22 Şubat 2013 Cuma

Stok Dosyası: El Kremlerim

Evvela mahsus, gözlerinizden öperim :) Biliyorsunuz ben bir ara bir yerlerde bir yazı dizisi başlatacağımı söylemiştim fakat stokladığım ürünler içinde sadece butter ve vücut losyonlarımdan bahsetmiştim. Başıma çok ilginç olaylar gelmeye hızla devam ettiği için, blogla ilgili yazmak istediğim şeyleri ya da bu tip ürün tanıtımlarını unutuyorum :( 
Ama çok hoş bir şey oldu yine bir çekiliş kazandım, üstelik şu anda kullandığım Avene kremlerinden birini de içeren bir seti Bakımlı Blog dermobakim.com vasıtasıyla kazanmış oldum. Elimdeki diğer ürünlerle birlikte, Avene ve Jane Iradele ürünlerinden de geldikleri zaman tekrar bahsedeceğim..
(Favorilerim kalın harfle yazılanlar)
Bugünün konusu el kremlerine geçersek; fotoğrafın solunda bildiğimiz gibi yoğun yapılı el kremleri var. Arkada yalnızca XXL yazısı görünen krem Avon'un gliserin vs içerikli fazla iddialı bir el ve tırnak kremi ama ben nefret ediyorum hem biraz yapış yapış hem de çok ağır kokuyor. Eylül ayında aldım ama kadının stokladığı bir ürün müydü bilmiyorum, tarihte göremedim..
Neyse, illa böyle silikon yapılı yoğun bir krem kullanacaksam tercihim her zaman Neutrogena olur.. Fotoğrafları uzun süre önce çektim, içerikleri çok hatırlamıyorum, paraben içeriklerini tekrar eklerim yazıya. Ama memnun olduklarımdan bahsedeyim, Neutrogena'nın buradaki versiyonları parfümlü ve parfümsüz ama fark etmez her türlü kullanırım :) Yoğun olmasına rağmen, az alıp yedirince bence rahat emiliyor.. Abartınca da fazla yapış yapış.. Paraben, dimethicone falan içeriğiyle bir daha alınmayacak..
Isana kremlerden, en çok Q10'li olanı sevdim, sanırım güneş koruması da içeriyordu. Sunshine kiss, sınırlı üretim birçok kişi bahsetti yapısı gayet hafif ama çiçeksi kokusunu pek sevmedim, ot gibi kokuyor sanki..Emilimi hızlı, nemlendirmesi başarılı ve nispeten kalıcı..
Aloe veralı kremler arasında ise favorim Watson's'larda satılan Beauty Formulas. Watson's'taki ürünler genelde Çin malı oluyor ve paraben içeriyor o yüzden duş jeli gibi ürünlerine çok güvenemediğim için almadım, bu ürünü de yanık sonrası oluşan alerjim için saf aloe vera ararken almıştım ve İngiltere üretimi. Isana versiyonunda yaprak ekstresi kullanılmış sanırım. Beauty Formulas ise %50 Aloe vera yaprağından elde edilen su içeriyor.  Hafif yapılarını seviyorum, yumuş yumuş oluyor ellerim :) Bu kadar çok ürünü önüme alıp içerik yazsam çok mu tuhaf olur, iyi mi olurdu bilemedim? :)
İçlerinde kokusunu en çok sevmediğim ürün Dalan krem oldu! Herkesin bayıldığı bu kremin kokusu bana çok ağır geliyor.. Nefesi kendine zor yeten ve küçücük burunlu bir insan olarak nasıl bu kadar hassasım bilemiyorum ama herkesin bayıldığı Pastel ruj, Max Factor Creme Puff gibi ürünleri kokusundan dolayı kullanamıyorum. (Sevgiler Tannesi :))
Yanlışkla fotoğraf giren SmartWash arkadaşı Gratis indiriminde muhtemelen el kremi diye sattılar ve ben hala öyle sanıyordum :) Duş jeliymiş.. Sonraki yazının konusu oldu, Balayına götürülesi arkadaşlardan olacak..
