29 Aralık 2012 Cumartesi

Yılın Son Bunalımının Son Alışverişi :) Watson's, Rossmann, Karaca, English Home

Sevgilisinden ayrılıp çeyiz alışverişi yapana Seçil insanı denir :) Optimum Outlet'te pekçok mağazada yeniyıl indirimi var normal olarak.. Ama önceki yazının konusundaki gibi indirim demeye bin şahit ister.. Misal Esse'de yine %50 indirim var ama önce 5 katına çıkarmışlar sanırım.. Dandik Schafer markasını da kendi markaları diye satmaya devam ettikleri için kutluyorum! Esse'den sorunlu kek kalıbını iade etmek istedik işi yokuşa sürdüler, müşteri hizmetlerinin yanıtını bekleyeceğiz o yüzden burayı pas geçtim.
İkinci durak English Home'du, Outlet mağazası olduğu için indirimli ürünler de olabiliyor. Ben uygun fiyatlı tek kişilik nevresim ve çarşaf tercih ettim, bunlara da evden mor yastık kılıfı uydurdum enteresan oldu.. Benim bebeklik yastığım, yorganım vs bu desen kırmızı beyaz çizgili :) Ve ben hala o yastığa sarılıp uyuyorum o bakımdan anısı çok :) 
Mutfak setime de 2 servis ve peçete seti ve ekmek sepeti ekledim. Daha sonra masa sandalye belli olunca örtü ve sandalye minderlerini de alabilirim. Aynı desene boğulmuş evlerden nefret ediyorum... İnternetten gördükleri moda akımlarını alıp eve doldurmayı ne moda ne de göz zevki olarak göremiyorum ne yazık ki.. Bu yüzden boya ve aksesuar anlamında evi sade tutup küçük detaylarla canlandırmak istiyorum :) Muhtemel mutfağım beyaz ağırlıklı bu cicileri yerleştirip fotoğraflayabilmek istiyorum.. Tabii ondan önce Sevgili'nin tribimi görüp, artık harekete geçmesi gerekiyor :) 
Daha sonra Karaca'ya geçtik orada da farklı indirimler var. Tencere tava olayım tamam olduğu için Karaca'dan ufak tefek şeyler ancak seçebiliyorum o yüzden zorlayıcı oluyor :) Crick&Crack ürünlerinde 3 al 2 öde kampanyası vardı. Yazın bacağımı yakmış olduğum için, bana, anneme ve yazlığa birer tane silikon yağ sıçratmaz aldık.. Ben direk yağ dolu tavayı devirmiştim, bu koca delikli yağ sıçratmaz bu durumda ne işe yarar bilmiyorum ama özellikle tavuk ve et kızartırken ya da sotelerken yağ sıçramasından nefret ediyorum..
Bambu ya da seramik bıçak çok istiyordum ama bambular kaplama ürünler, memnun olanlar vardır belki ama iki günde elimde kalır gibi geldi. Seramik bıçağın keskinliğini göstermek içinse kutusunu keserek gösteriyorlar :) Üçlü set Emsan marka 50 lira, tek soyacak Crick&Crack 10 lira. Setin küçük bıçağını da anneme verdim her an geri alabilirim :D
Rossmann'da bir arkadaşıma hediye almak için Twilighta baktım ama allık ve pudrası yoktu. Farklı indirimler var ama cilt bakım ürünlerim yeterince olduğu için kozmetikten alınası bunları buldum. Kahverengi eyeliner çok kızıl tonluymuş pek beğenmedim, kalem de rengini az veriyor zor sürülüyor onu da sevmedim.. Rival de loop un bu asansörlü kalemleri için çok yumuşak falan diyenler olmuş... Bi şey diyemiycem ben ne zaman olumsuz yorum yapsam çemkirenler oluyor :))
Yine bacağımı yakmış olmam sebebiyle iz kalmasın diye peeling yapmaya çalışıyorum ama pek iz kalmayacak gibi değil :s En nihayetinde 3 ayda kapanmış bir yara. Bu peeling zaten pek meşhur doğal olduğu için aldım.. Watsons'ın çin malı ne olduğu belli olmayan peelingini kullanmak istemiyorum. TBS yolları görünüyor bana :)
Watsons'tan buncağızları aldım.. Bildiğiniz gibi Divinia ve Rimmel'de ikinci ürün %50 indirimli yine farklı indirimler de var ama ben zaten Kate'ler için gitmiştim :) Bloglardan pek bakmadım ama ben her zamanki gibi açık renkleri seçtim. Yapısı diğer seriden çok daha iyi geldi bana.. 
101 ve 102 numaraları tercih ettim hem canlı hem soğuk renkler bir arada gibi tam çözemedim :) Fakat dudakta dağıtınca çok doğal duruyor yapısı yumuşacık..
Evet tamam söz, bunlar alacağım son rujlarımdı! 
Yine alışveriş postu içinde tüm dertlerimi anlattığım için kendimi taktir ediyorum...


9 yorum:

  1. Rujlar hakikaten hem sıcak hem soğuk tonlular, bayıldım. Güle güle kullan hepsini.
    Ben watsonsın peelinglerinden acayip memnunum bu arada, şiddetle tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanırken elimi acıttı tanecikleri :s Fazla hassasım kesenin falan üzerine dökerek hafif uygularsam ancak kullanılabilir. Sanırım bu ürün suyla biraz eriyor gerçi Buket iri taneli demişti bakıcaz :)))
      Dudaklarımın şeklinden nefret edip rujları çok seviyorum neyse ki mükemmel dudaklarım yok :D

      Sil
    2. Kese de yırtıcı bir şey, benim cildime kese sürmem yasak mesela... Resmen parçalıyor beni. Keseyle deneme derim ben.

      Dudaklarından nefret etmemelisin bebek! :D

      Sil
    3. Niye ki ben bildiğimiz anam babam usulü ipek kese kullanıyorum :D Hatta çoğu zaman yumuşak olsun diye sabunlarla kullanıyorum.
      Seni Erzurum işi hamama sokup keselesek ölürsün sanırım :)))

      Sil
    4. İpek keseyle bile yara olabilen bir cilde sahibim ben. Doktor emriyle yasaklandı kese yapmam. Zaten ipek keseden başkasını bilmem. :)
      ve evet, ölme ihtimalim yüksek! Ölmezsem de zuzaylı gibi bir şeye dönüşürüm kabuk bağlayan cildimle!

      Sil
  2. Rujlar çok güzelmiş çok beğendim. Bütün aldıklarını güle güle kullan. Çeyizine aldıkalrını da Allah ağız tadı ile huzurla kullanmayı nasip etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehh evlenemezsek götürüp sevgilimin kafasına atıcam bunları :D

      Sil
  3. Ne tatlı cümlecikler kurarak yaziyorsun bayıldım üslubuna :)) yara izin için tavsiye vermeye geldim, hiç üzülme benim ameliyat izimi geçirdiğine göre bunuda geçirir, eczaneden Ürederm al su icinde üre çözeltisi(hiç zararlı katkısı yok)tüm cilt doktorları vucut losyonu olarak bunu tavsiye ediyor cildi besleyip parlatiyor kizaran neresi varsa suruyorum mucize gibi geçiriyor.. :))

    Bephantol vucut losyonu gibi ama değişik versiyonu, gönül rahatlığıyla kullanabilirsin :)))

    Fayda görmen dileğiyle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)
      Üre içerikli vücut ve el kremleri de sıkça görmeye başladım. Yara tamamen kapandı ama iz kaldı haliyle, mutlaka deneyeceğim çok teşekkürler :)

      Sil