24 Kasım 2012 Cumartesi

Yves Rocher, Rossmann, Watson's Alışverişim

Gratis'e sevkiyat gelmesine rağmen Twilight standını kurmadıkları için Optimum yollarına düştüm Rossmann'a bakmak için. önce Yves Rocher'ye uğradım daha önceki alışverişimde mağazayla yaşadığım bir sorundan ötürü Yves Rocher yetkilileri duş jeli hediye edeceklerini bildirdiler telefonla, gitmişken bir şeyler alayım diye internetten bakınmıştım ama Hydra Specific seri kaldırılıyormuş, toniğini de %50 indirimli almıştım geçen hafta. Bu dudak kalemi de son ürünlerden olduğu için 4.99'du. Duş jeli hediyesiyle birlikte yukarıdaki tüm ürünlere 38,85 lira ödemiş oldum :) Bir hediye için o kadar yolu gitmek anlamsız, fakat yaptıkları hataların, internet üzerinden marka yetkililerine bildirilebilir olduğunu görsünler istedim.. Ki konuya burada girmek bile istemiyorum, markanın değil satıcının suçuydu çünkü.. Sonuçta yine karlı bir alışveriş oldu. Kremler cilt tipime çok uymasa da, havaların soğumasıyla cildim kuru karmadan, daha da kuru hale geldi. Ve kremlerin yapısnı çok ilginç buldum, gündüz kremi krem-jel yapıda, köpük allıklar gibi hatta. Daha sonra kullanacağım ürünler ama yine de kutuları açıp bir bakmak istedim ve gece kreminin kapağı açılmıştı :s Stoklayacağınız ürünlerin kutularını açıp bakmanızı öneririm.. Naylonu olan, açılmamış bir kutunun kapağı gevşeyebiliyormuş bunu gördük :)
Rossmann'dan fırçalarım için 2 bardak daha aldım, Rival de loop un makyaj temizleme mendilleri 1,50 fiyatı ile çok uygundu, onları da denemek için aldım. Çok ağır bir makyajım yoktu ama göz makyajını dahi temizledi.. Schwarzkoph'un şampuan ve sıvı saç kremlerinden kullanıyordum, bu Marakeş ve Hindistan cevizi yağlı şampuan ve pembe olan sprey saç kremi kasada 5 liraydı, 20 lira üzerine sanırım, her iki ürün de saç bakımı için çok faydalı olduğu için denemek istedim.. Synergen ve Isana el kremlerini tavsiye ile aldım, sanırım Buket bahsetmişti. Henüz pek bir hayırlarını göremedim ama sunshine kiss sınırlı üretim ve ambalajın şirinliği yeter zaten :))
Essence'e gelince daha Miami koleksiyonu bile yoktu :s Snow White standı duruyor hala 3-4 renk oje vardı ama zaten o zamanda beğenmemiştim onları. Bir günde 2 Gratis 1 Rossmann'dan sonra yarın yine Gratis'e gideceğim, ne Twilight'mış arkadaş :s
Son olarak Watson's'a girdim saçma bir kalabalık vardı :s Çok ekstrem bir indirim vardıysa da ben göremedim.. Maybelline'in Metalic Mauve isimli bebek pembesi, metalikten çok ıslak bir parlaklık veren rujunu aldım. Pek renk vermiyor, dudaklarım çok kurumuştu, yarı saydam bir görüntüye neden oldu pek sevmedim :s Zaten bu renkten bilmem kaçıncı ürünüm, çantaya atmalık aldım 9.99 lira.
Rimmel Match Perfection bronzer olup olabilecek en saçma ürün :s Satıcı ışıltılı olan bronzerlarından gösterdi, hatta kimseye çaktırmadan orijinal ürünü açıp parmakladı :s Çok simli olduğu için almadım, bunu seçtim fakat evde parmağımla dokunduğumda renk vermeyen saçma sapan bir ürünle karşılaştım :s Dokunduktan sonra altından daha farklı bir renk çıktı sanki. Sonra bu ürünün sıkça açılıp bakılmış hatta dokunulmuş olabileceği, tozlandığı falan geldi gözümün önüne :s Damlalıklı şişede alkolüm vardı bastım alkolü! Bronz kısımların altından kırmızı renkler falan çıktı yüzeye :s Daha kullanamadan nefret ettim! 12,99 lira.
Watsons Green Tea antioxidant pore minimising gel ise kendi markalarının sivilce kurutucu ürününü sormama karşılık tavsiye edildi! Ver tamam onu da ver diyerek aldım! Jel yapılı tonik gibi bir ürün, masaj yaparak emilene kadar cilde yedirin yazıyor, yanaklarımda gözenek olan bölgelere sürdüm biraz yapış yapış bir ürün.. Bakalım kullanabilirsem göreceğiz.. Fiyatı 7,99.. Pure Beauty BB cream sorunca da Garnier'e yönlendirilince Watson's'tan ümidi kesip çıktım :)
Her yerde de bir Diadermine satma çabası vardı ama pek beğendiğim bir marka değil, denemek için bile almam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder