını biliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmm hazır geçen gün inşaatta düşüp, tuğlayı dizimle kırmışken kullanayım o zaman :D
      Saç karışımıma bunu eklesem saç diplerine de uygulanır mı acaba? Hepsinden biraz karıştırıp deneyeyim en iyisi :)

      Sil
  3. bende 8 martta sipariş vermiştim, 15 martta elimde olacağı yazıyordu fakat hala gelmedi benimkiii:'(
    lavanta suyunu tonik olarak kullanabilirsiniz, eğer hassas bir cildiniz varsa akşam yatmadan bir iki fıslatırsanız çok rahatlatıyor cildi.. bendeki etkisi öyle yani:)
    gülerek kullanınn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gayet hassas, teşekkür ederim :))
      Bir önceki indirimlerinde çok fazla sipariş almışlar, bunda da muhtemelen hem o yüzden hem kargo kaynaklı gecikme var.. Adana'ya zaten bir gün ekstradan geç geliyor ama İstanbul siparişleri de gecikmiş :s

      Sil
  4. keratinden bana yollamadılar yahu merak ediyordum. bana da eksik gelmişti sonra mail attım hemen yollamışlardı eksiği ama şimdi bütün siparişler geç geliyor galiba. :/ aras kargo bana 3-4 seferdir aynı şeyi yapıyordu sonunda şikayet ettim. getirdiler doğru düzgün en son.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keratini ben sipariş verdim ama normalde hediye gönderiyorlarmış sanırım. Bu indirimde kimseye hediye yok :)
      Twitterdan söyleniyordum Aras kargo durumu sormuş ilgilenirler umarım :s

      Sil
    2. aa normalde satılıyor mu? satılmıyordu bir ara fark etsem sipariş verirdim ben de. O_O

      Sil
    3. https://www.doakozmetik.com/default.asp?git=9&urun=134
      Bu linkte satışta canım, görseli olmadığı için dikkat çekmiyor :)

      Sil
    4. teşekkürler biraz elimdeki yağlar azalsın da bir dahaki siparişime alayım. :)

      Sil
  5. aynen ya ben de baya bir alışveriş yaptım 8 mart indiriminde ayın 18 i oldu hala haber yok en azından bir özür mesajı filan olmalıydı sitelerinde.
    üstelik ben izmirde yaşıyorum ve bana çok yakın yerdeler aynı ilçedeler
    nasıl olur da daha uzak illere daha erken yollarlar anlamıyorum gerçekten üzüldüm buna en azından bugün gelir diye bekledim ama hala kargo için hazırlandığı yazıyor sipariş takip yerinde. ilk siparişim filan da değil düzenli müşterileriyim her ay en az 50 tl lik alışveriş yapıyorum ama neyse... ne desem boş geçen siparişimde de kargoyla ilgili sorun yaşamıştım siparişlerim ankarada başka bir kişiye gitmişti o kişinin siparişleri de bana gelmişti ve baya bir para ödemiştim benim olmayan sipariş için ben de hemen aradım gelip paramı iade ettiler 2-3 gün içerisinde yeni kargo yolladılar ama asabım bozulmuştu en azından bu rezillik yüzünden küçük bir hediye beklerdim kırılmıştım her neyse bir daha sipariş vermeyecektim güya ama 8 mart indirimini ve yeni çıkan ürünleri görünce dayanamadım... ve bu 10 günlük gecikmelerinden sonra bir daha sipariş vereceğimi sanmıyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir cenaze olayları varmış gecikme hem onunla hem kargo şirketiyle ilgili sanırım. Daha önceki alışverişimde kutuya eklenen her ürün fatura üzerinde elle işaretlenmişti, bunda kutuda mı yer kalmadı gözden mi kaçtı anlamadım eksik gelmiş siparişim :))

