14 Aralık 2013 Cumartesi

Essence Long Lasting Rujlar


Merhaba!
Bir süredir instagramdan çıkmıyorum ama blog okumak pek içimden gelmiyor. O yüzden bu rujlar ne kadar tutuldu, kim ne kadar yazdı pek bilmiyorum ama ben kendilerine aşığım!

Essence ürünleri genelde fazla şişiriliyor ama aldığım her ürününü beğenemiyorum, fakat bu rujlar oldukça güzel.
Şöyle ki; diğer Essence rujları gibi simli, acayip bir yapıda değil, hem yumuşak sürümlü nemlendiren rujlar hem de rengini oldukça yoğun veriyorlar. Nemlendiren rujlar pek renk vermez bildiğiniz gibi..
Ayrıca seride birbirinden farklı tonlarda ve oldukça kullanılabilir renkler var. Herkes, kendine hitap eden bir renk bulabilir...


Yukarıdaki sıralamayla renkler böyle, camdan yansıyan direk olmayan gün ışığında çekildi. Sanki biraz koyu çıkmış :s Denemek isterseniz Rossmann'larda tester ürünler mevcut. Gratis'lerde ise etiketi açılmış ürünleri tester'a ayırmışlar artık.. Kağıt etiketi yırtmadan, ruju açmayı başarabilmişler, taktir ettim bu sefer! İki saat rujları inceledik kapağı sabit mi, dönüyor mu, açmışlar mı, denemişler mi?? 
5 ruju, 3 mağazadan toplayabildim desem, orjinal ürünleri açıp, deneyenlerle ilgili hislerimi iletmiş olurum herhalde!!
Neyse, sinirlenmeyelim :)


Bu fotoğraf da direk gün ışığında çekildi. Duruş ve renkleri daha belli olmuş..
İlk iki renk olan 01 Coral Calling ve 05 Dare To Be Nude koyu nar çiçeği ve nude, oldukça denenesi ve herkesin favorisi olabilecek renkler. 
Soldan 3. renk, 06 Barely There! koyu kızıl kahve. Sezonun koyu renk modasıyla pek ilgilenmiyorum ama yine de bu rengi ve 09 Wear Berries! i denemek istedim. Koyu fuşya ve kahve de güzel durabiliyormuş, onu gördüm :) Hafif göz makyajları, açık mercan renkli bir allıkla çok hoş duruyorlar..
07 Natural Beauty pembe-kahve, yine çok beğendiğim bir ton.

 Ve son renk, en meşhuru 53 All About Cupcake, bana Şebnem'in hediyesi. Rengi acayip tatlı, çok doğal. Yeni seriden farklı olarak, biraz daha yarı saydam ve dudak kusurlarını belli ediyor..

"Kalıcılık nasıl hacım?" derseniz...


Cevabım budur! Sabunla yıkanıp, su akıtıldıktan sonraki hali budur! Son renk silindi, diğer renkler taş gibi duruyor :) Göz-dudak temizleyicisiyle çıkardım. Dudaklarda da yeterince kalıcı.

Rossmann ve Gratis'lerde 7.75'e bulabilirsiniz..

25 yorum:

  1. Süper hepsini toplamışsın :) Bende 07 'nin testerını olmadığı için almadan çıktım... Pişman oldumm ama bulduğum an sarılcam :) Sana katılıyorum. Ürünlerin orjinallerini açıp deniyorlar...Bu biraz mağazanın sorumsuzluğu. Türkiye'de bir tester sorunu aldı başını gidiyor... Çalışanlar az olduğu için her markanın başında duramıyorlar. Ama en büyük sorumsuzluk müşterinin. Tester yoksa alma arkadaş ne açıp deniyorsun...
    Kaç tane the balm ürününden vazgeçtim. Hatta iki tane parmaklanmış ürünü de çalışanlar sepetime koymuşlardı, o kadar sorduğum halde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşin tuhafı eskiden gayet sorunsuz iade ce değişim yaparken şimdi bir havalardalar.. Gratise açılmamış kozmetik ürünü götürsen iade kabul etmiyorlar. Ama kendileri açılmış ürünü bantlayıp satıyor! Biraz sesini yükseltip, hakkını aramazsan kuzu kuzu eziliyorsun :s

