30 Eylül 2017 Cumartesi

trendbende.com Alışverişim



Uzun bir aradan sonra herkese selamlar. :) Bir alışveriş yazısıyla geri döndüm. Bir arkadaşım sayesinde trendbende.com sitesini keşfettim Trendbende isimli bir instagram hesapları da var. Sitede tek fiyat şeklinde pekçok uygun kategori mevcut. 9,90 14,90 19,90 liraya ürünler bulabilirsiniz.
Trendbende sitesinde, kıyafet, ayakkabı, çanta, aksesuar hatta kişisel bakım ürünleri de mevcut. Flormar ve Gabrini'den ürünler var kişisel bakım kategorisinde. Benim aldıklarımdan bazılarına göz atalım...

Sitede her ürün, kombinli fotoğraflarla yayınlanmış. Yukarıdaki kombinden bordo eteği seçtim ben. Arkası lastikli, ince penye bir etek. Kalıplar genel olarak küçük diyebilirim. Ben genelde xl seçtim her şeyi ama bazı tshirtler diğerlerine göre çok daha küçüktü.
Bu kombinden de mevsimlik cekedi tercih ettim. Fiyatı 19.90 ürün linkine buradan ulaşabilirsiniz. Bu parçalar, soğuktan korumaktan ziyade kiloları kamufle etmek için diyebilirim, zira ince bir kumaşı var. Ama tarz olarak da çok hoşuma gidiyor böyle hafif uzun dökümlü ceketler.

Açık omuzlardan hala bıkmadım :) Bence bazı modeller gayet de zarif duruyor ve zayıf gösteriyor. Dökümlü yakalardan daha başarılı bir tercih oluyor. Yarasa kollu bu bluz da 14.90'dı.
Bir mevsimlik parça daha aldım hatta bunun küçük bedeni kaldığı halde aldım :) Bunun dışındaki aldığım ürünler basic tshirt'ler. Farklı yaka tiplerinde çok güzel renklerde basic tshirt'ler var sitede. Ben daha ziyade günlük parçalar baktım ama abiye, ayakkabı, ev tekstili gibi çok çeşitli ürünleri var.
Kargom sürat kargo ile oldukça hızlı gönderildi. Alışverişin en güzel yanı tek parça bile alsanız kargo ücretsiz. Fiyat sınırı da yok. Kapıda ödeme seçeneği var ve yurtdışına kargo gönderme imkanı da mevcut.

Sitede en sevdiğim kategori sevgili kombinleri oldu. Düğün konseptli Mr. Mrs. pijama, eşofman, çift saatleri gibi ürünler bulabilirsiniz.
Aynı zamanda bir de blogları var http://www.trendbende.org/ adresinden güzellik sırları ve moda üzerine paylaşımları takip edebilirsiniz.

Sevgiler


2 yorum:

  1. Seçimlerin çok başarılı Seçilcim, güzel günlerde kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Öpüyorum seni :)

      Sil