28 Nisan 2015 Salı

Dermokozmetika.com Alışverişim


Herkese merhaba. Bugün, yeni keşfettiğim Dermokozmetika sitesinden yaptığım alışverişten bahsedeceğim.
Lazer tedavisi gördüğüm için, benim için güneş kremi mevsimi çoktan açıldı. Çoktandır aklımda olan La Roche Posay Anthelios XL kremi denemek istedim.  
Sitede hem çoğu ürün indirimde hem de 100 lira üzerine 50 ml termal su hediye kampanyası vardı. Seçtiğim diğer ürünler de başka sitelerden daha uyguna geldi.


Kutunun üzerinde Dermokozmetika etiketi var, böylece sizden önce kimse açmamış oluyor. Cuma günü verdiğim sipariş, pazartesi elimdeydi. Her siparişte kargo ücreti 2.90 lira, 100 lira üzerinde ise ücretsiz.


Gelelim aldığım ürünlere, BB ya da CC kremini denemek istiyordum. La Roche Posay Rosaliac CC Creme aslında rosa hastaları için üretilmiş ama kızarıklık ve akne lekelerini anında gizlemeyi vaadediyor. Paketim gelir gelmez denedim, bana biraz koyu geldi ama fondöten gibi kalıp gibi durmadığından belli olmuyor ve gerçekten yanağımdaki kılcal damar kızarıklıklarını çok başarılı şekilde nötrledi. Yeşil bazlar bile bunu pek başaramıyor bende. Somonumsu bir rengi var, uygulayıp biraz bekleyince o renk açılıp, kızarıklar dengelenmiş oluyor. Sadece ihtiyaç duyduğunuz bölgede baz olarak da kullanabilirsiniz.

Ürünün sitedeki fiyatı 55.92 lira. Ürün miktarı 50 ml ve SPF 30 içeriyor. Güneş kremi yerine bile alınabilir bence.
Bu arada, güneş koruma faktörü ile ilgili sorular alıyorum, yüz için uygun olan 30-50 faktör ama çok daha önemlisi, 2-3 saatte bir kremi yenilemek. Zaten spf ölçeği hem koruma oranını hem süresini gösterir, yani 50 SPF ürün kullansanız bile etkisi maksimum 4 saat sürer.


La Roche Posay Anthelios Ultra Light Fluid SPF 50+ UVA ve UVB filteli bir güneş kremi. İsmi üzerinde su gibi bir krem, iyice çalkalayarak kullanılmazsa çökme yapabileceğini düşünüyorum.
Anında emiliyor, parlama yapmıyor bu özelliğine bayıldım. Avene kremimi de beğensem de yağsız olmasına rağmen o parlama yapıyordu.
Uygulama yaparken ciltten aşağıya akacak kadar akışkan, bu yüzden üst kısımlara ürünü iyice yedirdiğinizden emin olun. Bu ürün de 50 ml ve yazı rahat rahat çıkarır, fiyatı 44.92 lira.

Hassas ciltler için olan toniği henüz denemedim ama cildimi yarıp geçen Clinique 2 numaradan kötü olacağını düşünmüyorum :) Lotion Apaisante Physiologic olarak geçiyor, 200 ml ve 37.43 lira.

Bu boyda termal suyunu daha önce de kullandım. Avene ile birlikte en sevdiğim marka oldu. Sprey sistemi daha eşit yaydığı için, benim için daha rahatlatıcı etki bırakıyordu hatta.

Çok isabetli ürünler seçtiğimi düşünüyorum, biraz kullanıp daha detaylı paylaşacağım. Sizin de ihtiyacınız varsa, eczanede deneyip online sipariş verebilirsiniz.
Sevgiler :)

1 yorum:

  1. Sivilceye meyillmi cildiniz, nasıl etkileri oldu. Benim cildim sivilceye meyilli ve bu iki ürünüde almayı düşünüyorum

    YanıtlaSil