28 Ağustos 2014 Perşembe

Kiko Cosmetics İndirim Kodu Ve Alışverişim

Merhaba :)
Kısa bir duyurum var, Kiko'dan alışveriş yapma imkanınız varsa, makyaj ürünlerinde % 20 indirim var ve önceki koleksiyonlar da ekstra indirimli. Ayrıca site genelinde, indirimli ürünler de var.
Ben uzun süredir gözüme kestirdiğim parçaları seçtim ama yeni koleksiyonun bronzer ve far paletlerinde de gözüm kaldı :)

3 euro takipsiz, 5 euro takipli kargo. Arkadaşıma gönderileceği ve Kiko'dan ilk kez alışveriş yaptığım için takipli kargoyu seçtim, aynı zamanda daha hızlı ulaşıyormuş.
Ayrıca cilt bakımı ve aksesuarlarda da indirim var fakat üç kategoriden birini seçmeniz gerek. O alışveriş için tek bir kod kullanabiliyorsunuz..

https://www.kikocosmetics.com
Ana siteye girip ülke seçiyorsunuz. Ben Hollanda'ya gönderim yaptım ve Euro kuru olan site açıldı ki bu şekilde fiyatları da daha uyguna gelmiş oluyor.

Makyaj için kod CHOICE20MU (For Makeup products)
Cilt bakımı grubu için CHOICE20SK (For skin)
Aksesuarlar için(fırça vs) CHOICE20AC (For accessories)

 

4 yorum:

  1. Hepsini iyi günlerde kullan ^.^

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan tatlim, kikonun ojelerini cok seviyorum ben, bir tane far paletinide almistim bir le den cok seviyorum, güzel marka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de farlarını çok merak ediyordum ama sonuçta yine allık ve bronzer'ı abartmışım :))

      Sil