19 Haziran 2016 Pazar

Dermokozmetika Phyto Saç Ürünleri

Hepinize merhaba =) Uzun bir aradan sonra geri döndüm. Nişanı atlattık yavaş yavaş düğün hazırlıklarına başladık. Haliyle günler çok yoğun geçiyor..
Birkaç gün önce Dermokozmetika dan çok güzel bir paket aldım. Phyto ürünlerinden denemem için çok kuru saçlar için Phytpelixir serisinden Intense Nutrition şampuan ve kremi gönderildi. Tabii ki her zamanki gibi dopdolu bir paketle.


Şampuan sülfat içermiyor ve nergis mumu içeriği ile saçın kabarmasını önleyip nem veriyor. Yeterince denedikten sonra yorumlarımı tekrar aktaracağım ama söyleyebilirim ki kendisinden çok umutluyum. Mümkün olduğunca sls içermeyen şampuan kullanıyorum, fakat bu ürünler kondisyoner içermediği için saçı sertleştiriyor ama Phyto ürünlerini birçok arkadaşım vazgeçemeden kullandığı için güveniyorum, bakalım neler olacak.


Daha önceki alışverişlerimde ve gelen hediyelerinde de çok cömert deneme ürünleri oluyor. Her alışverişinizde deneme boyu ürünler ve alışveriş tutarınıza göre tam boy ürünler de gönderiliyor. 100 liraya kadar kargo ücreti yalnızca 2,90.

Krem de şampuan da ürünün ısınmaması için metal kutuda. Şampuan 200 ml, şu anda sitede %25 indirimle 48 lira. Cleansing Care krem, saç diplerine de uygulanıyor. Nemlendirerek temizleme özelliği var. Bu ürün de 75 ml ve Dermokozmetika fiyatı 52 lira.
Diğer şampuanların indirimlerine siteden bakmayı unutmayın.
*Yeni bir instagram hesabı açtım ufak ufak düğün ve çeyiz hazırlıkları paylaşacağım, takip etmek isterseniz; kullanıcı adım ceyizizm. :)
Sevgiler *_*

3 yorum:

  1. Şimdiden hayırlı olsun dileyelim, Allah tamamına erdirsin :) Hesaba hemen bakıyorum :) Phyto ürünlerini kullanmadım henüz fakat olumlu yorumlar alıyor merak ediyorum..

    YanıtlaSil
  2. tester konusunda bonkör firmaları seviyorum, hem onların faydasına, beğendiğimizi alıyoruz tam boy olarak , Phyto ürünlerini, özellikle de keratin şampuanınıçok severim

    YanıtlaSil
  3. Bende denemek isterim iyi sampuana ihtiyacim var deyeyip memnun kalirsam tam boyunu alicam

    YanıtlaSil