21 Kasım 2012 Çarşamba

Bir Saç Çıkarma İşkencesi Dermaroller

2 saat önce dermaroller uygulaması yaptırdım saç köklerime. Hala acıyor :s Çatlaklar, kırışıklık, leke tedavisi için yüz ve vücutta uygulandığını duymuşsunuzdur. Saç için de yapılabileceğini biliyor ve çok korkuyordum. Korkmakta pek haklıymışım, direk 2mm'lik altın iğneyle uygulama başladı, aynı bölgeye çok fazla tekrarla ve basınçla uygulandı. Evde yapmayı düşünmüştüm daha önce ama evde böyle bir şeye asla dayanamam, bırakır atardım muhtemelen..
Saç dipleri kanıyor, uygulamadan sonra yanma ve acı hissi birkaç saat sürüyor. Enfeksiyon kapmamak için saçlarınızı en  az bir gün yıkamıyorsunuz. Tüm bunları göze alıyorsanız tavsiye ederim. Zira daha önce görüştüğüm dermatolog da saç dökülmesinin etkili tek tedavisinin bu yöntem olduğunu söylemişti. Umarım devam edebilirim..

Görseli bile korkunç gördüğünüz gibi :s Umarım sonuç alabilirim!

Edit:
10 gün ara ile uygulanan 5 seansın sonunda yeni saç oluşumları başladı fakat çektiğim acının karşılığı olabilecek ölçüde değil.. Çok yüksek beklentiniz olmasın.
Beslenme sorunları, gebelik sonrası, ilaç kullanımı gibi sebeplerle saç dökülmeniz varsa böyle zorlayıcı yöntemlere girmeyin.. Kadınlar kulübünde hamileyken uygulayanları okudum çok üzüldüm.... Benim acı eşiğim düşük ve 2 mm lik iğne ile uygulandı bu yüzden forumda hikayelerini paylaşan kişiler evde nasıl uyguluyor, nasıl katlanıyor bilemiyorum..
Ducray saç toniği ile uygulamalarım yapıldı şu anda bir şey kullanmıyorum ama Doa'nın saç toniğini ve badem, susam yağı vs sipariş verdim kendi karışımımı hazırlayacağım.
Dermaroller'da iğne sayısı ve materyal önemli. İğne sayısının çok olması daha iyi ama o oranda canınız acıyor.. Karar sizin yani, annem yüzüne de yaptırıyor saçın daha fazla acıdığını söylüyor çünkü yüz Emla gibi kremlerle uyuşturulabiliyor ama saçlı deride pek etki etmiyor..

21 yorum:

  1. Benimde böyle bir sorunum vardı ama böyle bir çözümden korktum şimdi. Daha acısız bir yol yok mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim polikistik over sorunum var aynı zamanda ama kadın doğumcular da cildiyeciler de pek umursamıyor.. Kist varsa olur o öyle diyorlar :s
      O yüzden altında çok ciddi nedenler olmayan ya da kalıtsa olmayan dökülmeler çinko, demir, a ve e vitaminleri verilerek ve pantogar gibi ilaçlarla desteklenerek ve dışarıdan uygulanan minoxil gibi tonik spreylerle tedavi edilebiliyor. Ben bunların hepsini deneyip sonuç alamadığım için son olarak bunu deniyorum :s Bir de saç derisinin hemen altına mezoterapi uygulaması var o biraz daha acısız olabilir... En basit yöntemlerden başlamak gerekiyor yani.. Ve en kolayı şampuanına 20 damla çam terebentin yağı damlatarak başla, bu yağla direk saçlarına da masaj yapabilirsin..

      Sil
  2. Kolay gelsin ve coook gecmis olsun. Dilerim, alacagin sonuc, cektiklerine deger...

    YanıtlaSil
  3. Dermatolog önerisi ile 1,5 aydır Bioxinin % 2 deri spreyini kullanıyorum. Çok memnunum. % 100 saç çıkmasını sağlıyor. kesin çözüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir araştırayım teşekkür ederim. Bende de biotin içeren bir ilaç var şu an ama çok kaşındırdığı için kullanamıyorum.
      Gerçi saç çıkarken kaşınır diyenleri de duydum...

      Sil
    2. benim saçta dökülme ve seyerelme başladı ben şu karışımı kullanıyom: 10gr (1yemek kaşığı) Hindistan cevizi yağı
      ½ çay bardağı süt
      2 kaşık bal
      Saç diplerine masaj yaparak kullanın. Saç derisi cildimiz gibi ilgi ister, masajla hareketlendirin, besleyin. Islak nemli sıcak havluyla saçınızı kapatın, 30 dakika bekletin ve uygun bir şampuanla yıkayın. Haftada bir uygulayın.

      Bu maskeyi uygulamadan önce ve sonra mutlaka saç diplerinize parmak uçlarınızla hafifçe başınızı eğerek masaj yapın. Bu saç diplerinizin beslenmesini sağlayacaktır. AMA BU DERMAROLLER NEY OLUYOR TAM OLARAK? SAÇ ÇIAKRIYOMU ben şimdilik bu tedaviyi uyguluyom yardımcı olurmusunuz bana?

      Sil
  4. Dermoroller yaptırdım saçlarım yıprandı kırıldı.saçımda beyaz yoktu beyazlar çıktı çok hırpalandı ve çok acı verdi.Sonuç olarak hiç bir netice alamadım aksine saç daha çok strese girerek beyazladı daha kötü oldu.Doktorlara da güvenmiyorum artık.

    YanıtlaSil
  5. Saçla ilgili çok iyi bir buluş bulunamadı sanırım.İyi sonuçlar alan varsa paylaşabilir

    YanıtlaSil
  6. Bende kaslarim için kullanmak istiyorum 0.5ml iğne ucu olanından ise yarar mı henüz kafamda netlestirmis değilim

    YanıtlaSil
  7. Bende üç hafta kullandım olan saçlarım da döküldü ne yapmalı acaba varmı bilgisi olan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu zımbırtı başta benimde ilgimi çekti ama kullandıktan sonra pişman oldum açıkcası şimdi intense keratin saf keratinli dökülme karşıtı setini kullanıyorum arkadaş tavsiyesi ile hem kullanımı çok kolay hemde keratin saç ve saf derisine çok iyi geliyor incelemenizi tavsiye ederim.

      Sil
  8. 0.75 mm titanyum igne ucu olmaliydi tabikide boyle cekersin. Kullanacaklara tavsiyem yüz icin 0.50mm sac icin 0.75mm olmalidir. 1ve ustu olanlar derin yara izleri ve derin sivilveler icin uzmanlar tarafindan klinikte yapılmalıdır kendiniz asla yapmayın

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar ben adanadan ahmet 0.50 tarak ve salondan aldığım ilaçla kesin çözüm buldum ve saçlarım çok iyi şekilde cıktı kanıtlı fotoğraflarım var kendime ait yardim isteyen bana ulaşabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardım edermisin, bir de kanıtlar mısın?

      Sil
    2. Ahmet bey merhaba,
      kullanıdığız yöntem nedir.
      İlaç, tarak v.s
      Teşekkür ederim

      Sil
  10. Arkadaşlar bu dermoller tarağı kaç gün arayla kullanacaz lütfen cevap

    YanıtlaSil