15 Mart 2014 Cumartesi

Ixora Seductive Fantasy Parfüm Seti

 Selamlar!
Parfüm anlatmak çok zordur ama bugün size Ixora'nın yeni parfüm serisinden, Seductive Fantasy'den bahsedeceğim. Setler parfüm, duş jeli ve vücut losyonundan oluşuyor. Kremi denedim ve sevdim çok yoğun yapılı olmadığı için kolay emiliyor ama henüz duş jelini açmadım.. Krem, tatlı badem yağı içeriyor.


Adana etkinliğimizde bize sponsor olan Ixora parfüm, sonrasında da benimle çok ilgilendi ve 14 Şubat'a özel çıkan bu seriden Seductive Fantasy olanı seçtim. Neden mi? Hemen parfüm notalarına bakalım :)

PASSION FANTASY

Koku Ailesi: Floral-Fruity-Vanilya

Koku Notaları: Vanilya, Böğürtlen, Şeftali, Kırmızı Meyveler, Orkide, Amber



DREAM FANTASY

Koku Ailesi: Floral-Fruity

Koku Notaları: Kivi, Böğürtlen, Mandalina Çiçeği, Nilüfer, Musk, Sandal Ağacı, Frezya



ROMANTIC FANTASY

Koku Ailesi: Fruity-Aromatik

Koku Notaları: Tutku Meyvesi, Şakayık, Greyfurt, Orkide, Ananas, Musk



DARK FANTASY

Koku Ailesi: Oryantal-Floral

Koku Notaları: Orkide, Mor Erik, Kuş Üzümü, Amber, Kaşmir Ağacı, Yasemin



SEDUCTIVE FANTASY

Koku Ailesi: Oryantal-Vanilya
Koku Notaları: Vanilya, Şekerleme, Amber, Sandal Ağacı

Vanilya ve sandal ağacını aynı cümlede görünce, hemen onu seçtim. Klasik vanilyalar gibi çok ağır, bayık bir koku değil. Sandal ağacı ağırlıklı diyebilirim. Kıyafetlere sıkıldığında kalıcılığı daha iyi ama tende de ben buradayım diyen bir koku oluyor.
Parfüm 50 ml ve bitince Dark Fantasy'yi almak istiyorum. Deneyerek almak isterseniz pekçok şehirdeki mağazalarını ziyaret edebilirsiniz. Mağaza bilgisine buradan bakabilirsiniz.


Kremin içeriği yukarıdaki gibi. Setlere göz atmak isterseniz satış sitesi olan bulsakalsak.com a bakabilirsiniz ;) Satış fiyatı 24.90

Ihlamur çiçeği kolonyalarını da tavsiye ederim. Ben bayıldım kokusuna...

Sevgiler..

1 yorum:

  1. Güle güle kullan canım benim, anladım hemen vanilya yüzünden seçtiğini :)

    YanıtlaSil