13 Ağustos 2014 Çarşamba

Colgate Optic White | Signal Complete Clean Diş Fırçası

Merhaba.. Uzun süredir diş ve ağız bakımımdan bahsetmek istiyorum ama tam olarak istediğim sonuçları alamıyordum.. Aradığım ürünleri bulunca artık yazmak farz oldu ki benim gibi diş hassasiyeti yaşayanlara bir yardımı olsun..
Öncelikle dişimde herhangi bir dolgu vs yok, yılda bir dişeti uzmanına temizletiyorum, güvendiğiniz herhangi bir diş hekimine yaptırabilirsiniz bu işlemi. Yıllardır en büyük sorunum diş hassasiyeti. Reklamlarda görüp, "dişin de hassası mı olurmuş!?" demeyin, oluyor efendim.. Çürükten bir adım öncesi.. Soğuk ve şekerli şeyler yediğinizde, beyninize kurşun yemiş gibi sızlamaya neden olan şey hassasiyet, yani dişlerde aşınma.
Bunu önlemek, ya da belirtilerini azaltmak mümkün. Öncelikle yumuşak bir diş fırçası kullanmalısınız ve sert fırçalamayıp, yuvarlak hareketlerle fırçalamasınız.
İkinci önemli nokta, diş macunu seçimi, herhangi bir macun kullanamazsınız, hele ki beyazlatıcı macunlar hassasiyetinizi daha kötü hale getirir. En azından bende durum, bu mertebede...
Bu sorunum için kullanabildiğim markalar Colgate ve Sensodyne idi. Fakat hassas dişler için özel diş macunu kullanınca da dişleriniz sararıyor, çünkü normal olarak, içinde aşındırıcılar yok. Aksine diş yüzeyindeki minik boşlukların doldurulması gerekiyor. Hassas dişler için beyazlatıcı macun bile, normal bir diş macunu kadar etki ediyor bu yüzden.

Son olarak, Nihan Peri'nin ağız bakımı yazısını okudum ve Colgate Optik Beyaz serisini ısrarla önerdiğini gördüm, karşılaştırmalı fotoğraflar ve instagramdaki farkı zaten takip ediyordum. Normalde, blogger gazına gelmemeyi öğrendim ama Nihan'la ortak ürün sayımız giderek artıyor, bahsettiği şeyleri güvenerek alıyorum.
Uzunca bir süre denedikten sonra söyleyebilirim ki kesinlikle diş renginde açılma oluyor! Ve en önemlisi, diğer beyazlatıcılar gibi hassasiyetimi tetiklemedi! Benim için sürekli kullanılabilecek bir ürün oldu.

Bu ürünle ilgili instagram'dan bir soru gelmişti, yeri gelmişken belirteyim. Paketlerdeki siyah, yeşil gibi işaretlemelerin içerikle hiçbir ilgisi yoktur. Taktir edersiniz ki hiçbir üretici, kimyasal içerikli ürün üretip bunu da belli edecek şekilde işaretlemez.. Bu işaretler, sadece robot sensörleri içindir ve bildiğim kadarıyla renkler rastgeledir. Belirleyici olan yalnızca içeriktir. Kuşku duyduğunuz ürünleri, hatta alacağınız tüm ürünleri, içeriğine bakarak alın. Belli zararlıları öğrenin, diş macununda ne olmamalı gibi..
Fiyatı 10-14 lira ama ben ikili paketini 12 lira civarında almıştım..
Diş fırçası olarak yeni gözdem ise; Signal Complete Clean (komple bakım) diş fırçası. En kısa sürede, çok iyi temizliyor. Yatay ve dikey kılları ve özel tasarımıyla, çok yumuşak bir hisle, gıcır gıcır bir temizlik hissi sağlıyor..
Fiyatı 8.50. Gratis'te 1 alana 1 bedava kampanyaları oluyor Signal'de.
Sürekli kullandığım Oral-b'leri bu fırça ile aldatacağım üzgünüm :)

Ağız bakımının geri kalanında diş ipi ve ağız bakım suyu kullanıyorum ama pek düzenli olduğunu söyleyemeyeceğim :/ Hatta arkası kürdan şeklindeki diş iplerini, bu amaçtan çok, kavanozdaki kremleri almak için kullanıyorum :))

Son olarak, diştaşı oluşumunu önlemek için diş arkalarını iyi fırçalamanız gerektiğini söyleyerek yazıyı bitireyim.

Mutlu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder