12 Mayıs 2013 Pazar

Gratis Anneler Günü İndirimi-Gerçekten Son Alışverişim :)

Bugün söze nereden girsem bilemedim.. Anneler gününün ne derece anlamı kaldı, hangi ananın kıymeti bilindi tartışılır.. Hatay'da yaşananlar insanın kanını donduran boyutta.. Birileri anlaşıyor, birileri can veriyor.. Konfeti patlatılsa korkudan yerinden zıplayan kendimi düşünüyorum, yanığın ne büyük bir acı olduğunu düşünüyorum... Devamını yazmayayım...
Bugün ailece babaannemi ve yengemi ziyarete gittikten sonra avm'ye uğrayarak başka bir Gratis'e gittim. Diğer mağazada cd vermemelerine takmıştım kafayı, bu mağazada da cd kalmamış Bioblas maske hediye ettiler :) Gözümü karartıp Meet Matte Nude'u alacaktım var olan 6 paleti de parmaklama odunluğunu göstermişler.. Nude Tude'a gözüm kaydı ama ışıltıları daha mağazadayken karışmış, simleri mat farların üzerine dökülmüş falan, ben de yine bakım ürünlerine dadandım.. İndirim bugün bittiğine göre tek tek fiyat yazmama gerek yok ama tüm aldıklarım 35 lira civarında tuttu...
Yeni çekiliş için bir şeyler alayım dedim ama sanırım başka çekiliş yapmayacağım, benim çekilişleri pek sallayan olmuyor zira :))
Yardley markasını denediniz mi? English Rose parfümünü koluma sıktım, arabada koklaya koklaya geldim, almadığım için delicesine pişmanım 20 lira civarındaydı indirimsiz. İlk indirimde denemenizi tavsiye ederim. Yeni gelen ürünler arasında E vitamini jeli ve buğday bir şeysi gibi kremler gördüm, özellikle jeli, makyaj bazı olarak bakım yapması için alacaktım, fakat onlarda 20 liraya yakındı, değer mi bilemedim..
Elviven duş jelini ilk kez deneyeceğim, aile boyu bol bol kullansınlar, fiyatı 4,50 idi.. 
Alüminyumsuz deodorantı da artık bir zahmet deneyeyim dedim... Elimdekilerin bitmesine daha çok var ama önümüz Adana'da bir yaz cehennemi.. Bu da 4,50'den %40 indirimli..
La ligne güneş kreminden bir tane de anneme aldık. Lazere gittiğimiz için kollar koruma altında, pahalı kremler yüze :) Aslında kakao kokulu 50 faktörlü çok güzel bir krem vardı ama paraben içeriyordu ve UVB koruması yoktu, yine bunu tercih ettim..
Maskelerimi kullanmaya söz vererek kolajen ve aloe veralı maskelerden aldım. Beğenirsem indirimsiz de alınacak fiyattalar zaten 1,75...
Parfüm sevdam olmadığı için, Avon'dan uygun fiyatlı parfümler, bol bol kozmetik, kilo kilo duş jeli falan stokladığımıza göre artık alışveriş yapmayayım, bu son olsun :)
Hah, bugün bir de ona üzüldüm.. İndirimin son günü, Adana'daki hepi topu 3 avm'den birindeki Gratis'e girdim ve her bir The Balm paletinden en az 3 tane vardı.. Maybelline ve Essence standının yarısı falan boşalmışken Loreal, The Balm vs yerli yerindeydi.. Gratis'e özel markaları da hem fazla bilmiyorlar hem de indirimin farkında değiller sanırım. Ürünler satılmamış kalmış diye neden üzülüyorsun, manyak mısın derseniz, evet özel günler eşittir tüketim toplumu ama haftasonuna denk gelen indirimlerde bile insanlar bir şey alamamış, alım gücü diye bir şey kalmamış.. Adana'nın zenginleri tükenmez ama orta gelirli ve altı aileler için çok üzülüyorum, en çok onların geleceği çalınıyor.. Seslerini çıkarmamaya da devam etsinler.. İnsanlar yanarak ölürken, sırıtarak "provakasyona gelmeyin" diyen siyasilere alkış tutmaya devam etsinler..
Bu arada The Balm standında bir hanımla tanıştım. Yanlış anlamadıysam hamileymiş, bu yüzden Balm'dan ürün bakıyordu ben de bir şeyler tavsiye ettim, blogumun ismini sordu, unutmadıysa ve okuyorsa ona da sevgillerimi iletiyorum... Anneler gününüz kutlu olsun =)
Gratis'ten her geçişimde bir Yardley denerim ben artık..
Üçüncü bir çekiliş başlatsam arka arkaya çok mu saçma olur? Gerçi mini çekilişler yapacağımı söylemiş bulundum ama... Bu konuda fikirlerinizi bekliyorum :)
*İndirim var diye Essence alma ucuz marka o, pahalılardan al diye akıl veren Gratis kızlarına, Meet Matte Nude parmaklanmış ama olsun bir daha bulamazsın demelerine, The Balm'ın far bazının indirimli halinin 27 lira olduğunu söylemelerine, %40 indirim ilk saatlerde sisteme geçmediği halde gelen müşterinin satışını yapıp göndermelerine, indirim oranlarını onun ona, onun bana sormasına hiiiç bir şeycikler demiyorum yine... Kadınlar günündeki isyanı duyup, anneler gününe daha iyi bir indirim ve rekabetle girmeleri hoş oldu ama çalışanların bilgisini arttırma, kasa sistemlerini düzenleme ve ürünlerin tester gibi kullanılmasına da el atsalar şahane olacak..

