8 Mart 2013 Cuma

Gratis 8 Mart Kadınlar Günü İndirimi

İndirimin ilk gününde bir şey bulamadım sayın seyirciler... The Balm %50 indirimi ile Ima Goodkisser ruju ve Gratis'e özel ürünlerden %40 indirimle her zamanki gibi Benri pamuk, güllü ve kolajenli Cala temizleme mendili, el sabunu vs aldım... 
Benri pamukların bir yüzü dokulu bir yüzü düz. Kenarları dikişli olsa da ben paketinden alırken dağılıyor bazen yine de yumuşak olduğu için seviyorum..
Anneler gününde de renkli kozmetikte genel bir indirim olmazsa bence birçok kişi ihtiyaç dışı alışverişi bırakır. Hatta umarım öyle olur :)
Pierre yeni gelmiş, soyulabilen maske ve peeling aldım 14,75'ten %40 indirimde yine...
Soyulabilen maskeyi çok beğendim, ilk denememde biraz ince bir kat sürmüşüm, çıkarması zor oldu ama yumuşak bir cilt bırakıyor geride.. 
İndirim sanırım 3 gün devam edecek tekrar uğrayabilirim. Diğer indirimler pek cezbedici değildi, Watson's'ta da çoğu markada ikinci ürün %50 indirimli biliyorsunuz.. Bana uzak kaldığından, buradan orayı gitmemi hakkedecek bir indirim yok :)
Helen Harper ped ve Kotex 30 lira üzerine 1-2 lira civarında. 
The Balm fırçaların indirimde olmadığı söylendi, alan ya da bilen var mı? 

4 yorum:

  1. ben aldım 2 tane the balm fırçaları %50 indirimdeydi.neden öyle bişey dedilerki ??
    bnm bloğumada beklerim
    http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım facebook duyurusunda da sadece renkli kozmetikte indirim olduğu yazıyordu ama daha önceki indirimlerde de The Balm'ın cilt bakım ürünleri de indirime dahil oluyordu. Zaten Gratis düz %50 indirim yapmayınca kendi çalışanlarını da mağdur etti, kızların kafası karışmıştı indirim oranlarından :))
      Başka mağazasına uğrayacağım oradan bakarım onlara da :)

      Sil
  2. ben hiç bişey alamadım o indirimden herşey bitmişti :) bu arada bloğuma bekliyorum :) http://fashfash-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adana'da ürünler hemen tükenmiyor ama ürün gönderimleri az.. The Balm'ın ve Essence'in tüm ürünlerini bir arada hiç görmedim :s
      Maybelline, Loreal gibi markalarda da sanırım firmaların kendileri yapıyor indirimi, yani Gratis'in insiyatifinde değil çünkü Watson's'ta da indirim oranları aynıydı.
      İhtiyaç dışına çıkmadığımız mantıklı bir alışveriş dönemiydi bence :))

      Sil