9 Mayıs 2013 Perşembe

Nisan Favorileri-Saç ve vücut bakımı

Olmuş 9 Mayıs ben daha bilmem kaç bölüm halinde favoriler yazısı hazırlayacağım :) Zira bu benim ilk favoriler yazım ama tüm zamanların favorileri değil gerçekten bu ay kullandığım ve kullanmak zorunda olduğum için sevmeye çalıştığım ürünlerden bahsedeceğim. 
 Biliyorum bugün hepiniz Gratis'lere koşacaksınız Body Care&Spa vücut kremi ve vücut peelingi yine %40 indirimde koşun koşun alın :) Duş jelini henüz kullanmaya başlamadım ama bu bebeklerden daha önce bahsetmiştim mis gibi bal kokusu eşliğinde yumuşacık yapıyor, kremin emilimi rahat, ellerim için de kullanıyorum.. Paraben içermiyor ve dimethicone içermiyor..
The Body Shop Moroccan Rose kremi açtım ama bunlardan biraz şüpheliyim zira arkalarında 2004 falan yazıyor fakat TBS onların piyasaya çıkış tarihi olduğunu söylüyor, olabilir fakat daha önce blogumda tartışma konusu olan 2004'ten itibaren etiketlerde sağlık bakanlığı ibaresinin kullanılmamasını göz önüne alırsak, 2004 etiketli body butter'ın arka iç etiketinde ithalatı sağlık bakanlığına bildirilmiştir tarzı bir şey yazıyor. Bir sorun varsa getirin değiştiririz dediler, bir sorun olabileceğini biliyor yani... Mağazaya gidebileceğim zamana kadar az da olsa kullandım. Önceki kullandığım shea'dan daha hafif yapılı, losyondan yoğun ama bunu da sevdim tam yazlık..
Down Under Natural's vücut kreminden çok memnun değilim ne yazık ki... Emilimi müthiş hızlı, bunu da ellerim için kullanıyorum ama bu mevsimde bile çok işe yaramıyor, yapış yapış bir hissi asla yok ama yumuşak bir his de yaratamadan cilt tekrar kuruyor.. Bu 50 ml'lik boydu, sanırım orjinali daha büyüktür ama Down Under'ın seyahat boyları her yerde var, önce denemenizi tavsiye ederim ;)
Bunların dışında saç bakımında Doa hindistancevizi yağı ve keratin maskesi, Oriflame hindistancevizi yağı, Avon Argan yağı serum falan gibi şeyler de kullandım ama ürünler birbirine girdiği için, etkilerinden emin olunca yazarım :)

