2 Ağustos 2014 Cumartesi

Pastel Shop Alışverişi


Bir tembellik rekoru kırıp, aylar önce yaptığım Pastel alışverişimi paylaşacağım.  Markanın kendi sitesi olan Pastel Shop'ta zaman zaman, ojeler 1 liraya düşüyor. Klasik serideki belli renkler seçiliyor, bu kampanya birkaç kez tekrarlandığı için tekrar denk gelmeniz olası. Ancak şu anda, daha fazla üründe indirim var. Bunlara göz atmak için buradan kampanyalı ürünlere bakabilirsiniz..


Pretty Woman Cheecks Blush diye geçen, hepimizin bildiği bu şirin tipli allıklara bayılıyorum. Yeni çıkan ışıltılılar bana göre olmasa da 18 numara On Natural rengini kaptım :) 9.90 normal fiyatıyla almıştım.
Yine, yeni sayılan Big n Black maskarayı aldım 50 lira üzerine ücretsiz kargo olduğu için aldım bunları. Bu maskaranın beğenilmediğini okudum ama fena değil. Fırça yapısı güzel, fazla hacim vs vermiyor.. İndirimsiz fiyatı 15 lira, indirimli Loreal alırım daha iyi..




 Bu alışverişin kahramanı, kum efektli ojelerdi.. Dokulu ojelere bayılıyorum, ama Pastel'de ve Essence'te ışıltılar olduğu için pek de sevmedim aslında.
Yine de 3.62'ye düşen fiyatına göz yumamazdım :)
Kokulu oje 1.90, diğerleri 1 liraydı.. Ojelerin çoğunu henüz denemedim ama Pastel, temiz içerikli olduğu için bu markadan bir koleksiyon yapmak istedim.


En beğendiğim renklerin numaralarını paylaşarak yazıyı bitireyim..

Siteden genel olarak memnun kaldım, kargo sorunsuz ve güzel paketlenmiş olarak geldi. Ancak çok sık indirim olmuyor, %50 indirimde Gratis, Rossmann'dan almak daha mantıklı..

3 yorum:

  1. Güle güle kullan. Pastel allığı bende severek kullanıyorum. Işıltılı gbi dursada sürüp dağıtınca aşırıya kaçmamasını seviyroum =)

    YanıtlaSil
  2. canım güle güle kullan ne güzel oje renkleri

    YanıtlaSil
  3. Ojeler rengarenk çok güzeller güle güle kullanın.
    Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim. Teşekkürler .
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil