22 Şubat 2014 Cumartesi

indirimgerek.com Alışverişim


Selamlar..
Birkaç gecedir yorgunluktan yazamıyorum. Daha neler duyup da şaşırmayacağım acaba diye düşünmeden edemediğim günlerden geçiyorum, bu yüzden birkaç defa kişisel yazılarıma dönmeye yeltendim ama çok sert şeyler yazmış bulundum, taslakta biraz daha dursunlar onlar :) Ben yine kozmetiğe döneyim..

Bir süredir indirimgerek.com sitesini, instagramdan takipteydim. Zaman zaman belli ürünlerde güzel indirimler oluyor ve bir eczane sitesi olmasına rağmen çok ilgililer, çok cici paketlenerek geliyor örneğin :)
Ürünlerle ilgili detaylı bilgi ya da sitedeki stok sorunu vs için instagramdan @indirimgerekk hesabından ulaşabilirsiniz kendilerine..


Benim alışverişimde de küçük bir sorun oldu. Bioderma H2O kuru ciltler için olanı kampanyadaydı denemek için onu almak istiyordum ama ellerinde kalmadığından arayıp, Sensibio gönderebilir miyiz diye sordular :) Siparişlerim tedarik edildikten 1 ya da 2 gün sonra elimdeydi. Ankara merkezli olarak gönderiliyor. Havale ve kredi kartı ile ödeme yapılıyor.
Merak ettiğim diğer ürünler de Rebul duş jelleri ve Rosense ürünleriydi. Rebul'ları 5 liraya almış oldum. Rosense'ler 5-6 lira civarı. 250 ml Bioderma H2O'yu 10 liraya aldım ama farklı sitelerde farklı fiyatlara bulabilirsiniz.

Instagram'da gördüğüm diğer alışverişlerde numune yollandığını biliyordum, ben özellikle istememiştim ama aldıklarımla ilintili olarak çok güzel ürünler göndermişler. Bioderma tanışma setleri ve neredeyse her cilt tipine göre Caudalie nemlendirici var. Bu arada akne tedavisini 3 ayın sonunda delice kuruyarak bıraktım, hala kuru cilt ürünleri kullanabiliyorum :)


Bioderma'nın böyle setleri olduğunu görmek bile güzel. Eczaneler vermese de adamlar yapmış en azından :) Bu arada Bioderma puanlarıyla ilgili soru alıyorum. Kazandığım çekilişte bile puanlı ya da puansız ürün geldiği oldu. Bunu kim neye göre belirliyor bilmiyorum ama sanırım eczacılar, kampanyalı ürünleri puansız gönderiyor..


Rosense duş jeli, gerçekten gerçek gül ekstraktı içeriyor. Gülsuyu da distile, aromasız, doğal gülsuyu. Ve fakat kokusunu hiç sevmedim.
Konuştuğumuz arkadaşlar doğal gülsuyu öyle olur dediler, istemeyerek kullanıyorum :/

Benim için keyifli bir alışveriş oldu. Tekrar alışveriş yapabileceğim bir site.
Bazı sitelerde, üye olmadan alışveriş yapamıyorsunuz fakat bu siteden yapılabiliyor bu yüzden sipariş mailinizi silmeyin, takip numaranız ve mail adresinizle kargo takibi yapabiliyorsunuz üye değilseniz..



9 yorum:

  1. yeni bir alışveriş sitesi daha keşfetmiş olduk..gördüğüm kadarıyla güzel kampanyaları oluyor. Tester konusunda bravo diyorum, çünkü ben ciddi anlamda takık durumdayım bu konuya. Firmalar bunu deneyelim diye bizim için yapıyor niye saklıyorsunuz! Sen bana 200-300 TL'lik kremi satmak istiyorsun ama 3 ml.lik tester vermiyorsun. Dedim ya takığım bu konuya!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klasik bahane elimizde kalmadı ! İsterlerse gayet oluyor ellerinde...

      Sil
  2. canım güzel günlerde kullan Berna hanım çok cömertmiş tester konusunda :) ben kredi kartı kullanmıyorum çok kıskandım şimdiii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siteye baktın mı canım kapıda ödeme olabilir. Genelde olmuyor ama :/

      Sil
    2. baktım canım hatta Berna hanımı whatsapptan ekleyip sordum yokmuş :(

      Sil
  3. son kullanma tarihlerinde bi sorun yok dimi
    iyi günlerde kullan hemen bakıyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Hayır canım hepsi yeni ürün. Rosense'ten gülün dışında bir koku daha geliyordu ama ocak 2014'te üretilmiş...

    YanıtlaSil
  5. Mutlu günlerine eşlik etsinler her biri...

    YanıtlaSil
  6. merhabaa rosensenin gul suyunu bende kullanıyorum ve cok memnunum fakat gul suyu kokusundan bende haz etmiyorum ama verdigi etkiden dolayı onu gozardı ediyorum=) gule gule gunlerde kullan siteyi incelicem ankarada oturuyorum zaten iyi oldu bu haber tesekkuerler=)

    YanıtlaSil