14 yorum:

  1. Yav bu gratis watsons niden her yerde yok böyle günlerde iadesinden catliycam inan:) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hasedimden catliycam demek istedim ama narin parmaklarım tuşlara yanlış dokunmuş :))

      Sil
    2. Ben Adana'da Watson's görünce baya şaşırmıştım, adamlar buralara kadar geldi diye ama 3 tane Gratis açıldı! :D Haberim olsaydı istediklerini alırdım, nitekim buralar ürün kaynıyor standların en az yarısı doluydu.. Gerçi görerek ve mıncıklayarak almak gibi olmuyor çatlamakta çok haklısın ben de buradan olmayan markalar için aynı şeyi düşünüyorum :)))

      Sil
    3. Bunu duymak bile mutlu etti beni gerçekten teşekkürler

      Sil
  2. Güle güle kullan hepsini. :)
    The Balm Meet Matte Nude'u ben de bugün gittiğimde gördüm kararsız kaldım ama almadım. Çok koyu geldiler gözüme birden. Kışa doğru kesin koşar alırım ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman kışa kadar doğal renkli farları yiyoruz yutuyoruz :D Gölgele gölgele de bir yere kadar.. bitmiyor arkadaş :s
      Meet Matte yazılarını merakla bekleyeceğim, eskisi gibi pigmentsiz değilse ilk indirimde koşa koşa alırız :)

      Sil
  3. güle güleee kullann canımmmm yap yapp çekilişş :):):) doğum günümde yaklaşıyor belki bana çıkar :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana özel çekiliş yapıcam artık :) Kapıya bırakır kaçarım :P

      Sil
  4. Şu minik 4'lü farları merak ediyordum ama bir türlü denk gelip alamadım. Çok güzel şeyler almışsın, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merak etmekle kalacağım çünkü çekilişle yollayacağım, fara doydum zaten :)

      Sil
  5. Merhaba Secil ben gratisde karsilastigin palm urunlerinden alan anne adayiyim. Ne guzel bir blog bu, iyiki karsilasmisiz, artik okuma listemde sende varsin.Gratisle ilgili yorumlarina katiliyorum. Dun acelem olmasaydi yuzlerine karsida soyleyecek cok seyim vardi. Urunlerin cogunun parmaklanmis olmasi ve onlarin bu durum karsisindaki rahatligi gercekten hayret vericiydi. Esenlikler,
    Behiye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hatırlayıp bulmanıza çok sevindim :)
      Vaktim olsaydı ben de sizinle daha çok ilgilenmeyi istemiştim ama annemler gelince çıkmam gerekti. Umarım aldıklarınızı keyifle kullanırsınız. Ve bebeğinizle size mutlu mutlu günler diliyorum <3

      Sil