1 Haziran 2015 Pazartesi

Bioderma Photoderm Bronz Brume SPF30

Herkese yeniden merhaba. Bu yazımda sizlere bahsedeceğim ürün, geçen yaz tanıştığım Photoderm Bronz Spray SPF 30 UVA 17. Daha önce Bioderma Photoderm Apres Soleil (after sun) güneş sonrası sütünü kullanıp memnun kalmıştım. Biraz hızlı ve sağlıklı bronzlaşmak için de Photoderm Bronz'u kullandım. Ürün, aynı zamanda bronz kalma süresini de uzatıyor.



Yağlı, yapışkan his bırakmamayı vaad eden kuru yağdan biraz daha yağlı his bırakan bir ürün. Sprey şeklinde olduğu için kullanım kolaylığı sağlıyor, özellikle sırt bölgesi gibi geniş alanlara güneş kremi sürmeye üşenip, güneş kremi kullanımını atlayanlardansanız, sprey formlar tam size göre.

Hücre koruma patentine sahip, böylece güneş yanıklarına karşı cildi korurken hücresel yaşlanmayı geciktiriyor. Peki gerçekten korudu mu? Ben çok beyazım ama aynı zamanda biraz bronzlaşmak da istiyordum. Acı, kızarıklık vs olmadan çok kısa sürede bronzlaşmaya başladım ama güneş yanığı hissi de yaşamadım.

Suya dayanıklı olmasına rağmen, mutlaka denize-havuza girdikten sonra yenilemeninizi öneririm. Zaten 30 spf olduğu için, koruma süresi 50 spf kadar uzun değil.



Daha önceleri bronzlaşmak için kakao yağı kullanırdım. O da çok etkili olsa da güneş koruması olmadığı için kavruluyorsunuz. Güneşe, ilk günlerde daha kısa süreli çıkmak, gölgede bile güneş koruması kullanarak, kademeli bronzlaşmak en sağlıklısı.

Bu üründe beni rahatsız eden tek şey, hipoalerjenik olmasına rağmen, kıl köklerinde kızarıklıklar oluşturmasıydı. Allerji değil ama ne olduğunu çözemediğim bir şeydi.
Eğer olumsuz bir etki yaratmazsa bu yıl da kullanmaya devam edeceğim bir ürün.

Ürün 200 ml boyutunda ve fiyatı 100 lira civarında. Değer mi derseniz, daha uygun fiyata güneş kremi de alabilirsiniz. Sonra benim gibi üşenip, kremi kullanmayabilirsiniz :)

İçerik listesi;
WATER (AQUA), DICAPRYLYL CARBONATE, OCTOCRYLENE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, GLYCERIN, METHYLENE BIS-BENZOTRIAZOLYL TETRAMETHYLBUTYLPHENOL, METHYLPROPANEDIOL, ECTOIN, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, TRILINOLEIN, ACETYL TYROSINE, ASPARTIC ACID, ARACHIS HYPOGAEA (PEANUT) OIL, OLEOYL TYROSINE, TRILINOLENIN, TRIOLEIN, TRITICUM VULGARE (WHEAT) GERM OIL, TRIPALMITIN, MEDICAGO SATIVA (ALFALFA) OIL UNSAPONIFIABLES, TRISTEARIN, JUGLANS REGIA (WALNUT) SHELL EXTRACT, HYPERICUM PERFORATUM EXTRACT, ACETYL HEXAPEPTIDE-1, ISOPROPYL MYRISTATE, C20-22 ALKYL PHOSPHATE, C20-22 ALCOHOLS, CETEARYL ALCOHOL, XANTHAN GUM, DECYL GLUCOSIDE, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, COCOGLUCOSIDE, BUTYLENE GLYCOL, ISOHEXADECANE, OLEIC ACID, POLYSORBATE 60, PROPYLENE GLYCOL, COPPER GLUCONATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, DEXTRAN, SODIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, CHLORPHENESIN, PHENOXYETHANOL, FRAGRANCE (PARFUM).

Sevgiler
Seçil

Not: Yeni alan adına geçtim ama eksiklerim çok. Örneğin www yazmayınca yönlendirmiyor. Site tasarımıyla ilgili fikirlerinizi bekliyorum. :*

2 yorum:

  1. ben de sprey ürünleri tercih ediyorum artık kremden daha kolay uygulama oluyor..

    YanıtlaSil
  2. yeni siten hayırlı olsun :) sprey ürünleri tercih ediyorum aslında ama ben de çooook beyaz olduğum için güneşe çıktığım ilk günler kremin yoğun yapısına ihtiyaç duyuyorum..

    YanıtlaSil