27 Aralık 2013 Cuma

Watson's Alışverişi

 Selamlar!
Yılbaşı indirimlerinden pek bir şey beklememekle isabetli bir karar vermişim bu yıl. Alışverişe erken başladım ve birkaç gün önce, Watson's'tan çok merak edilen ve çok tartışılan ürünleri indirimsiz aldım. Kendi getirdikleri markalar pek indirime girmiyor, nitekim öyle oldu..










 Aslında bu ciciler çok paylaşıldı ama niyeyse Balmi'nin Gratis'te satıldığını düşünüyordum, tesadüfen görüp aldım. Şu sıralar, lipbalm almak ve denemek, asri görevlerimden biriymiş gibi hissediyorum.. EOS'a benzeyip benzememesi umrumda değil, ben yapısını ve kokusunu beğendim. Tek çeşidi kalmıştı, hindistancevizli olanını aldım. Daha uygun fiyatlı olsa; biterse yenisini, bitmeden kardeşlerini alırdım :) 9,90 falan fiyatı.

 Diğer vanilyalı dudak kremlerinin kokusuna vuruldum, yapıları daha yoğun. Vegan ve vejeteryanlara uygunmuş, balmumu içermiyor çünkü... Sürmesi zor olduğu için, bir daha kavanozda ürün almayı düşünmüyordum ama bu alışverişin teması "vanilya"ydı. Karşı koyamazdım :)

 

Bu el kremini mağazada açma şansım yoktu, dolayısıyla koklayamadan aldım. Bence ne tam vanilya ne çikolata.. Vaseline ve Palmer's'ın kakaolu kremlerine benziyor, pek sevmedim.. Ama yapısı çok iyi. Yoğun yapıda, butter gibi neredeyse ama kolayca emiliyor, yağlı his bırakmıyor.. 



Ojeleri sürerken, dokulu olduklarını unutmuşum.. "Ne saçma bir yapısı var" diye diye sürdüm ama sonuç muhteşem oluyor!
Detaylı bir yazıyı, hatta kısa bir videoyu hakkediyorlar :)
Soldaki Rimmel London Space Dust 003Aurora - Sağdaki 005 Total Eclipse

İlk defa sadece istediğim, merak ettiğim, gereksiz ürünler aldım sanıyordum ama bir salaklık yapmışım. Aseton alana oje hediyeymiş, aseton 2 lira civarı :s
Tabii ki Watson's'ta kimse bunu söylemedi :))

Uzun zamandır merak ettiğim biralı maskeyi de attım sepete. Hatta saçlarıma direk bira mayası uygulamayı düşünüyorum :/
Alışverişim 30 lirayı geçtiği için indirimli ürünler vardı, ben de Uni'nin göz makyajı temizleme mendilini 5 liraya aldım.Flormar kiosklarında hep bu fiyata satılırdı ama bu ara yüksek görüyorum fiyatlarını. En azından içeriği iyi.. Çok başarılı temizlemiyor ama pratik oluyor, yatak ucu ürünlerimden ;)

Yılbaşı indirimleri için ilk hedefim Rossmann, onun dışında diğerlerine gider miyim emin değilim.. Aslında Sephora'ya gidip sınırsız para harcama isteğim var ama tabii ki öyle bir param yok :))

Devam eden blog çekilişime şuradan katılabilirsiniz..
Blog satışında ise Real techniques fırçalar için kampanya var..

Herkese sevgiler..

12 yorum:

  1. Genelde şişirme üzerinden indirim yapmışlar, hiç böyle indirim görmemiştim. Bende dün Watsons a gittim balmi göremedim, görsem denemek için alırdım ama =) ojelerine bayıdlım :)
    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihiii oje manyaklığına doğru gidiyorum :))

      Sil
  2. Guzel gunlerde kullan canim aldiklarinii :))

    YanıtlaSil
  3. Vanilyalı lipbamlara bende aşık oldum. Vanilyalı her şey benim olsun istiyorum :)) Hayırlı olsun güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum. The Body Shop diyorum vanilla bliss diyorum, susuyorum :))

      Sil
  4. ben aseton oje indirimini soruyorum hala yok diyorlar bana

    YanıtlaSil
  5. Gule gule kullan canım ojelere ayrı bi bittim renkleri de çok güzel:))

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim canım :)) Sanırım başka renk de alıcam :)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan benim merak ettiğim çoğu ürünü almışsın :) Hepsi bir arada çok cazip gözüküyor bayıldım =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Bugün gittim, kremlerde ikinciye % 50 indirim varmış kuzum.

      Sil