6 Ağustos 2012 Pazartesi

Ev Yapımı Smudge Brush-Daimi ELF Kuponları

İşi büyüttüm evde fırça yapmaya başladım :s Daha önce Rossman dan aldığım düz far fırçam hiç renk vermediği, farı tutamadığı için bir tarafını biraz oval bir tarafını da ELF Eye Defining Brush gibi kesmiştim, şu şekilde;

Fotoğraf çok net değil ama zaten önemli olan mantığı. Fırçanın ucu ovaldi fakat yan kısımlardan kıl boyları kısalmadığı için farın üzerine sürdüğümde fırçaya ürün gelmiyor, farı tozutuyordu. Ben de ELF fırçalarla kafayı bozduğum bir gün aldım elime fırçayı resmen asimetrik katlı kesim yaptım arkadaşa :)
Bugün de Flormar Pretty Compact P046 dörtlü paletteki en koyu farı kirpik diplerime hat çekmek için kullanmak istedim. Kalem çektiğimde kullandığım aplikörle yaparken dur ben şunu bi keseyim dedim :) Böylece yine Rossman ın markası olan -sanırım- bu fırçalı aplikatörler de bir işe yaramış oldu. Kendi Smudge brush'ımı yarattım.. Verdiği görüntüyü sevdim, bu farla siyah kalem çekip dağıtmışım gibi bir görüntü oluştu. Hastalık derecesinde kararsız bir insan olduğum için bir EcoTools göz farı seti alıp almamaya karar veremedim :s Limango tekrar kampanyalara dahil edip 20 liralık hediye çekimi kullanıp sonra en az 10 gün kargo yolları bekleyinceye kadar bu fırçalarla oynarım artık..


Elf'lerim Amerika'dan taa ekim ayında gelecek :( %50 indirimde aldım çok mesudum :) Gerçi şu anki kampanyayla da Studio fırça seti 88 cent tabii önce 30 dolarlık alışveriş gerekiyor ki aynı hesaba geliyor.. O fırçaları tek tek almış olsaydım %50 indirim kampanyasında diğer alışverişlerimle birlikte yine toplam 30 dolar yapacaktı, yani ELF'in indirimleri mucize değil, fakat bir sonraki mutlaka daha iyi oluyor, onları bekleyip şansı zorlamak gerek :)
Ayrıca benim gibi ELF'ten ya da başka markalardan online alışveriş yapmayı düşünüyorsanız, yurt dışından biri getirecekse vaktiniz varsa, siteye üye olun gönderilen kupon maillerini saklayın. ELF'in bazı indirimleri sürekli çalışıyor. Mesela TAF20 sadece Amerika sitesinde %20 indirim yapıyor, bu indirim için alt limit yok fakat zaten kargo ücretini düşününce anlamlı bir indirim olması için 20-30 dolar harcama yapmak gerekiyor ki bu durumda da 25 dolar üzeri ücretsiz kargo daimi bir kampanya bu da tercih edilebilir. Aynı zamanda ECD17 kuponu ile Studio serisindeki her şeyi %50 indirimli alabilirsiniz, bu da daimi bir kod. Ağırlıklı olarak 1 dolarlık seriden alışveriş yaptı iseniz ECD1 kuponu ile seçtiğiniz 10 tane 1 dolarlık ürünü ücretsiz alabilirsiniz, 10 dolar indirim olmuş oluyor yani. Ama bu son iki kod belli bir limitten sonra çalışıyor, sanırım bu da 30 dolar.. Ve Amerika sitesi için geçerli hepsi... Yeni kodlar geldikçe hala çalışıyor mu diye denemeye devam edeceğim, ama şu sıra adamlar hala doğum günlerini kutladıkları için daha geçici indirimler yapıyorlar ve kupon iptal oluyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder