18 Eylül 2014 Perşembe

Burt's Bees Nar Özlü Dudak Bakımı

Merhaba! Bugün size en sevdiğim dudak kremi markası olan Burt's Bees'in nar özlü dudak bakımından bahsedeceğim. Bu markadan pekçok çeşit denedim ve markayı genel olarak başarılı bulmamın sebebi, yapı olarak hepsinin benzer olması. Örneğin Blistex gibi biri çok yağlı, biri çok kuru vs değil, sadece kokuları değişiyor.
 
Sert yapılı bir dudak kremi olmasına rağmen sürümü yumuşak. Dudaklarda yapış yapış, yağlı bir görünüm olmuyor. Rujun altına ve dudak kalemlerinin altına rahatlıkla uygulanabiliyor ve kullandığınız ürünün daha açık renk ya da daha az yoğun olmasına neden olmuyor.
Dudak makyajından hemen önce uygulayabiliyorum, uzun süre emmesini beklemeye gerek yok.
Görebileceğiniz gibi, tamamen doğal içerikten oluşuyor. "Cruelty free" yani hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka vegan olmayan ama vejeteryan içeriğe sahip (bal özleri içerdiği için, hayvanlardan elde edilmiş ürünleri tüketmeyen veganlara uygun değil)


Hindistancevizi yağı, biberiye ekstraktı, nar çekirdeği yağı gibi pekçok bitkisel içeriği var, peki sonuçta nasıl kokuyor? derseniz, kesinlikle nar kokmuyor :) Tam olarak tanımlayamıyorum ama meyvemsi değil, kötü bir koku da değil. Sürdükten sonra pek fazla kokusu gelmiyor zaten.
Renk verme konusuna gelecek olursak, dudakları daha canlı gösteriyor ama renkli lipbalm'lar kadar renk vermiyor bence.
Makyaj yapmıyorsanız, öğrenciyseniz, belirsiz bir görüntü istiyorsanız narlı olanı tercih edebilirsiniz ama benim tercihim hala ballı Burt's Bees :) Öte yandan bitterli yabanmersinli olandan şiddetle uzak durunuz..
Fiyatı 8-10 lira arası indirimlere göre değişiyor. Gratis ya da Watson's'tan alıyorum ben, çoğu eczane sitesinde de mevcut.

***

Heyecan verici bir iş üzerine çalışıyorum, hiç aklımda olmayan bir iş teklifi aldım ve başarabileceğimden korkar, küçük adımlarla işe atılmak üzereyim :) İşbu kapsamdaki araştırmalarımda öğrendim ki alkol dezenfektan değilmiş, sadece yeni bakteri oluşumunu önlüyormuş fakat internet araştırmalarında ısrarla dezenfektan olduğu ama bakteri sporlarına etki edemediği yazıyor. El temizleme jelleri de hikayeymiş, bu durumda bizim alkolle allık temizleme maceramız da sona erer... Kesin bilgiyi yakında paylaşacağım :)

***
Instagramda yeni bir çekiliş başlattım, blogda da başlayacak. secilizmblog şeklinde aratarak instagram  hesabıma ulaşabilirsiniz.

***
Yazlıktan döndüm, yeni bir makyaj ve oda düzeni oluşturdum. Enerjimi yeniden toplarsam, artık daha fazla ürün paylaşımı yapacağım. Yazmış olmak için yazanlardan sıkıldıysanız takipte kalın ;)


Sevgiler
Seçil

2 yorum:

  1. el temizleme jellerine inanmıyordum ama alkol konusu fenaymış yaaa....merakla bekliyorum bilgileri !

    YanıtlaSil
  2. Peki neden yabanmersinli olandan uzak duralım tamda ondan almayı düşünüyordum

    YanıtlaSil