2 Temmuz 2014 Çarşamba

Günün Ojesi | NYC 325 Raindrop

 Selamlar...
Birkaç gündür yazlıktayım, şimdilik internetim sınırlı. Bu yüzden, dalga sesleri eşliğinde, telefondan kısa bir yazı hazırlamak istedim :)


Buraya gelirken çok hızlı sürede hazırlandım ve 3-5 tane yazlık oje seçebildim. Tahmin edebileceğiniz gibi henüz sıra gelmeyen renkleri deniyorum.
NYC'nin bu bebek mavisine bayıldım. Su gibi, bulut gibi, cam gibi..


Bugün, instagramda da paylaşmıştım, NYC ojeleri, renk skalasının geniş olması nedeniyle seviyorum ama yapıları pek başarılı değil.. Sonuçta, cam gibi parlak ve çok güzel duruyor ama uygularken dalgalanma, çizgilenme oluyor. Kalın iki kat şeklinde uyguladım. Üst cila kullanmadım ama kurutucu cila kullanılabilir.


In a minute quick dry seriden ve kalın uygulamama rağmen bozulmadan kurudu.
9.7 ml 30 ay raf ömrü var. Formaldehit içermiyor ve sanırım "3 free"


Diğer serisinden olan Mint Macaron da benzer yapıda. Gel gelelim duruşu, yine çok güzel :)
Renkler çok canlı olmasına rağmen, soft ve pastel aynı zamanda. Mavi ve yeşillerde tonu tutturmak çok önemlidir, bu iki oje de hemen her tondaki cilde uyacaktır...

8 yorum:

  1. Bende bebek mavisine bayildim, harika duruyor, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. İkiside çok tatlı ama yeşile bayıldım:)

    YanıtlaSil
  3. NYC'nin yapısını ben de beğenmiyorum;ancak bebek mavisi ve tırnaklar harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  4. bebiş mavisine bayıldım ki tırnaklarına da çok yakışmış:)
    bana da beklerim :) http://coffeecatsmakeup.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. İki renge de bayıldım, en sevdiklerimden ♥
    İyi tatiller canım bu arada :*

    YanıtlaSil
  6. Tatilde post yapmak mı :) çok çalışkan bir bloggersın ne diyim :D İyi tatiller...

    YanıtlaSil
  7. 3 ay buradayım pek çalışkan sayılmam :)

    YanıtlaSil
  8. Maviyi çok sevdim diyecektim yeşili gördüm :) Renkleri çok güzelmiş ama yapı önemli :)

    YanıtlaSil