6 Şubat 2017 Pazartesi

Adana Blogger Etkinliği #kizkizaadana

Heyy orada kimse var mı? :) Gelin Seçil'i merak eden var mı? Onları hemen yazının sonuna alalım..
Nişan sürecimle başlayan blogdaki fetret devrini artık kaldırayım dedim.. Düğünü bile geride bırakalı dört ay olmuşsa, ilk yazımın konusu tabii ki Adana blogger buluşmamız olmalı. 3 yıl önce gerçekleştirdiğim blogger etkinliğinden sonra tekrar yapmaya cesaret edememiştim. Bu kez Aslı ve Tuğçe'nin davetiyle güzel bir gün geçirdik.


Uzun bir süre planlayıp, emek verdikten sonra gerçekten ortaya güzel şeylerin çıktığını gördük bir kez daha. Adana'da olduğumuz için nedense firmalar bizi ciddiye almıyor. İstanbul Ankara'da günde beş etkinlik yapanlar destek görürken bize cevap bile vermeyen onlarca firmaya rağmen, gördüğünüz gibi pekçok güzel firma bizleydi.
Biz gelmeden kızlar etkinlik masamızı yerleştirmiş. Aslı'cım tüm hediyelerimize etiket hazırlamış ve isimlerimizi yapıştırmış, böylece bu kalabalık masamıza rağmen karışıklık olmadı. Sizi sıkmadan kısa kısa etkinliğimizden ve sponsorlarımızın bir kısmından bahsetmek istiyorum.


Sosyopix etkinliğe katılan 15 arkadaşımıza, bu şekilde mini fotoğraflar bastı. Buzdolabı ve diy çerçeveler için bu boyut çok güzel. Ben de bizim için özel kareleri derledim. Sosyopix'ten edinebileceğiniz fotoğraf boyut ve fiyatları için burayı tıklayabilirsiniz.


En sevimli hediyelerimizden biri kesinlikle Bak-kal Tasarım'ın seramik broşları oldu. Herkese kendi seçtiği tasarım gönderildi. Etkinlik boyunca olabildiğince kişiselleştirdik. Aslı ve Tuğçe tüm detayları takip etti bu konuda. Bak-kal instagram ve facebook üzerinden hizmet veriyor sanırım. Instagram sayfasına buradan ulaşabilirsiniz. Broş dışında da çok güzel ürünler var.



 Etkinliğimizi yerel firmalar da destelkedi. Bir kooperatif markası olan Binboğa Bal ve Doğanay Gıda campet soğuk çay ve limonata ile yeni ürünleriyle tanıştırdı bizi.
Acnecinamide, Atelier Rebul, Moshos Garden, Revigen, Farmasi, LR, Vissmate, Splat, Cyrene, Herbital'in ürünlerini ayrıca bir yazıda paylaşacağım daha sonra ama hemen söyleyeyim Moshos misel suyu herkesten önce denedik ve ben bayıldım ayrıca gönderilen nemlendirici de gerçekten çok başarılıydı.




 Kiss Türkiye ürünlerini görünce kalbim pıt pıt attı çünkü kirpikleri de imPress tırnakları da çok merak ediyordum ama biraz pahalı geliyordu. Pot O'miracle lip balmı hemen kullanmaya başladım, mentollü gayet etkili bir ürün.


 Gelen şampuanlardan ilk olarak Herbital'i kullanmaya başladım. Çam terebentin kullanmayı çok seven biri olarak çam içerikli şampuan fikrine bayıldım. Temizlemesinden memnunum, vaatlerini de yerine getirirse almaya devam edebilirim.



Hama boncuk broş ve choker hediyesi ile aramızda olan #sanabanaveona sayfasını instagramda aynı isimle bulabilirsiniz.


La Lorraine donut'ları olay yerinde gümlettim tabii ki :)) Adana'da Real'de ve bazı Migros'larda bulabilirsiniz.


Baş parmağımda oje temizleme mendiliyle azıcık ovularak tamamen silinmiş H&M simli ojeyi görmektesiniz.. Tırnak etlerimden bile çıkardı. Yağlı ürün sevmeyenler için belirteyim, yağlı bir yapısı var. 



Etkinliğimizin en mutlu olduğum yanı Highgenic'ten bir arkadaşımız ve Binboğa Bal'ın kurucusu, Matmazell'in güzel sahibi de bize katıldı, etkinlik başlamadan kahvelerimizi içip kooperatifin ve Highgenic'in kuruluş hikayesini dinledik. Türkiye'de ilk silikonlu temizleyiciyi üretmişler ama benim asıl aşkım yağ çözücüsü. Bütün evi yağ çözücüye yatırasım geliyor :))


Emeği geçen herkese çok teşekkür ederim. Ürünlerle ilgili yorumlarımı ara ara instagram sayfamda paylaşıyorum. Burada da düzenim oturursa paylaşıma devam edeceğim. 


Son olarak düğünden bir kare bırakıp kaçsam mı? :)


4 yorum:

  1. Allah mesut eylesin.
    Bir sonraki etkinlikleriniz ''blogger anneler etkinliği olsun '' diye cümle kursam çok mu anne modu olur :)
    Keyifle kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne güzel olur :) Aramızda bir yeni anne, bir anne adayımız vardı :)

      Sil
  2. zamanında geleceğinle ilgili ne kadar umutsuzluğa kapıldığını hatırlıyorum. güzel haberler ve fotoğraflar gördüğüme çok sevindim :) umarım hep böyle devam eder.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniden hayata bağlayacak sebepler bulunca, o umutsuzluk da kalkıyormuş. Şimdi çok huzurluyum :)

      Sil