5 Mayıs 2012 Cumartesi

Isabelle Dupont LuxyBox Alışverişi

10 gündür bu ürünler gelsin diye bekliyorum ojeleri çok merak etmiştim. Zira bloglarda daha çok ojelerinden bahsedilmiş. Ben birkaç ürününü daha denemek istedim. Kargo gelir gelmez de denedim, ojeleri henüz sürmesem de renkleri istediğim gibi, görsele uygun. Isabelle Dupont Paris yazsa da bildiğimiz Türk üretimi :) Buna rağmen ürünlerin üzerinde Türkçe hiçbir şey yazmamasına sinir oldum :s Ayrıca LuxyBox'a bir daha sinir oldum :s Daha önceden tartışıp üyeliğimi iptal etmiştim bozulmuş ürünler geldiği için. Bu tabii direk bir alışverişte değil kutu gönderimi olayında oldu. Bir sonraki ayın kutusunu ücretsiz göndermişlerdi. Bu ürünü gönderen firmanın suçu tabii ama yine de böyle bir uygulama yapılıyorsa nereden ne alındığına, son kullanma tarihlerine dikkat edilmeli- ki telefonda görüştüğüm hanımı dikkatle takip ediyorum kadınlar kulübü gibi yerlerde üyelik açıp luxy box tan çok memnun olduğuna dair saçma inandırıcılığı sıfır bir sosyal medya tanıtımı yürütmeye çalışıyor ve bana ürünlerin üzerinde üretim tarihi ya da son kullanma tarihi yazmaz dedi!... :s Neyse efendim bu seferki sinir oluşum alışverişinizle birlikte tester vs gönderiyorlar zaten bunu çoğu site yapıyor gele gele lapitak el kremi tester'ı geldi :s Nisan ayı kutu gönderimi sonrası kutuyla ilgili bir şey göndermiş olmalarını beklerdim :s Neyse sırasıyla aldığım ürünler ve izlenimlerimi paylaşayım...


  • Ojeler soldan sağa 
  • 219, 419, 214 (400 lü seri sheer yapıda)
  • Hi-cover Concealer - roller başlıklı ama ürün biraz taştığı için henüz öyle kullanamadım. Anti-wrinkle olduğu iddia edilmiş, ince çizgi ve halka görünümünü azaltıyormuş. En açık rengini aldım cildimdeki varlığı belli olmuyor şu an, cildimle aynı rengi aldı gibi ya da zaten aynı renkteyiz: :D neyse sonuç olarak ben kapatıcı sürdüm diye beyaz beyaz bağırmıyor :) Yapısı biraz koyu ve sürünce bi yanma durumu oluştu :s Sanırım dolgunlaştırıcı rujlar gibi içinde gerçekten işe yarayan bir şeyler olduğunu gösteriyor ya da ben bugünlerde fazla hassasım :s 
  • Pink Gloss with Shea Butter Lipbalm - Bu shea butter arkadaşı her firma kullandığını iddia ediyor sudan ucuz herhalde :s Sevdim gibi bilmiyorum sevmişimdir herhalde :s 
  • High defining eyeliner - Hiç öyle bir defining etki göremedim :s Şu an nefret etmekteyim kalemlerden, biraz sert ve beyaz rengi hiç alamadım :s Siyah da beyaz da biraz saydam.. 
  • Performance Black Mascara - Metalik bir ambalaj  kullanmaları şık olmuş. Kirpiklerimi kıvırdı çok bir hikmetini göremedim :s Günlük kullanmak için almıştım zaten öyle de olacak...
  • Hi-Gloss Lipcolour- Renk tutturamadığım sadece bu oldu biraz daha mercan bekliyordum kırmızımsı hafif bordomsu geldi :s Bunu sürünce de hafif bir yanma oldu ama üzerinde şöyle etkisi var böyle dolgunlaştırır gibi bir yazı göremedim... Çok mu olumsuz konuştum? Evet sanki öyle oldu ama çok merak etmiştim ürünleri özellikle ojelerin rengini çok sevdim o yüzden sabırsızlıkla bekliyordum ama işte böyleyken böyle :)) Kalemler dışında alınabilir buldum ürünleri.. 
edit: ojeler yat verniğinden beter kokuyor çakmak çaksanız havaya uçarım o derece :s
edit2: kapatıcı roller değilmiş, ucu roller gibi yuvarlak ama plastik, dönebilen bir parça değil ve ürün çok tuhaf.. sürüp yedirdiğimde rengi bütünleşiyor fakat inanılmaz bir yanma oluyor...



5 yorum:

  1. hepsi oldukca guzel gorunuyor. gule gule kullan. :)

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. merhaba,

    kapatıcının kapatma özelliği nasıl peki? tavsiye edeceğiniz bir ürün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gözaltı için kullanıyorum aydınlık güzel bir ürün, kapatıcılığı iyi. Likit-yoğun bir ürün ama ilk kullanmaya başladığında hafif bir yanma yapıyor, içeriğinde iyileştirici özelliği olduğunu yazmışlar.
      Tek olumsuz yönü ambalajından akma yapabiliyor, kapağından dışarı akmıyor ama dik tutmak gerek :)

      Sil