17 Haziran 2013 Pazartesi

Yves Rocher Şikayet

Yves Rocher mağazasından sorunsuz çıktığım bir gün olacak mı çok merak ediyordum artık etmiyorum.. Çünkü muhtemelen bir daha adım atmam.. Hatta geçenlerde bir "gizli müşteri" iş ilanı görmüştüm, sanırım o gizli müşteri ben olsam ve bunları rapor etsem adamlar inanmaz, abarttığımı düşünürlerdi...
6 ay önce şuradaki alışveriş yazımda paylaştığım gibi, satıcı kızın ısrarlarıyla ve 2 sene saklayabilirsiniz, 1 yıl boyunca kullanabilirsiniz gibi cümleleriyle seri sonu olan Hydra Specific gece ve gündüz kremlerini almıştım. Ve o an için kullanmayacağımdan tamamen tesadüfen dış ambalajını yani naylonu açtım, kremleri kutudan çıkardım ve yazıdada belirttiğim gibi gece kreminin kapağının açık olduğunu gördüm! Üzerinde naylon koruma olmasa ve mağazada tester ürünler olmasa bir nebze yanlışlıkla açılmış olduğunu düşünebilirim ama bariz bir hata var yani ortada.. Önemsemeyip kapakları sıkıca kapatıp kaldırdım ve birkaç gün önce kullanmak için açtığımda şu manzara ile karşılaştım..
Gördüğünüz gibi gece kreminin yarısı çekmiş ya da kurumuş.. Ne olmuş bilemiyorum.. Ama kuruyacak olsa kapağının açık olduğu raf sürecinde kururdu. Ben kapağı kapattığımda kremler ağzına kadar doluydu. Zaten gündüz kremi köpük-jel bir kıvamda olmasına rağmen gece kremi, pişik kremi gibi çok çok yoğun bir kıvamda.. 
Hydra Specific gece kreminin son kullanma tarihi Mayıs 2014 ve görebileceğiniz gibi her ikisi de 50 ml ve aynı boyutta ambalaja sahip..
 Gündüz kreminin son kullanma tarihi ise Ocak 2015. Biraz daha beklesem bu kremin başına neler gelirdi çok merak ediyorum..

Şimdi bu yazıya cevaben kremi mağazaya götürmemi isterlerse, daha önceki seferlerde olduğu gibi mağazaya gidip görevli kızın bana acıyan bakışlarla dilenci muamelesi yapıp, teselli ikramiyesi verir gibi bir tane duş jeli vermesine mahal vermeyeceğim! Zaten kaldırılmış bir seri olduğu için yapacak bir şey yok ama bundan sonraki üretim ve paketleme süreçleri ve formülasyonda bir sorun olup olmadığını araştırmaları adına paylaşıyorum.. Zira buna benzer,  ürünün çekme sorunları, bazı markaların göz kremlerinde de var ama hiç değilse açılmış ve kullanılmakta olan ürünlerde oluyor...

Daha önce yaşadığım sorunları ise alışveriş yazılarında "edit" olması adına yazı içinde ve ayrıca paylaşmıştım. Aslında aynı şeylerden bahsediyor ama göz atmak isteyenler için şurada ve burada
Yorumlardan da görebileceğiniz gibi pekçok mağaza ilk alışverişte hediye olan göz makyajı temizleyicisini vermemek için bile çaba sarf etmiş :)
Ayrıca bu ürünleri de daha önceki tartışmada hediye edecekleri duş jelini almak için mağazaya uğradığımda, ayıp olmasın bari bir şeyler de alayım diyerek aldığımı da eklemek isterim!
Kıyamadığınız testerlarınız ve hediyeleriniz sizin olsun, bari ürünlerde sorun çıkmasın..
Şişeye son bir bakış atıp kaçıyorum ve sadece şunu soruyorum "kullanılır mı ki bu?"