      Sil
  6. bende doadan alışveiş yaptım karkom 2gün gecikti..ama ürünlerden oldukça memnunkaldım özellikle kil sabunu bir harikaydı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah işte bana da eksik gelen ürün tam olarak kil sabunu :)
      Yağlar doğalmış gibi gelmedi bana :s Hindistancevizi yağı bile kokmuyor.
      Önyargının esiriyim sanırım, ürünleri beğenmemeye taktım :)

      Sil
  7. Canım valla haklısın. gönderimde problem yaşanıyor. Biliyorsundur ben gittim yerlerine. Az kişi çok iş yapmaya çalışıyorlar! Araya başka birşey girince de aksamalar ard arada sıralanıyor.
    Keratin maskesini uzun zamandır kullanıyorum. saçım uzun ve kırıklarla doluydu. Şuan tertemiz pırıl pırıl oldu. Daha önce hediye geliyordu. Ama artık satışa çıkarmışlar.
    Hindistan cevizi yağını kaşlarına ve saç diplerine sür maske gibi beklet besliyor ;)
    Bazı ürünleri ne kadar işe yaramazsa bazıları da baştan yaratıyor işte =)
    Fiyatlarda da bariz artış var. Ambalaj kaliteleri çok çok kötü zaten eline alınca kırılcak gibi oluyor. Ulaşım ve ambalaja bir el atsalar bir düzene girseler çok iyi olacak.

    Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cam ve karton ambalaj olduğu sürece doğayı koruma fikrine saygı duyuyorum o konuda bir beklentim yok ama ürünler de doğallıkla kalitesizlik arasında bir sıkışma var gibi :s
      Örneğin Oriflame'den de hindistancevizi yağı aldım buram buram çok güzel kokuyor o ama bu alışverişte aldığım yağlar sanki aynı şişeden doldurulmuş ayçiçek yağı gibi :D
      Keratin hala deneyemedim, babam evde zaten her şeye kavga ediyoruz bir de saçlarımda maske 5 saat evde dolansam nasıl olur acaba? :D
      Yalnız şu sıra çok sıkı bir ürün bitirme çabam var, yeni aldığım şeyleri bile bol bol kullanıyorum fakat bu alışverişe taktım niyeyse elim gitmiyor hiçbirine..
      İrsaliyemi Özcan Bey kontrol etmiş onun imzası var ama cenazeleri varmış sanırım onun dalgınlığıydı.. Hem üzüldüm hem çemkiricem çemkiremiyorum :(

      Sil
  8. keratınlı sac maskesı cok guzeldı gecen kıs denemıstım yanı hedıyeydı ve paraylada satılmayacağı soylenıyordu umarım hala da oyledır,epeydır bakmıorum sıtelerıne:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi ara kadınlar kulübünde Doa kıyameti kopuyordu :D
      Bahsini orada görmüştüm ama şampuan ve kremine sinir olduğum için bir daha sipariş vermemiştim
      https://www.doakozmetik.com/default.asp?git=9&urun=134
      şu linkte satışta..
      Sanırım yılbaşına kadar olan alışverişlerde hediye olarak gitmiş :)

