25 Ağustos 2015 Salı

Wet n Wild Reserve Your Cabana Aydınlatıcı

Selamlar, bugün sizlere çok merak ederek aldığım bir üründen bahsedeceğim. Wet n Wild Coloricon serisinden çıkan, aslında bronzer olarak geçen ama herkesin aydınlatıcı olarak kullandığı bir ürün. Aydınlatıcı olarak bile çok belli belirsiz, çok doğal bu ürüne neden bronzer denildiği de belirsizdir :)


Renk kodu olarak E7431 Reserve Your Cabana olarak bulabilirsiniz. Oldukça büyük bir ambalaja sahip ürün, 13 gram ağırlığında. Ortalama bir allığın 2-3 katı diyebiliriz. Ama birazdan bahsedeceğim gibi biz onu sadece aydınlatıcı olarak kullanmayacağız.

 Gördüğünüz gibi çok çok yumuşak bir yapısı var. Fırçaya bol bol ürün geliyor ama buna rağmen, kesinlikle çok doğal bir bitiş sağlıyor. Sim, ışıltı vs barındırmıyor, sadece "aydınlık". Gün ışığında uyguladığım ürünü göremedim bile.
 Ton olarak çok hafif somonluk, pembelik içeren krem rengi. Cindy Lou kadar pembe değil tabii. Aydınlatıcı olarak kullanılabileceği gibi, tüm yüze uygulanarak "glowy" bir aydınlık verilebilir. Ayrıca far olarak da kullanıyorum. Kaş altında ya da tek başına far olarak enfes duruyor. Gözpınarlarını aydınlatmayı da unutmayalım. Yukarıda gördüğünüz gibi, dağıttıktan sonra belli olmuyor, göze batan bir ışıltı-sim yok ama aydınlık var.
Ben, üçgen kesimli ve eğimli kılları nedeniyle Elf allık fırçasını kullanıyorum ama yelpaze fırça vs ile de uygulanabilir. Allık fırçanızın sadece yan yüzüne ürün alarak da ince bir aydınlatıcı hattı yaratabilirsiniz.


İçerik bilgisi de yukarıdaki gibi. Talc içermediği için tebeşirimsi, toz toz bir yapısı yok.
Ürünü Gratis'lerde bulabilirsiniz. Sanırım 12-13 lira fiyatı, indirimli aldığım için çok hatırlamıyorum. Benim gibi doğal aydınlatıcılar seviyorsanız ya da belirgin gözeneklerden dolayı ışıltı daha kötü gösteriyorsa, bu ürüne göz atabilirsiniz
Sevgiler 
*_*

8 yorum:

  1. Çok amaçlı bir ürünmüş acaba gün içinde çok parlama yapar mı pudramsı görünür mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır pudramsı bir duruşu yok, ciltle bütünleşiyor. Yağlı görünüm verecek kadar bir ışıltısı da yok :)

      Sil
  2. Ben de bu tip ürünleri far olarak kullanmayı seviyorum, çok amaçlı ürünler daima favorimdir, ellerine sağlık
    lifeofyasmina

    YanıtlaSil
  3. Ay gördüğüm yerde alırım ben bunu :D

    YanıtlaSil
  4. Far olarak kullanmaak için almayı düşünüp vazgeçmiştim ama sanırım karşı koyamayacağım:)

    YanıtlaSil
  5. alıp almamak arasında gidip geldiğim ürünlerden, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. evet kesinlikle pudra olarak kullanılabilirmiş..

    YanıtlaSil
  7. renge ve kaliteye bayıldım ben de bloğuma beklerim rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil