11 Ocak 2013 Cuma

Tarım-Kredi Kooperatifi Elit Markası

Arkadaşlar merhaba, bugün size Tarım Kredi Kooperatiflerinin markası olan Elit markasından bahsedeceğim. Erişilebilirliği az olduğundan belki hiç fark etmediniz bu markayı ama yerli üretimi destekleme adına paylaşmak istedim.. Ben, gıda-tarım fuarlarında denk geldikçe alıyorum, bunun dışında Tarım Kredi Kooperatifleri şubelerinde (her ilçede var) ve satış noktalarında satıştaymış fakat bu noktaların nereler olduğuyla ilgili bilgi yok sitelerinde. Ürünlere ve fiyat listelerine buradan gözatabilirsiniz..
Zeytin kokusu bana biraz ağır gelse de Japon Kiraz Çiçeği kolonyasını bayılarak kullanıyorum.. Üretim yerleri değişiyor, örneğin kiraz çiçeği olan, kurum adına Eyüp Sabri Tuncer Tesislerinde üretilmiş..
Yapay renklendirici olmadan doğala en yakın şekilde üretiliyor, yalnız parfüm alerjiniz varsa özellikle zeytin kolonyası ağır gelebilir.
Zeytinyağı sabunu da bildiğimiz klasik sabunlardan ama yeşil sabun kadar kuru değil. Evet ben hala beyaz ve yeşil sabun kullanan antikalardanım :) Duşta hem sabun hem duş jeli kullanıyorum. Yüzümü yıkarken jeli yetersiz bulup, tekrar sabunla yıkıyorum vs bu yüzden ev çeşitli saç, yüz ve vücut sabunları dolu :)
Bu tip doğal sabunları köpürtüp sadece saç diplerime uyguluyorum, saç uçlarımı kuruttuğu için uçlarda kullanmıyorum..
Fuarda ya da şubelerde gözünüze çarparsa en azından kolonyalarını şiddetle tavsiye ederim, gayet uygun fiyatlı.. TBS parfümü beğenmeyip, bu kolonyayı beğenecek kadar da antikayım.. :)

*Kurum ve kuruluşlar tamamen gerçek olup, bir bağlantım yoktur :D

1 yorum:

  1. Zeytinyağı sabunu arıyorum. Bu konuda satış yapıyor musunuz bilmiyorum. Eğer satış yapmıyorsanız toptan zeytinyağı sabunu konusunda https://www.naturasabun.com/urun/zeytinyagi-sabunu/ adresini önerir misiniz? Alım yapmayı düşünüyorum da.

    YanıtlaSil