      Sil
  9. Merhaba Seçil,
    Yağlarla ilgili birkaç öneri de bulunmak istedim sana yağlarla kafayı bozmuş biri olarak :))
    Üzüm çekirdeği ve kayısı çekirdeği yağı cilt için çok iyi yağlar ama direk yüzüne sürersen iritasyona ve sivilceye neden olabilir.Ben makyaj temizliğinde kendi hazırladığım karışım yağımı kullanıyorum zaman zaman.Bu yağları ister karıştırarak istersen tek kullanabilirsin.Ama nemli bir pamuğa (ben gül suyuyla nemlendiriyorum)1-2 damla döküp tüm yüzünü ve boynunu silebilirsin.Yağ miktarını kendine göre ayarlaman daha iyi olur.Yağ kalıntısını ister cildinde bırak istersen de durulayabilirsin.
    Hint,badem ve susam yağının karıştırıp içine istersen zeytinyağı da ekleyip saç diplerine sürüp en az 2 saat beklet.Yıkarken su değdirmeden önce şampuanı direk yağlı saça sürersen yağlar saçtan daha kolay arınıyor.Bunu bir kuaförden öğrenmiştim seneler evvel.Umarım başını ağrıtmamışımdır :)
    Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek ne demek daha bile anlatabilirmişsin :)) Yağı temizleyemediğim zaman sabunla yıkıyordum ben de, sonra da onun dolaşığını açmak daha bir zulüm gerçi :)
      Yüzümü nemlendirmek için kayısı ve buğday yağı kullanmışlığım var, yazdığın gibi çok az uyguluyordum ve ekstra nemlendirici kullanmıyordum. Ayrıca aknelerin üzerine çay ağacı yağı, biberiye, kantaron gibi yağlar da kullandım. Sanırım hepsi de işe yarıyordu ama düzenli kullanmak gerekir tabii..
      Bu aldığım yağların hepsinden saçım için bir karışım hazırladım, çam terebentin de ekledim, henüz denemedim ama herhalde iyi gelir diye hepsinden koydum :))

      Sil
    2. Yağlarla ilgili sormak istediğin ne varsa bildiğim kadarıyla anlatırım seve seve :)
      Sana haftalık yapabileceğin bir kür tarifi vereyim bir de.1 tatlı kaşığı yoğurt yarım paket yaş maya (hani küçük kutu gibi olanlardan)ve göz kararı da hazırladığın yağ karışımından ekle.İçine birer ampul e vitamini ve bepantene ampul kır saç diplerine iyice yedirerek sür.En az 2 saat beklet saçında.Ne kadar bekletirsen o kadar iyi.Saçlarındaki yumuşaklığa ve değişime inanmayacaksın.Hem yeni saç çıkartıyor bu formül hem de uzatıyor saçları.Umarım memnun kalırsın.Unutmadan menekşe yağıda bulur eklersen karışımına mis gibi kokar saçların hem de menekşe yağı keratin yapıyı güçlendirir.
      Görüşmek üzere..Gül

      Sil
    3. Menekşeden Buket bahsetmişti ama ne için kullanıyordu unuttum. Yaş mayayı, yüz için duymuştum Suna hanımın tariflerinde sık sık geçiyor :)
      Polikistikover'den dolayı saç dökülmesi hayatımın bir parçası oldu artık, bunları da deneyeceğim çok teşekkür ederim! :)

      Sil
    4. Tam formülü senin adınla blogumda paylaştım.Menekşe yağı keratin yapıyı güçlendiriyormuş.Manikür yaparken de kullanıyorum ben.Tırnaklarıma ve ellerime çok iyi geldi.Bu formülde aslında yaş maya yoktu ben ekledim.Yağları da zaman zaman değiştiriyorum elime ne geçerse hesabı yapıyorum.Ben de Suna hanımdan öğrenmiştim.Bende de kansızlık var ondan dolayı dökülmeler yaşadığımda süte kuru maya koyup içiyordum.Yaş mayayı da banyoda saçlarımı yıkadıktan sonra tüm paketi saç maskesi gibi saç diplerine sürüp biraz bekletip yıkıyordum.Sonra formüle dahil ettim iyi de geldi saçlarıma.Kuaför diplerden fışkıran saçlarıma inanamamıştı.
      Polikistikover için de çok geçmiş olsun.Şu meşhur soğan suyu formülünü denedin mi?

      Sil
    5. Soğan kürünü çok duydum ama tadı kötüdür diye denemedim bile :s
      Dış kabuklarımı kaynatılıyordu noluyordu onda?

      Sil
    6. İbrahim Saraçoğlu soğan kürü diye aratırsan nette tam formül çıkar.Ben de bilmiyorum çünkü sadece duymuştum işe yarıyor diye

      Sil