      Sil
  2. güle güle kullan 01 numara bende de var çok güzel ve all about cupcake favori günlük rujum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ara benim dudaklar pek iyi durumda değil ama inadına ben de kullanıyorum 53 ü :)

      Sil
  3. 06 Barely there bende var. Gerçekten iyi. Kalıcılığı, duruşu, sürümü ve fiyatı 10 numara. Maşallah sende oldukça var ben 1 tane aldım bir daha da rastlayamadım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratise girip çıkıp bir şey bulamıyorum kuzum. Essence'in nail art ürünlerini, ojelerini merak ediyordum ama buradaki 4 mağazada da o stand yok :/
      Açılmamış etiket olayına da hırs yapınca bir tane Gratis' ten kalanları Rossmann'dan bulup almış oldum.
      Bu ara oldukça şuursuz, öylesine, ama emin adımlarla alışveriş yapıyorum :/

      Sil
  4. Cnm ben de de kırmızısı var. Çok kalici gerçekten. ..Bu arada blog actim adaşım, beklerim...
    Ceylininannesisecil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip butonu koydun mu kuzum? Gece gördüm yazdığını :))

      Sil
  5. benim evime en yakın Tunalıhilmi'de bir Gratis var evlere şenlik. Yeni ürünler en son gelir, çalışanlar genelde yeni gelecek ürünlerden, hatta mağazadaki ürünlerden bile habersizdir. The Balm ve Essence reyonları genelde savaş sonrası gibidir, açılmamış ürün yoktur, testerları değil denemek eline almaya korkarsın. Bu rujları hiç yakalayamadım ama renklerin hepsine bayıldım. Bulduğum yerde alırım her rengini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mağazada da koleksiyon ürünlerini koleksiyon standına bile koymamışlar. Bir şey gelse bile aralardan derelerden buluyorum :)
      Watsons şube sayısını arttırsa kesinlikle hepsini sollayacak bence :)

      Sil
  6. Gratis essence standını çok sık yenilemiyor maalesef rossman bu konuda daha iyi. 4 rengi var bende long lasting serisinin. 05 numarasını arıyorum bir türlü bulamıyorum sende maşallah benim gibi toplamışsın long lasting serisini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil de önce renkleri topladım, sonra Tannesi için bu yazıyı hazırladım ama yazının başlığını atarken serinin adını öğrendim :)))
      Öyle her yerde çaktırmazsak :P

      Sil
  7. Ece'ye katılıyorum. Üstelik her Gratis aynı özeni de göstermiyor Essence ürünlerine karşı. Buna bir çözüm gerek!

    YanıtlaSil
  8. Bugün karıştırıp karıştırıp geri bıraktım :( çok pişmanım! Bayıldım renklere, kalıcılıkta on numaraymış.
    Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  9. Şu serinin rujlarını bi ben alamadım galiba he! Nudeları güzel duruyor ama ben kendime nude yakıştıramıyorum Seçil ya :( Ya da doğru nude ruju bulamadım bilemiyorum.
    :)
    All about cupcake bende de var. Yazın elim en çok ona gidiyordu günlü kullanıma çok hoş bi pembe.
    Hepsini güle güle kullan canımcım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru nude candır :) Bunlardan 05 i öneririm bir de golden rose'dan pembe-bej bir nude favorim var. Yarım bakıp yazayım. Öyle çok ölü renklere gelemiyorum ben de :)

      Sil
  10. 01, 07, 53 çok güzelmiş canım. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni yanıtlamadığın için küstüm sana hıh :/ Benim başım kel mi ki acaba?

      Sil
    2. Görmemişim ki :(((
      Bugün beni yoruma boğdun için teşekkür ederim ama :)) ♥

      Sil
  11. Adaşım Selam :)
    blog blog araştırdığım post :)
    eline sağlık
    renklerini merak ediyordum. hemen gidip almalıyım :)
    sevgiler
    http://secilll.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :))
      Gün ışığına rağmen biraz koyu çıktılar ama dudakta çok güzel duruyorlar :)

      Sil
  12. http://cosmolinda.com/essence-ruj-ve-dudak-kalemleri/

    Essence'in bu serisinden olan rujlari da denemenizi tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  13. http://cosmolinda.com/essence-ruj-ve-dudak-kalemleri/

    Essence'in bu serisinden olan rujlari da denemenizi tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil