23 Nisan 2014 Çarşamba

Pratik Kozmetik Düzeni


 Evdeki malzemelerle, kozmetikleri organize etmeye devam edelim :) Bu köşe yine tuhaf çözümlerimle dolu. Sağdaki iki katlı metal, tanıdık geldi mi? Evet, banyo köşeliği. Evde uzun süre monte edilmeyi bekledi, ben de el bastım kendisine. Genelde bitirmem gereken ürünleri koyuyorum, şu sıra ten ürünleri orada, zira onlar da artık azalmalı :/
Tel tokalarım, Keratase serum şişelerinde. Saç serumunun şişesini yıkayıp kuruttum, kesin bir işe  yarar diye saklıyordum..
Fırça koruyucu olarak, medikal sargı kullanıyorum. Kurutma sırasında pek kullanışlı değil, geç kurutuyor, bu yüzden biraz kuruyunca şekil vermek için takıyorum ve tozlanmadan saklamış oluyorum.
Kırmızı açılı fırçayı, eyeliner fırçası olarak kullanmak üzere kırtasiyeden aldım! :)) Sentetik kıllı, yağlı boya fırçalar bölümünden buldum 2 lira falandı :)
Fırçalık olarak da Rossmann'dan aldığım, banyo ürünleri kısmında satılan bardakları kullanıyorum, yine 2 lira civarında fiyatı..


 Ojelerimin olduğu çekmece de kaydırmaz örtü kullanıyorum. Normalde kutularla koyuyordum çekmeceye ama kutuda boşluklar oluyor yerden çalıyor :)


Makyaj malzemelerimin olduğu çekmecede kutuları yatay ve dikey olarak yan yana koyuyorum, böylece aralarında oluşan boşluk da sanki kutuymuş gibi oluyor. Böylece çekmeceyi açtığımda, ürünler dağılmıyor ve kaymıyor. Ayrıca allıklar, farlar vs şeklinde gruplandırmış oluyorum..
Balık istifi gibi duruyorlar ama hepsinin yeri belli, çok kolay bulunuyor valla :))


 Kutuların kapaklarını bile değerlendiriyorum tabii ki :)) Ojeleri koymak için ya da parfümler için kullanabilirsiniz benim gibi. Evli olmadığım için şu anda dekorasyon önemli değil benim için. Bu geçici düzenim, kullanışlı ve işimi görüyor. Plastik ve karton kutuları atmadan önce, tek kullanımlık her şeyin enerji kaybı olduğunu unutmayın..

Plastik saklama kutusunda kare pamuklarım var. Başucu ürünlerim de yine sitelerden gelen kutularda :))
İşte böyle.. Ürünlerimin yerini sürekli değiştirmeyi ve organize etmeyi çok seviyorum ama henüz dekorasyon takıntım yok :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder