18 Ekim 2013 Cuma

Purederm Snail Hücre Aydınlatıcı Çok Aşamalı Bakım Maskesi


Merhaba..
Bugün, uzunca bir zamandır elimde bekleyen ve artık kullanmaya karar verdiğim maskelerimden ilkinden bahsedeceğim. Aslında Purederm Snail Cell Illuminating Multi-Step Treatment maskeyi sıkça gördünüz, bir de ben bahsetmiş olayım çünkü ben çok beğendim bu maskeyi. 
(İsmini yazarken yorulduğum, tarihe not düşülsün...)

 Öncelikle bilmeyenler için, bu 3D maske nedir onu söyleyeyim. Aynen ambalajda gördüğünüz gibi 3 boyutlu olarak girintili çıkıntılı, yüze tam oturacak şekilde dizayn edilmiş ve serum emdirilmiş bir ıslak mendil gibi düşünebiliriz. Yani dümdüz bir kağıda delikler açılmış gibi düşünmeyin..


Purederm Snail maskenin ilk aşaması, "Hücre Aydınlatıcı Arbutin" içeren solisyonu ince bir tabaka haline uygulamak. Ben duştan çıktıktan sonra bu maskeyi kullandım ve bu kadar ürünün cildime fazla geleceğini düşünürken, neredeyse tamamı emildi. Bu aşama aynı zamanda kolajen ve bitki özleri de içeriyor. Daha sonra tekrar bahsedeceğim ama söylemiş olayım, alerji yapmaya çok müsait bir maske. Size zarar verebilecek ya da alerji yapabilecek içerikleri bilmeniz biraz zor ama yine de içerik listesine göz atmakta fayda var... 
Maskenin ikinci aşaması maske :) Oldukça sağlam ambalajını yırtabilirseniz 3d maskeye ulaşıyorsunuz. Ben yattığım yerden, aynaya bakmadan ve ilk defa kağıt maske kullanınca, yerleştirmek, delikleri tutturmak biraz zor oldu :) Hava boşluğu kalmayacak ve yüzünüze tam oturacak şekilde parmaklarınızla yerleştiriyorsunuz. Ve bu aşamadan sonra serinlik hissinin keyfini çıkarıyorsunuz.. Fizik kuralları gereğince, maskedeki sıvı buharlaştıkça serinlemeniz çok normal ama çok daha farklı bir his uyandırıyor. Bir şeylerin işe yaradığını, bir kıpraşım olduğunu anlıyorsunuz :) Herhalde alerji yaptı diye düşünebilirsiniz, iki ihtimal var ya gerçekten alerji yaptı ya da iyi bir şeyler oluyor. Bu durumu önlemek için bileğinizin iç kısmında ilk aşama serumu ve maskenin  nemli kısmını sürerek biraz bekletip, sonra uygulamaya geçebilirsiniz..



Sizi korkutmamak için, yüzümün baygın bakışlı küçük bir parçasını göstereyim :)
Gördüğünüz gibi kağıdın ıslaklığından dolayı saydam duruyor. Ve yeterince nemli, yüzünüzde kuruma yapışma gibi bir şey olamaz..
15 dakika beklettikten sonra maskeyi çıkardım ve kalan solisyonu öylece yüzümde bıraktım. Dilerseniz yıkayıp, nemlendirebilirsiniz. Fakat yeterince neme doyuyorsunuz.. Bende herhangi bir sivilcelenme, iritasyona neden olmadı. Gayet yumuşak ve parlak bir cilt görünümü sağladı.
Uygulama sonrası cildimde daha aydınlık ve beyaz bir görünüm vardı ancak kızarıklık olan noktalar da oldukça belirginleşmişti bu sebeple ve ambalajında yazanlardan ötürü, alerji konusunun üzerinde çok durdum.
Zira kızarıklık, şişkinlik, kaşıntı gibi durumlarda kullanımının durdurulması gerektiği yazıyor.
Ayrıca lekeli, sivilceli, tahriş olmuş, güneş yanığı bulunan ciltte de kullanılmaması tavsiye edilmiş, hepsi tamam ama amacı hücre aydınlatma ve cilt tonu eşitleme olan bir ürün, lekeli ciltte neden kullanılmıyor anlamadım..

Özetle verdiği hisse ve sağladığı duruşa bayıldım ama her cilt tipi sorunsuz kullanabilir diyebileceğim bir ürün değil..
Kuru, kuru-karma ciltlere tavsiye ederim..

Maskeyi, Gratis indiriminde bol bol kapabilirsiniz :)

Son olarak maske Kore üretimi bu sebeple düzenli kullanımda cilt lekelerinin azalabileceğini düşünüyorum...

Sevgiler *_*

3 yorum:

  1. Çok seviyorum bu tarz maskeleri.Yazın buzdolabında tutup soğuk soğuk uygulamak da güzel oluyor,tavsiye ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazı Avene termal suyla geçirdim :)) Adana şartlarında gayet denenebilir bir yöntemmiş ama =)

      Sil
  2. UGUISU POO CİLT MASKESİ
    Uguisu No Fun ( Bülbül Dışkısı ) Uguisu Poo (Illimunating Mask) Aydınlatıcı Cilt Maskesi Leke tedavisinde kullanılan %100 saf Uguisu No Fun ( Bülbül Dışkısı ) ile yapılmış dünyadaki tek Cilt Maskedir. Cildi aydınlatan Guanin’in en yüksek konsantrasyonunu içerir. Sadece bir kaç seans içinde parlak ve yumuşak bir cilt sağlar.

    YanıtlaSil