Vee bu bebekler de kavanozdaki ürünlerim... Dört tanesi stok, diğerleri kullanımda ve evin her yerindeler.
İlk ürün Oriflame Volare vücut losyonu, 2. adım seti olarak, parfüm ve deodorantı ile birlikte 10 liraya geliyor, tabi bunun için 150 lira civarında iki kez sipariş vermeniz gerek. Bunu açmaya henüz cesaret edemedim, parfümden çok ağır kokular yükseliyor zira ama kuzenimin eşine almıştım o seviyormuş.
Wellness Beauty, aslında haliyle butter konusuna girmeliydi ama TBS'nin büyüsüne karıştırmadım bile :) Daha önce bahsetmiştim butter dan çok sabun gibi macun gibi bir kıvamı var :s Bitirmek üzere anneme devrettim, kokusu çok güzeldi fakat zor dağıtılıyor ve emiliyor.
Yeşil kutudaki Vaseline, losyon kıvamında çok hafif, çok başarılı bir ürün. Vaseline'in vücut losyonlarını da almak istiyorum ama ahh o içerik.. 
Dove vücut kremi, bizim evde hep el kremi olarak geçmiştir niyeyse.. Ailecek bitirme ödevine koydum kendisini..
Doa Melisa kremi hiç sevmiyorum.. Vücut kremi olmak için küçük bence, yapısı hafif gibi ama sabun kokuyor. Kullanırken buram buram kimyasalı vücuda boca etmek gibi geliyor. Vücutta nemlendirmesi biraz yetersiz bence o yüzden ellerime kullanıyorum arada. Doa'ya şirket politikası olarak çok saygı duyuyorum, ilk açıldıkları zamanlar alışveriş yapmıştım ama kullandığım ürünler pek tatmin etmedi beni.. Ayrıca erguvan tohumlarım da çimlenmedi çok kırgınım yani :))
Dermokil ile ilgili bir başka yazımda bahsetmiştim, kullandıklarım içinde tek memnun kaldığım ürünü bu krem.. Birkaç kez deneyip stoğa kaldırdım. Sanırım yüz kremi sipariş etmiştim, kalmadığı için bu yollanmıştı. Gayet yumuşatıyor..
Petek ürünleri sanırım genel olarak güzelmiş, yine ailecek kullanılacak hafif kokulu güzel bir losyon..
Vee tabii ki favorim Gratis'in gözbebekleri bu miniler :) Body Care&SPA, aslında kayısılı olduğu iddia edilen kremin buram buram Gucci Rush koktuğunu tekrar söylememe gerek var mı? Küçük görünselerde bana az bir miktarı yetiyor, hemen emiliyor. Yastık altı ürünlerimden :)
Göze çok görünüyorlar ama ablamın ellerinde çok sorun yaşadık, o yüzden bir yıldır evin her yerindeler.. Ablam, eğitilebilir engelli kendi işlerini görebiliyor ama her şeyi kendi aklına taktığı şekilde yapar. Ve ellerinde çatlama ve kabuklanmaya kadar varan hasarın nedeni ellerini iyi durulamamasıymış. Günün dersini alalım, duşta ve lavaboda sabun ve şampuandan iyice arınıyoruz, hani şu kireçsiz, ilaçsız muhteşem sularımızla..

2 yorum:

  1. Tannesi'den de sana sevgiler! Seninle bu kokulu ve hatta kokusuz ürünlerdeki fikir ayrılığımız ne olacak bilmiyorum! :D
    Kremler amma çokmuş haa! Ama el kremi nihayetinde! ben her el yıkamada bir kez de kremlerle yıkanıyorum neredeyse... :)
    Öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dove, Nivea gibi kremler annemin eseri, sonra da Rossmann aşkı yaktı bizi :D Resmen bu yazılar için elime bir poşet alıp evden krem topladım, ancak o zaman anladık bu kadar çoğaldıklarını :))

      Sil