6 Nisan 2013 Cumartesi

Rossmann, Watson's Alışverişi


 Rossmann'da hiç bitmeyen mum yapmışlar hemen aldık :) dörtlü paketin fiyatı 1,79'du, vanilyalı mum 1,20 utanmasa diğerinden daha pahalı olacak :))
Vanilya ve tatlı kokulara kafayı taktım. Sandalağacı, misk gibi sakin kokuları severken alışkanlıklarım değişiyor, gerçi bunlar yanınca BBW kadar etkili kokular salmasa da olsun :)
Essence koleksiyonlarından kalanlar ve bazı farlarda indirim vardı, bu yüzden ikişer tane aldığım ürünler oldu. Çünkü çekilişe eklediğim bir nemlendiricinin koruma bandı olmadığını fark ettim, yerine başka bir şey ararken alışverişi abartınca yeni bir çekiliş düzenlemeye karar verdim, nitekim pek popüler markalar kullanmayınca ilgi görmedi zavallı çekilişim :)
Essence stays maskara ve kalemlerin beğenildiğini okumuştum ama dolaplardan maskara taştığı için almayı düşünmüyordum. Kalemin gövdesi plastik ve çevirmeli değil, nasıl açılacak ki bu? merakından aldım.. Hem de koyu grileri far olarak, kalem, eyeliner her türlü seviyorum ;) Sürümü gayet rahat, kalıcılığı zorlayıp parmağımla gözümü ovuşturuğumda biraz bozuldu, tabii bunda yağlı göz kapağı sendromunun da etkisi var..
Far ve pigmentler 3,49 stays göz kalemi 4,95...
Color Tattoo'nun Pink Gold rengini Rossmann'da bulamayınca Watson's'a girdim, pek zeki kızları henüz gelmediğini söylediler.. Ama en arkaya saklanmış olarak buldum kendisini, artık benim :) Rimmel Apocalips'i indirimsiz almamak için çok direndim ama Watson's'tan alacak pek bir şey bulamadığım için gelmişken alayım dedim.. Luna rengini seçtim ben de ama gözüm daha "nude" olanında kaldı. E o zaman onu niye almadın di mi? Zaten bilimum şeftali tonu benim yüzümde ve dudaklarımda hayatta şeftali durmuyor, bunu da pek beğenmedim. Ancak çok az dokundurup parmaklarımla dağıtınca doğal durdu.. Dudak ürünü diyetine gönül rahatlığıyla girebilirim artık :)
El kreminin aloe veralısını kullanıyorum, bu kokuyu da çok sevdim çekiliş için aldım. İlk çekiliş çabuk bitsin diğerini yapalım :) İlkine katılmak için tık..
Biraz çatlamış ve bozuk görüntüsü vardı çok sinir oldum :( Ama rengi çok güzel hemen affettim :)
Bu ayki %30 Maybelline indirimi ile 11 liraya geldi...

3 yorum:

  1. ne kadar ucuzmuş o mum hemen almalıyımmm
    güle güle kullan aldıklarını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bayağı da yaktım çok az eridi sonra eridiği miktar büyük oranda geri donuyor :)

      Sil
  2. mum ne kadar pahalıymış öyle :P güle güle kullan hepsi çok güzel :)

    YanıtlaSil