10 Mart 2015 Salı

Terractive Koulikoro Mali Masaj Balı Yüz Scrub'ı


Merhaba bugün size çok sevdiğim bir peeling'den bahsedeceğim. Gratis'in %50 indiriminde Terractive markasını ilk kez gördüm. Lipbalm'ların olduğu bölümde asılı duran küçük paketleri var. Yanımda taşımak için bir nemlendiricisini, bir de denemek için bu Koulikoro peeling-scrub'ı seçtim. Bildiğim kadarıyla peeling ve scrub farklı şeyler, scrub'da doğal tanecikler var- atıyor da olabilirim, kulandığım markalardan bu sonuca vardım. :)


Ürün bu şekilde kare, sıkılabilir ambalajda. Vidalı bir kapağı var, duşta kullanmak zor olsa da böyle bir ambalajdan pompa beklemek fazla olur zaten :)
Markanın diğer ürünleri de bu tip ambalajda ve ben bunu çok beğendim. Cargo'nun fondöteni gibi, al yanında taşı, sev okşa, severek kullan :P


 Scrub suyla temas ettiğinde beyaz, kremsi bir görünüm alıyor. Nemli ve temiz cilde, masaj yaparak uyguluyorum, bekletmeden duruluyorum.
Ferahlık hissini ve nemli, yumuşak bir cildi bir arada hissedebildiğim ender ürünlerden biri oldu ve tanecikleri cildimi acıtmadı. Bu konuda Yves Rocher'den daha hassas bence ama sanırım tekrar almam. 


Ballı olduğunu iddia etse de içeriğinde karamel ve doğal yağlar var. Üzüm çekirdeği yağı, shea fındığı kabuğu, karanfil yağı, surinam kirazı ve 4 çeşit şeker içeriyor! Cildim çok hassas, kesinlikle cildimi yormadan, nemlendirerek arındırdı ama bu kadar yüksek şeker oranının uzun kullanımda tüylenme yapabileceğini düşünüyorum.




Ortalama 2 kullanım dese de ürün içeriği 16 gram, 5-6 kere kullandım ve yaklaşık yarısındayım. Benim gibi fazla fazla ürün kullanmıyorsanız en az 10 kullanım yeterli olacaktır.
Gratis bu ürünün fiyatını da iki katına çıkarmadıysa 9-9,50 liraydı, o fiyat üzerinden indirimli aldım.

Genel olarak, peeling'ler hakkında şunu söylemek isterim ki her cilt tipi için peeling kullanmak doğru değildir. Akneli ciltler, peeling kullanmaya daha fazla yönlendirilse de zaten incelmiş deriyi daha da tahriş edip, yeni akne/sivilce oluşumuna zemin hazırlamaktan başka işe yaramaz.. Akneleriniz varsa cildinizi, mikrofiber temizleme havluları ya da silikon temizleme fırçaları ile yıkayın, peeling kullanmamanınızı öneririm. En azından akneli bölgelerde kullanmayın.

Cildiniz çok hassas ise ve ölü hücrelerden arınamıyorsanız, akneli ciltler için söylediklerimle beraber, çok düşük %2 gibi AHA içeren ürünlerle cildinizi arındırabilirsiniz. Cyrene'in %2'lik ürününü haftada bir kullanabilirsiniz ve mutlaka her gün güneş kremi kullanın, güneşten kaçmayın ki cilt tabakanız kalınlaşabilsin.

Tüm bunlar kişisel tecrübelerimi yansıtıyor. Ciddi sorunlarınız varsa lütfen blogger'lara sormak yerine dermatolog ile ya da aile hekiminiz ile görüşün. Akne için basit tedavileri aile hekimleri de veriyor.


Sevgiler.

2 yorum:

  1. Tam hım deneyeyim ben bunu dedim şeker dedin tüylenme dedin vazgeçtim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzu dudak ve el peeling'leri genelde şekerli ama yüz olunca kıllandım :))

      Sil