21 Haziran 2016 Salı

Avene Thermal Spring Water

Herkese merhaba..
Bugün size, Avene termal sudan bahsedeceğim.  Termal suyun kullanım şeklini artık bilmeyen yoktur, ben biraz daha farklı kullanıyorum, aynı zamanda birkaç farklı marka deneyince hepsinden kısa kısa bahsetmek istedim.

Avene, termal su konusunda bir efsanedir, zira sahibi oldukları şifalı su kaynağı, hayvanların da kullandığı, yaralı hayvanları iyileştirdiği söylenen bir kaynakmış ve bunun üzerine Avene'in kurucusu bu kaynağı satın alarak çalışmalara başlamış. Daha önce blogumda da bahsettiğim gibi tüm Avene ürünleri, termal su içeriyor. Kremlerini çalkalamadan kullanırsanız içinden su aktığını rahatlıkla görebiliyorsunuz. Ben de bu ürünü hem serinlemek, cildimdeki gerginliği almak için kullanıyorum hem de yanık, pişik, kızarıklık, egzama gibi durumlarda kullanıyorum, ayrıca saç diplerimi beslemesi için zaman zaman saçlarıma da sıkıyorum.


Ürünün en sevdiğim yanı diğer termal sular gibi içerik kısmında sadece su ve itici gazların ismi yazmıyor olması. Mineral içerik tablosu da var. Gördüğünüz gibi pH değerinden, anyon ve katyonlarına kadar yazılmış. Düşük mineral içerikli, fakat nadir bulunan element oranı yüksek. Buradan anlıyoruz ki maden suyu da termal su ile aynı diyenler yanılıyor. Her termal kaynağın içeriği farklıdır, basitçe her maden suyunun tadını sevmemenizden yola çıkarak bu farkı görebilirsiniz. Sertlik ve mineral içerikleri farklıdır. Çinko içeriğinden dolayı cilde ve özellikle kızarıklıklara iyi gelen bir ürün.



Ürünün eksi tarafı ve beni başka ürünler kullanmaya iten şey ise ambalajı. La Roche Posay ve Vichy çok homojen püskürürken, Avene damla damla yüzümde belli oluyor ve bitmesine yakın şişesinden akıyor, kullanmak daha da zorlaşıyor. Bu sebeple makyaj sonrası kullanacaksam, LRP ya da Vichy tercih ediyorum. İçerik olarak çok bir farklarını görmedim ama Vichy biraz daha rahatlatıcı gibi. 
Özetle, eğer başlığı değiştiyse her zaman tekrar alabileceğim bir ürün ve her evde bir tane olmalı, sodayla falan uğraşmayın 50 ml fiyatları çok uygun zaten. Ben büyük boyunu almıştım çok uzun sürede bitip, bıktırıyor.

Sevgiler *_*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder