22 Ekim 2012 Pazartesi

Adana'da 2. Gratis Mağazası Açıldı

Sabah uyanınca telefonumdan facebooka, maillerime falan bakarım uyanma sorunum olduğu için. Gratis Kenan Evren Bulvarı falan diye devam eden bir yazı görünce yok canım o bizim bulvar değildir dedim :) Ama öyleymiş ve tabii bu sabah uyanmam bir hayli hızlı oldu soluğu Gratis'te aldım :) İkinci bir mağaza açacaklarını hiç düşünmüyordum, ilk mağaza çarşıda çok uzak olduğu için gitmek zor ve evet Adana sandığınız kadar küçük bir yer değil, yollar git git bitmiyor :)
Pek beklediğimi bulamadım açıkçası, ilk gün olduğu için pekçok ürünün testerı gelmemişti, mağaza beklediğimden kalabalıktı, kızlar sorduğum şeyleri pek anlamadılar vs merak ettiğim şeylerin bir kısmını alabildim sonuçta.

Essence far bazının sevmeyeni çok olsa da hiç baz kullanmadığım için denemek istedim. Bir de olmazsa olmaz I Love Extreme maskarayı aldım. Siyah jel eyeliner yoktu, sorduğumda göz kalemi, likit vs bilimum eyeliner sundular bana :) Bayram indiriminden Essence nasibini almamış o yüzden pek ilgimi çekmedi. The Balm'ın %30'u da öyle :) Şu anda ihtiyacım olmayan allığa gidip güncel fiyatını vermek istemiyorum, sonuçta stoklanacak bir ürün daha ileri bir tarihte en iyi indirimle alınabilir. Ayrıca buradan yetkililere sesleniyorum Balmbini Vol. 1 palet istiyorum :)) 


Maybelline'de %25 indirim var Permanent Taupe'u 11.15'e aldım mutluyum :) Bu kremleri ise mağazaya girerken karşılaştığım arkadaşımın tavsiyesiyle aldım. Body Care&Spa Apricot ve Bamboo kremlerin testerları. Apricot olan bildiğiniz Gucci Rush kokuyor... Nemlendirmesini sevdim, el ve vücut kremi ama boynunuza bir damlacık sürüp parfüm olarak kullansanız yeridir :))
Nivea banyo setini hediye ettiler, sabun, koku, bambu amerikan servis tarzı bir zımbırtı var :s Açmadığım için ne olduğunu anlamadım, zira evime götüreceğim :)

2 yorum:

  1. evet ya mado sokağına gitmek yorucu,senden aldım haberi,Adanada yaşayınca bu haberlere çok seviniyor insan :) aldıkların hayırlı olsun güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mağazalar ve mekanlar anlamında daha da gelişmemizi umarım... Adanalı olmama rağmen üniversiteyi burada okumaktan nefret ettim yapacak hiçbir şey bulamıyorum :s Bugün Gratis'e gitmek bile beni mutlu etti :)

      Sil