21 Ekim 2015 Çarşamba

Bioplante Ürünlerim

 Merhaba arkadaşlar. Ufak bir bilek rahatsızlığı nedeniyle fazla yazı yazamıyorum bu ara. Bir süredir zevkle kullandığım hatta bitirmek üzere olduğum Bioplante ürünlerinden bahsedeceğim. Şampuan ve kondisyoneri bir arada kullanmak gerekiyor. Bunun dışında gündüz kremi ve seçtiğim bir diş macununu gönderdiler bana. Benim çok heyecan duyduğum bu markaya bir bakalım mı?

Tamamen doğal ve sertifikalı (Natrue) içeriğe sahip hammaddeyle üretilen Bioplante ürünleri, zararlı bileşenler içermiyor. Tamamı konsantre yapıda. Bu yüzden şampuan ve saç kremi biraz küçük boyutta. Ve bu içerik ve boyutlar için oldukça makul fiyatlara satılıyor. Kendi sitelerinden ve çeşitli sitelerden sipariş verebilirsiniz. 
Marka benimle iletişime geçtiği zaman, ürünlerle ilgili çok detaylı bilgi verip, sorunlarıma ve ihtiyaçlarıma göre ürün seçmemi sağladığı zaman çok mutlu oldum. Sonrasında da iletişimde kalmaya devam ettik, geri dönüşlerimi ilettim. Çünkü ürünlerine çok güveniyorlar, haliyle kullanım sırasında da ürünlerin arkasındalar ve kullanıcı olarak ben de büyük merakla kullanmaya başladığım, tüm ürünlerini çok beğendim.  

Facial Day Cream, gündüz kremi olsa da çabuk emilen ama yoğun bir yapıya sahip, bu yüzden ben geceleri kullanmayı tercih ettim. Cildimi oldukça güzel yumuşattı. Q10 ve hyaluronic acid içeriği ile ciltte gençleşme sağlıyor. Kuru ve 30 yaş sonrası ciltlere tavsiye edebilirim. Hatta ne kadar erken o kadar iyi :)


Gördüğünüz gibi tamamen doğal, nemlendirici yağlar içeriyor. GDO'lu hiçbir içerik barındırmıyor. Vejetaryan olması da hayvanlardan elde edilen içeriğe sahip olmadığını belirtiyor.
50 ml boyutunda oldukça uzun süre yetecek bir krem.


 Tarçınlı diş macunu fikrini duyduğumda, balıklama atlamış olabilirim! :) Markanın tüm diş macunları fluorid içermiyor. Bu konuda çeşitli görüşler var. Kansere neden olması için çok yüksek düzeyde kullanılması gerektiği yönünde. Hassasiyetiniz varsa, özellikle fluoridsiz tercih ediyorsanız, güvenle tavsiye ederim. Ağız içi yaraları tedavi ederken, diş plağını azaltıp, dişleri güçlendiriyor.


Karanfilin, dişler için mucize olduğunu bilirsiniz zaten. Karanfil yağı ile diş ağrılarını dindiriyor. Diş ağrısı çekiyorsanız, evde karanfil yağı ya da karanfil tohumu bulundurup çiğnemenizi tavsiye ederim.


Saç dökülmesi sorunum nedeniyle SLS içermeyen ve doğal pekçok şampuan denedim. Çoğu da saçlarımı keçe gibi yapmaktan öteye geçemedi.. Bunun en büyük nedeni "yumuşatıcı, düzenleyici" maddaler içermemesi. İşte bu yüzden, bu tarz doğal şampuanlar, kendi kremiyle birlikte kullanılmalı.
Limonotu şampuanı, jel yapılı bir şampuan. Kullanmaya başladıktan sonra, saçlarımı boyadığım için biraz dolaşmaya neden oldu. Ama genel olarak başarılı bulduğum bir şampuan. Saçlarımın parlaklığı arttı ve zaten hızlı uzayan ama uzaması duran saçlarımı çok güzel destekledi. Kondisyoner olmadan, yıkayıp çıkabileceğim bir ürün olsa sürekli kullanabilirdim. Şimdi dönüşümlü kullanmayı düşünüyorum. 


Conditioner ise çok yoğun yapılı krem yapıda. Konsantre olduğu için az kullanmak gerekiyor ama bu şekilde kullanınca, saçlarıma yeterince yediremedim. Biraz parça parça kalan, homojen uygulanamayan bir yapısı var.
Silikon temelli bir içeriği olmadığı, dimethicone içermediği için saç diplerimde de güvenle kullandım. Cildinizi bir film gibi kaplayıp, nefes almasını önleyen ve erken yağlandıran bu içerik neredeyse tüm saç kremi, maske, cilt nemlendiricileri ve kozmetik ürünlerde bulunuyor.
 Saçlara en iyi gelen yağlardan biri olan jojoba içeriyor ki aşk sebebi..
Bu ürünle ilgili tek sıkıntım küçük olması. Bu kadar hızlı saç kremi bitirmişliğim hiç olmamıştı. Çok sevdiğim için, bu iyi bir şey de olabilir tabi :)


SLS, PEG'ler, renklendirici madde, parfüm, paraben içermeyen ve işini iyi yapan bir şampuan ve saç kremi arayışındaysanız bir bakın derim.
Gönderimleri ve ilgileri için kendilerine tekrar teşekkür ederim.
*Beni instagram'da takip ediyorsanız, kullanıcı adım değişti. Artık makyajatolyem olarak ulaşabilirsiniz :)

2 yorum:

  1. Güzel bir ürüne benziyor....denemek lazım. ben de bloğuma bekliyorum rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. diş macunu ilgimi çekti özellikle tarçın tadına bayıldığım için merak ettim hem iştah da keser :-)))

    YanıtlaSil