Kerastase Bain Preventaion, dökülen, dökülmeye meyilli saçlar için sık kullanıma uygun şampuanı, serumuyla birlikte aldım. Kıyamadığım için serumunu kullanacağım günlerde kullanıyorum, tek başına 50 lira. 50 lira eder mi derseniz, banyodan sonra tüyleriniz ürpermiş gibi, saçlarınızın arınıp, köklerin açıldığını hissediyorsunuz ama fakat, lakin SLS ve bilimum paraben içeriyor, bu fiyata en azından SLS'den kurtulun ya da seçkin kuaför salonlarında değil markette sattın sayın Loreal!
Down Under Natural's ve Loreal Elseve'in sıvı saç kremlerini kullandım son zamanlarda. İnce tel ve dökülme sorunu yaşadığım için krem kullanmıyordum bu yüzden saçlarımı tarayabilmek için sıvı saç kremi kullanıyorum. Loreal çok çok hafif yapılıydı, saçımı yapış yapış yapmadan taramamı sağlıyordu (kırmızı kapaklı beyaz olanı kullanıyorum) herkesin çok beğendiği siyah Gliss spreyin biraz yapışık bir ürün olduğunu düşünürken Loreal'e aşık oldum fakat her yere uçuşup parke, seramik ne varsa buz pisti gibi kaygan hale getiriyor.. Bu bağlamda DU Lansmanında, saçın sadece köklerden mi beslendiğini, saç uçlarından emilim olup olmadığını, dimethicone'dan dolayı suni bir kaplama ile kayganlık hissi oluştuğunu, o reklamlardaki çatallaşmış saç uçlarının bu tip ürünler kullanıldığında gerçekten neme doyup sakinleşip sakinleşmediğini sordum. Nitekim, Down Under Natural's Argan Oil ailesinin geri kalanı gibi sıvı saç kremi de argan yağı içeriyor ve saç uçlarının gerçekten yağı emebildiğini söylediler.. Ne cins bir insanım yahu hem böyle tuhaf komplo teorilerim var hem de emer mi emmez mi diye düşünmeden yağ bakımı yapıyorum :))
Neyse efendim özetle, bu sprey Loreal'den azcık daha ağır gibi geldi ama kokusu çok güzel ve fazla sıktığım da bile ağırlaşma yapmadı ve biraz saçı düzleştirme etkisi var diyebilirim. Tek kusuru kahverengi kapağı kapanmak ve açılmak bilmiyor.. Bu yüzden kapağı geçirmeden, üstüne oturuyorum sadece..
Avon Little Black Dress vücut spreyini yazlıkta bir kadından almıştım, biraz rengi değişmiş gibiydi ama muhteşem kokuyor.. Pudramsı, hem kadınsı, hem masum çok güzel bir koku. Pek muhterem Weba'cığımın da tavsiyesiyle parfümünü de aldım yarın sabah elimde :) Bu noktada bir salaklıkla birkaç lira eksik sipariş verip avona 8,5 lira kargo ödemek de ciğerime oturdu, bazen çok cimrileşebiliyorum :) 
Ayrıca genelde vücut spreyi kullanamıyorum boğuluyorum.. Bu çok da rahatsız etmiyor ama biterse parfümden devam ederim...
Nivea'nın siyahlarda leke yapmayan deodorantının kokusunu çok beğeniyorum bu da yine hafif, tertemiz bir koku. Her gün dışarı çıkmadığım için evde bile kullansam bu tarz ürünleri bitiremiyorum, bir gün biterse elimde bir tane de alüminyumsuz olanı var tesadüfen almışım, bu tip hadiselere daha önceden takmıyordum.
Nivea Double bir şey :) Çift etkili, çok vaatli bir ürün daha.. Sıvı roll-on'ları seviyorum Adana sıcağında çok etkili olmasa da deodorantla boğulmak istemediğim günlerde kullandım. Bu arada Isana deo-krem bulunamıyormuş galiba ne antipatik ve antihijyenik bir olayı var onun öyle yahu :s
Perceive EDP liseden beri aşık olduğum, uzun süreden sonra tekrar kavuştuğum ve resmen Avon'u kazıklayarak aldığım sevgili parfümüm :) Bu 30 ml'lik boyu çantaya atmalık süper oldu, gerçi bence yeterince kalıcı ve orta ağırlıkta ama olsun :) Notalara bakarsak biraz karışık armut, erik bile var :D Ama sandal ağacı ve vanilyanın varlığı yeter.. Hatta bu parfümü hayal ederek Doa sandal ağacı duş jeli aldım ve direk annemlere havale ettim..

Buraya kadar gelebildiniz mi? Bu yazı niye 2-3 parçaya bölündü anladınız di mi? Yine çenem düştü :)
Öperim
Daha yatacağım, uyumaya ve dünyaya fazla sövmemeye çalışacağım..
Sonra yatcaz kalkcaz hooopp Gratis, sonra orada muhtemelen ürünleri ayırdıkları için kavga dövüş hoop başka Gratis'e, oradan 20 km ötedeki Watson's'a, oradan üniversite şenliklerinde Mustafa Özarslan'la buluşmaya... Evet, cins bir insanım, Türk Halk Müziği dinleyen gençlerin son neferlerindenim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder