15 Mart 2014 Cumartesi

Essence Love Letters Koleksiyonu


Tekrar merhaba arkadaşlar!
Bir süre önceki Essence alışverişini ancak paylaşabiliyorum. Uzun süredir Essence koleksiyonlarının peşinden koşuyorum! Essence'e birkaç kez yazdım, fakat gönderimin yapıldığını söyledikleri halde, Adana'daki 3 Gratis'e de Be Loud koleksiyonu gelmedi.. Love Letters koleksiyonu geldikten uzun bir süre sonra da bir zahmet standını kurup, ürünleri satışa koydular.
Koleksiyonun teması ve renkleri genel olarak çok sevimli ve albenili olsa da far paleti ilgimi çekmedi, geriye alacak pek bir şey kalmayınca ojelerini ve oje damgasını aldım.

Jordana marka bir kalem rujum var ama daha hafif renkli, kolay kullanılabilir bir renk olduğu için bunu da çok beğenip aldım. Tek başına çok fazla renk vermiyor ama zaten üzerinde de "tint" yazıyor.
Dudak kalemiyle doldurup, üzerine bu ürünü kullanınca çok başarılı duruyor ;)

Göz kalemlerinin rengi muhteşem görünse de sağdaki bej-kahve kalem gözde çok belli olmuyor. Ya da en azından bende öyle oldu, far gibi duruyor. Ayrıca delicesine yumuşaklar, çok kolay dağıtılıyorlar, tabii bu da kalıcılığı azaltıyor. Yine de sevdim..

Ojeleri henüz denemedim ama damgayı kesinlikle beceremedim :( Instagram'daki kızlar, tüyolar verdi damgayı direk bastırmıyormuşuz ama her türlü denedim olmadı henüz :P
Düz ojeden ileri geçemiyorum a dostlar!

3 gündür şahane şekilde gribim... Uzun süredir de hayata karşı isteksizim. Gerçi ben hep öyleydim di mi? Üniversite sınavına bile gireceğim, ales, yds, kpss falan.. Ama adamlar, ygs'de ne soruyor daha onu bile bilmiyorum, hiçbir şeye çalıştığım yok :/
Hayatımda bir ilerleme yok, bu yüzden de kişisel blog yazmak istesem de yazamıyorum, tamamen yazacak bir şey olmamasından yani :))

Sevgiler
@obsesifimsi

5 yorum:

  1. Geçmiş olsun canım benim. En kısa zamanda şifana kavuşup eski cıvıl cıvıl haline dönmeni dilerim.

    YanıtlaSil
  2. İyiyim ben kuzum, çok daha iyi olduğum günler de gelecek. Zoru bilmeden kolayın tadı çıkmıyor. :) Allah bu günlerimizi aratmasın.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun kuzu. Aldıklarını da güle güle kullan. Damgayı ve kalem ruju çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  4. Henüz damgalayamasam da ben de çok sevdim :))

    YanıtlaSil