22 Ocak 2013 Salı

Flormar Mağazasına Düşen Bahtsız Bedevi..

Yine Flormar görevlileriyle tartıştım, çok mutluyum.. Bu yazının linki birazdan kendilerine de yollanacak zaten!
Geçen hafta Adana Real AVM'de mağazalarını gördüm, hem kiosk hem mağaza niye var ki diye düşündüm, mağaza yeni açılmış kiosk birkaç ay sonra kapanacakmış.. Neyse, ürünlerine ve saçma fiyat artışlarına tepkili olduğum için es geçtim. Bu hafta ise matte oje serisine karşı koyamayıp daldım mağazaya.. Flormar ürünlerinin parabenden arındığını, Talc'tan da arındırıldığını yeni gelen ürünlerde bulunmadığı şeklinde bir hikaye dinledim ki elimi attığım tüm toz ürünlerde Talc bulunuyordu! Çok doğal, kesinlikle talc içermiyor diye satılmak istenen ve indirimde olan Wild Collection ürünlerinde dahi talc var!
Fatura verilmediği için fiyatları net hatırlamıyorum ama sanırım 2012 spring&summer koleksiyonundaki ojeler bir alana bir bedava, diğer ürünler orijinal fiyatlarıydı.. Mağaza yeni açıldığı için "size hediye verelim" dendi, ben ürün eklendiğini düşünmüştüm ama her yerde bulabileceğim parfüm testerı eklenmiş, hatta tester'a boğuldum, 11 parfüm, 4 fondöten tester'ı var!
Bahtsızlık kısmım şurada başlıyor ki yine aynı salaklığı yaptım, Flormar mağazasında spotların altında erimiş ruju itelediler! Kadın ruju açıp gösterdi, yine koruma bandı yok! Yine benim alacağım ürünün kapağını açıyor! Ödemeyi yapıp, mağazadan çıkıp hemen denemek istedim, ruj dönerken sanki boşlukta yarım tur dönüyor, zorlanıyor ve eksenden kaçık olarak dönüyordu. Zaten ruj çıkmaya çalışırken ambalaj ruju zedeledi. Geri dönüp değiştirmek istedim, "kendisinin açıp gösterdiğini, rujda bir sorun olmadığını, değiştiremeyeceğini " söyledi! Ömrümde ilk defa ruj görüyor değilim! Onun göremediği kaçıklığı ben görebiliyorsam ermiş falan da değilim herhalde!? Sonra eve gelip inceledim zaten, rujun etrafındaki metal kısım gayet esnek ve uyduruk, açmaya çalışırken eğilecek gibi duruyor! Flormar görevlileri, sosyalmedyayı iyi kullanıp, şikayetleri dinleyip ucuz görünüyor diye ambalaj değişikliğine gidiyor, ürün çeşidi arttırıyor biliyorum, ki ben de defalarca kendilerine kaliteli fırçalar üretmelerini vs belirtmiştim. Ama kaliteyi arttırmak, beyaz ambalajı siyah yapmakla ya da değişmeyen satış zihniyetine rağmen fiyatları arttırmakla olmuyor! Uzun süredir oje dahi almıyordum, muhtemelen bu da son alışverişim oldu! 
Ojelerin rengini ve yapısını beğendim yine de.. Yaz koleksiyonun 2017'ye kadar son kullanma tarihi olmasına rağmen, birçok oje daha mağazada ayrışmaya başlamıştı, mat seriyi diğer markalara göre beğendim, umarım yapıları değişmez!

Ruj, Deluxe Shine Gloss Stylo D33 numara, fotoğraflarda pembe gibi duruyor ama şeftali-mercan gibi..
Toplam 23-24 lira tuttu bu alışveriş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder