Merhaba, kısa bir süre önce Yves Rocher gece kremimle ilgili bir yazı yazmıştım. Facebooktaki yorumuma yanıt vermişler ve nezaket göstererek, istediğim herhangi bir ürünü hediye edeceklerini söylemişler. Ben de elimdeki ürünün telafi edilebilmesi için yine nemlendirici rica ettim. Cildimin kuru-karma ve hassas olduğunu söyleyip Sebo-specific ya da Active sensitive seriden bir nemlendirici olabileceğini söylemiştim ve Yves Rocher bu kez beni oldukça şaşırtarak, çok hızlı bir kargolamayla iki kremi de göndermiş..
Yaz için Sebo Specific Ultra Mat kremi kullanacak olsam da önceki sorundan dolayı; iki kremi de kutudan çıkarıp, ağızlarını hiç açmadan tekrar sıktım. Yine biraz gevşekti kapaklar.. Özellikle bu indirim döneminde kavanoz ürünlerden stok amaçlı aldıysanız, olduğu gibi saklamamanızı, çıkarıp kontrol etmenizi öneririm..
İlgilerinden dolayı Yves Rocher ekibine tekrar teşekkür ederim..
Yaz için Sebo Specific Ultra Mat kremi kullanacak olsam da önceki sorundan dolayı; iki kremi de kutudan çıkarıp, ağızlarını hiç açmadan tekrar sıktım. Yine biraz gevşekti kapaklar.. Özellikle bu indirim döneminde kavanoz ürünlerden stok amaçlı aldıysanız, olduğu gibi saklamamanızı, çıkarıp kontrol etmenizi öneririm..
İlgilerinden dolayı Yves Rocher ekibine tekrar teşekkür ederim..
Yves Rocher ilgili bir marka gerçekten fakat ambalaj konusunda çok kötüler. Parfümü yüksek olmayan bir yerden düşürdüm hafifçe ve kırıldı.
YanıtlaSilCam kavanoz olması iyi güzel de kapaklarında sorun var :s Kullandığım diğer ürünleri de zaten plastik ambalaj olduğundan bir şey diyemedim :)
SilGözün aydın canım ne çektiiin sen be buradan!!,anca yazını okuyan bilir :)
YanıtlaSilHahahh valla yaa özellikle uğraşsam denk gelmeyecek kadar aynı markayla sorun yaşadım :)
Sil