19 Şubat 2016 Cuma

Nerelerdeyim ki? :)

Hep merak ederdim, eskinin moda-kozmetik blogger'ları evlenince neden uzaklaşıyor diye. Sonra şöyle bir şey oldu...


Müthiş bir hızla nişan sürecine girdik. 3 vakte kadar nişanımız oluyor. Her şeyi çok basit ve sade tutmamıza rağmen hiçbir şey yetişmiyor gibi geliyor.
Bu süreçte yanımda olan sevgili blogger arkadaşlarım Didem, Mürüvvet, Tuğçe, Sinem, Aslı'ya peşin peşin teşekkür ederim. Tuğba'm da taa Fransa'lardan yetişiyor. 20 yıllık dostlarım arayıp sormazken, böyle güzel dostluklar yakalayabildiğimiz için çok şanslıyız. Blogda yazdıklarımız fani şeyler, bir yerden sonra bıkmak çok olası, bize kalan mutluluk....
Mutluluğuma ortak olan herkese ayrı ayrı teşekkür ederim... 

9 yorum:

  1. Şimdiden tebrikler cnm. Aynen evlenince falan bir şekilde ister istemez insan uzaklaşıyor niyeyse. çalışmadan ve evişlerinden vakit kalmıyor herhalde:D

    YanıtlaSil
  2. Seçilciğim şimdiden çokkkk çok tebrik ederim. Hayırlı uğurlu olsun. Sağlıklarla, mutlulukla uzun yıllarınız olsun.

    YanıtlaSil
  3. tebrikler canımmm :) hayırlısı olsunn :)
    murtluluklar hiç peşini bırakmasın. :)

    YanıtlaSil
  4. Çok tebrik ederim. Ne tatlı telaşlar bunlar <3 fazla canını sıkma, keyfine bak derim ben

    YanıtlaSil
  5. Allah tamamına erdirsin umarım çok mutlu olursun ♥

    YanıtlaSil
  6. Çok mutlu oldum canııım :) Allah tamamına erdirsin, sevgiyle, mutlulukla :)))

    YanıtlaSil
  7. 31 Ocakta nişanlandım ben de:) Çok mutlu oluyorum böyle güzel nişan düğün haberleri görünce, tebrik ederim Allah utandırmasın! Tamamına erdirsin! Huzurla!

    YanıtlaSil