9 Ekim 2013 Çarşamba

MUA Makeup Academy Smokin Palette

Herkese merhaba!
Alabildiğine güneşli bir Adana gününden bildiriyorum!
Bugün, sizlere MUA Smokin Palette'den bahsetmek istedim. Fotoğraflarken bile aşk yaşadığımı itiraf etmeliyim..
 

Bilmeyenler için, bu palet MUA'nın yeni göz bebeklerinden ve Urban Decay Smoked Palette ile benzer, hatta renkler itibariyle neredeyse aynı.. Daha uygun fiyatlı bir alternatif olmasıyla hem başarılı hem de mat ve ışıltılı farları bir arada sunmasıyla kullanışlı bir seçenek... Özellikle makyaja yeni yeni ilgi duyuyorsanız canlı ve kullanılabilir renkler ile günlük kullanılabilecek renkleri bir arada bulabilirsiniz.

Üstten 1,2,4 ve 5. renkler, paletteki mat renkler. İsminin hakkını verecek şekilde, "smokey" makyaj için gayet yeterli renkler.. İlk renk dışında oldukça pigmentli genel olarak gayet yumuşak ve başarılı farlar. İlk renk parmağa alındığında çok belli olmasa da fırçayla göze uygulandığında rengini veriyor. Fotoğraflarda çok beyaz görünse de krem-kemik rengi diyebiliriz.
Paletteki ışıltılı renklerin oldukça antik bir görünümü var. Simli değil parlak renkler. Fırçaya biraz zor gelse de bu tip renkleri parmağınızla uygulamanızı tavsiye ederim, rengini birebir veriyorlar böylece. Sol alttaki renk yeterince belirgin olmadığından söylemek isterim ki çok güzel bir mürdüm-mor...


Işıkla renkler biraz değiştiği için vurgulamakta fayda var fotoğraflarda görünenlerden daha belirgin ve canlı renkler, fakat kullanılan fırçaya göre uygulamada tam olarak rengi alamayabilirsiniz. Yumuşak farların ortak kaderi olduğu üzre.. Söylediğim gibi parmağınızla farı uygularsanız çok net sonuçlar alabilirsiniz. Ayrıca farların tozutma sorunu da pek yok..

İlk iki rengi yansıtmak için oldukça direndim :) Üst sıradaki renklerin, gün ışığındaki görünümleri bu biçimde.
Bu da farların gölgedeki hali.


 Alt sıradaki renkler çok canlı ve kullanılmazmış gibi görünse de pekçok farklı makyajı şenlendirebilir. Hiç olmadı eyeliner olarak kullanılır. Ben böyle renkleri gözümün dış kısmına doğru kullanmayı seviyorum. İç kısımda açık bir renkle birlikte çok güzel duruyor.


Farların kalıcılığı benim için yeterliydi ama özellikle ışıltılı farlar, göz kapağında yağlanma ve birikmeye daha müsait olduğundan far bazı kullanmakta her zaman yarar var..
Son olarak, palette simsiyah bir göz kalemi mevcut ancak rengini görmek için elime dokundurduğumda rengini verdi ve kırıldı :) Yani çok yumuşak ve sıcağa gelemiyor. Evet, burası hala alabildiğine sıcak..

Siz de bu palete sahip olmak istersen Makeup Academy'nin kendi sitesinden sipariş verip, 6 (GBP) sterline satın alabilirsiniz. Facebook sayfalarını takip ederseniz şu sıra çeşitli indirimleri ve hediye kampanyaları oluyor. Ayrıca 30 sterlin üzerine ücretsiz kargo durumu da var. Bildiğiniz gibi benim siparişim sadece 5 günde ulaşmıştı... Bunun dışında 70-80 lira gibi uçuk fiyatlarla yasadışı instagram-facebook satıcılarından alabilirsiniz..

Hepinize mutlu günler dilerim ;)


5 yorum:

  1. Renklerin hepsi muhteşemmiş.Güle güle kullan canım.Bir de Adana'nın sıcağını çok kıskandım :))) Ankara'nın kuru ayazından sevgilerimi yolluyorum sana kuzum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ayıptır söylemesi bu yazıyı klima açıkken yazdım :))

      Sil
    2. Ben de kaloriferin dibinden bildiriyorum :)))))

      Sil
  2. Benim siparişlerimde bugün geldi hatta biraz önce :) Sadece bir tane lip balmım eksik gelmiş onun dışında alışverişten gayet memnun kaldım :) Bu paleti gördüğümde alsam mı almasam mı diye çok diretmiştim ama keşke alsaymışım renkler çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ulaşmasına çok sevindim :) Ben de alışveriş yapmak için siteye girdiğimde görmüştüm bu paleti, hemen ekledim sepete :)
      Stok sistemlerinde bir hata var sanırım, alırken var görünen ürünü stoksuzluk nedeniyle göndermiyorlar :(

      Sil