10 yorum:

  1. Yves Rocher çalışanları ürünleri satmak için bir çaba halinde. Çoğu ürününü denedim. Geçen yeni açılmış bir mağazasına girdim ısrarla beğenmediğim ürünlerini bana satmaya kalktılar. Defalarca denedim diyorum. Ayrıca ürünler hakkında çoğunun bilgisi yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle doğum günü kampanyası gibi kampanyalara çoğu ürün dahil olmadığı için seçmekte zorlanıyorum "e olsun şunu da o zaman bunu al, bu da olur" gibi saçma bir tavır içindeler :s
      Benim memnun kaldığım sadece nem maskesi ve çift fazlı temizleyici onun dışında da iddia edildiği gibi çok doğal ve temiz içerikli bir marka değil zaten..

      Sil
    2. Kayısı çekirdeği peelingiyle, ısırganlı saç şampuanı favorim. Onun dışındakileri ben de sıradan buluyorum.

      Sil
  2. yves rocherin ısrarla ve inatla pek çok ürününü deneyip nerdeyse hepsinde hayal kırıklığına uğramam. pembe nem maskesini kullandım, hem başarısız hem durulaması çok zor. matlaştırıcı maskesini kullandım o kadar yaktı ki nefret ettim aynı garnier 3ü bir arada gibi. pudra fırçasını kullandım, 3 ayda sapından ayrıldı gitti. parfümleri kesinlikle çok ağır. nem serumunu kullandım, etkisiz olması bir yana o kadar çabuk bitti ki tester mıydı acaba diye şüpheye düştüm bir an. parlatıcı almak istedim kadın hiç bana hitap etmeyen bir rengi tavsiye etti, arkadaşıma verdim. özel fırçalı manikür ojesine hiç girmiyorum bile. sivilce kurutucusu aynı şekilde hiç bir işe yaramadı. senin kullandığın serinin toniğini kulandım o da varla yok arası etkiliydi. tek beğenebildiğim ürünleri kayısılı peeling ile çaylı toniği oldu, kaldı ki muadilleri çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o toniği yüzüme fıslatıp bir nevi yıkamak için kullanıyorum :s
      Denemek istediğim çoğu ürüne saydırdığın iyi oldu kesinlikle uzak duracağım :)) Serumu çok meşhur diye biliyordum o bile sınıfta kaldı yani..
      Kayısılı peeling çok beğeniliyor ama bana sert geliyor o arkadaş :s
      Zaten bu şikayeti de henüz dikkate alan olmadı ! Ama olsun bulunsun burada.. 90'lar partisinde cupcake dağıtmakla sosyalmedyada güçlü olunmuyor tabii.. Adamlara sayfalarca mail yazıyorum cevap bile yazmayıp, mağazaya ismimi verip, şuna bir hediye verin diyorlar :s İlginç bir müşteri ilişkileri anlayışı..

      Sil
  3. nem serumu karma cildin kuru bölgelerine bile yeterli gelmiyorsa kuru bir cilde hiç yetmeyecektir diye düşünüyorum. onlar kimle dansettiklerinin farkında değiller daha :) bu arada çekiliş kazanmışsın hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana mail geldi ama çekiliş yazısını bulamadım hala utanıp soramadım ne kazandım diye :)) Bu olaylar sırasında çoktandır katılmadım çekilişe unutmuşum :)
      Ama ne zaman moralim bozuk olsa çekiliş kazanıyorum, doğaüstü güçlere inanmaya başladım :D

      Sil
    2. Aaa şimdi buldum Skinfood kapatıcıyı deli gibi denemek istemiştim ama hala roseroseshop'tan sipariş veremedim. Çok sevindim ki ben şimdi ! :))

      Sil
  4. Sırf satış yapmak için yapılanlar hoş değil..Bloğunu takibe aldım bana da beklerim canım.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Adeta ürün satabilmek için "aaa sizin yüzünz çok kötü olmuuşş bakteride oluşmuş olabilir saçlarınızda çook kırık vaar. O zman önce şu ürünü alın snra bnu snra şunu snra onu snra bnu veeee siz o pskoljyle alıyosnz. Aynaya bakmaktan korktm o kdr kötü bir cildim mi var diye ve baktım bir oh çektim. Kadının anlttklaryla alakm yok. Çok aşırı saçma konuşan insanlar yves rocher da çalışıyor. Sanırm firma mülakatla alıyo başka bi açıklaması olamaz.

    YanıtlaSil