30 Mayıs 2012 Çarşamba

Cosmetica Alışverişi 1-2

Hızlı bir alışveriş her şeye rağmen en güzel alışveriştir, bebeklere kavuşmanın en kısa yolu :) Pazartesi siparişimi verdim, bugün yani çarşamba ürünler Adana'ya ulaşmış durumdaydı. Zaten kargo buraya 1 günde ulaştırıyor 1 gün de ürünlerin hazırlık süreci oluyor genelde.
Bu ara can sıkıntısından alışveriş yaptığım için uygun fiyatlı şeyleri tercih ettim. Böylece gözümü doyuracak çok miktarda bebeğim oldu =))
Emily waterproof göz kalemlerine bayıldım... Göz içine açık renk gri uyguladım gayet yumuşak ve renk veren bir ürün. Daha önce kullandığım beyaz kalemlerden memnun kalmamıştım.
Soldan sağa ruj, gloss vs numaraları şöyle... (Pek ayrıntılı fotoğraf çekmedim zaten düşündüğünüz rujla gelen pek aynı olmuyor, bu sebeple kullanılabilir nude tonlar seçtim o yüzden genel olarak tavsiye ederim... )





  • Golden Rose - Perfect Shine Lipstick 223
  • Golden Rose - Perfect Shine Lipstick 217
  • Golden Rose - Perfect Shine Lipstick 222
  • Cecile - Maxi Shine 04
  • Cecile - Maxi Shine 02
  • Golden Rose - Roll-on Lipgloss- Strawberry
  • Flormar - Supershine 513
  • Flormar - True Color Holographic 20
  • Göz ürünleri... Maybelline - One by One (Kıvrık bir maskara aradığım için bunu sevdim- uzun, ayrılmış ve kıvrık kirpikler elde edebildim. Maybelline maskaralar çok sevilmesine rağmen olumsuz yorum alabiliyor. Bu marka için fikirlerinize ve başka maskara tavsiyelerinize açığım... Zira hala uzatmadan ziyade tek tek ayırıp kıvıran maskara arayışındayım.. )
  • Emily kalemler yukarıdan aşağıya 101-120-111-114-109
  • Ve bunu niye aldığımı bilmiyorum :) pek dudak kalemi kullanmam Golden Rose - Lipliner 229
Sanırım lipliner ı tüm dudakta denemek için almıştım :) Böyle kullananlarınız var mı? Bloglarda bazen görüyorum gayet kalıcı olacağını düşünüyorum...
Ayrıca flormar ya da başka markalarda kullandığınız nude rujların numarasını yazarsanız çok sevinirim. Çok fazla swatch bulamıyorum ve bu açık tonlar farklı dudaklarda çok farklı duruyor. Günlük kullanılabilecek herkese uyabilecek pembe ve bej tonlu numaralarınızı bekliyorum :))

Edit: Tüm ürünler koruma bantsız ya da bandı yırtılmış durumdaydı, firmaya bir mail attım ama cevap almadığıma göre belirtmek durumundayım.... Flormar ruj eksenden kaçık olarak açılıyor sanırım tam kökünden kırılıp tutturulmuş bir ürün :s Artık internetten bir şey almamaya kendime söz verebilirim sanırım... :s
Edit2: 9. yıl indiriminde yaptığım alışverişte de parmak izi olan farlar, ucu denenmekten bitmiş emily kalemler gönderildi.. dermokil markasını denemek için alışveriş yapmıştım bunlardan bir ürün de stokta kalmamış başka bir kremini yolladılar, uni göz makyaj temizleyici yerine bildiğimiz disk pamuk gönderilmiş! özellikle alışveriş notu bıraktım denenmiş ürün istemediğimi söyledim! Kargoyu alıp ürünleri gördükten sonra da fotoğraf çekip mail attım dönen olmadı, siteden şikayet formu doldurdum bir hafta sonra mağaza yetkilisi ya da sahibi bilmiyorum aradı konuştuk.. kargo ücreti verip ürünleri geri yollamamı firmaya göndereceklerini söyledi. bir hafta geçmiş açıp kullanmışım neyini yolluyorsun? mağaza elinden kalan malı satarak, stok bilgisi tutamayarak internetten satış yapma cesareti nasıl göstermişler ve nasıl böyle popüler olmuşlar merak ediyorum! üstelik bu şekilde başka bir şikayet gelmemiş firmayı kötülemek istemiyorum ne de olsa ancak beni bulur böyle saçmalıklar... tabii ki son alışverişim oldu!

1 yorum:

  1. güle güle kullan bebeklerini, evet internet alışverişi bazı aksaklıklar doğurabiliyor malesef ama rahatlığı da başka tabiki :)

    YanıtlaSil