1 Ekim 2012 Pazartesi

Yazlık Enstantaneleri NYX, Watson's Alışverişi

Okul bittikten sonra yazlıkta inzivaya çekildim.. Bacağım yanık olduğu için pek evden çıkmadığım, havuza denize gitmediğim saçma bir yazdı benim için.. İnsanların tatil ve ojeli ayak parmak fotoğraflarına üzülmeden geçirdim yine de :)
Sevindirik olduğum ve tuhaf bulduğum bazı şeyleri paylaşacağım birazdan. Sevindirik olunanlar tabii ki sadece alışveriş, son dönemde hayatımda başka bir atraksiyon olmadı çünkü gerçekleşmesini beklediğim şeyler henüz olmadığından geçici süre "mutluluk" dışıyım!
Mersin Forum Douglas'ta mağazaya dalıp sağıma soluma bakmadan, başka ne marka varmış diye bakmadan direk NYX standına ulaştım :) Yanıma görevli çocuk gelip 3-5 ürün tavsiye etti birkaç fiyat söyledi sonra beni kendi halime bırakıp gitti :D NYX'ten almak istediğim çok şey vardı fakat niyeyse standda canlı canlı karşımda görünce ve fiyat farkını görünce denemek amaçlı gereksiz ürünler değil kullanılabilecek şeyler seçtim. 10 Color Eyeshadow Palette Caviar istiyordum kararsızlık hastalığım tuttu 5'li palet I Dream of St. Kitt'i almış bulundum.. Ruj niyetine alıp lip gloss olmasına üzüldüğüm ürün The Perfect Everyday Color oldu daha fazla renk vereceğini düşünmüştüm.. Yine de yumuşak güzel bir yapısı var... Mega Shine Lip Gloss tan nefret ettim mesela çok şekerli bir kokusu vardı. O bakımdan kurcalanmadan alınmaması gereken ürünlermiş.. Far paletinin içeriğini ekledim, talk içeriyor! 




Bazı ürünlerimi açmayıp evlendikten sonra kullanmak istediğim için bu paletin renklerini içeren o meşhuurr Flormar 7 numaralı paleti şu yeni ambalajıyla bulup aldım çok mesut oldum :) Beyaz ambalajları kalitesiz bulanlar vardı, siyah olunca daha asil olmuş :D Talk içermesinden dolayı bu ürüne de sinir olsam da bunu daha çok beğendim sanki..



Amacını anlayamadığım Watson's'taki Turkcell kadınlar kulübü indiriminden Adana'da bir şeyler alıp sinirimi bozmuştum bir de Mersin Forum'dan alayım dedim :D
Maybelline'de zaten %25 indirim vardı, etiketteki tutar fişe aynen yansıdı sonra bunlar üzerinden %7 indirim yapıldı... Turkcell indirimi sanırım %30 du kız aradaki farkın indirim olarak eklendiğini söyledi fakat daha sonra anlaşma şartlarına baktım indirimli ürünlerde indirim olmayacağı yazıyor. Kulüp üyeliğimi iptal ettim ve indirim bunun neresinde, ürün üzerindeki fiyatlar indirimli hali miydi çözemeyerek Watson's'a bir kez daha sinir oldum! 
Fondöten 13.85 -0.97 indirim
Ruj 11.99 -0.84 indirim
Color Tattoo 11.99 -0.84 indirim
Sonuçta fiyatlar güzeldi ;)


Maybelline Color Sensational 130 Peach Juice 


Kozmetik alışverişim, Mersin Gratis'ten kuzenime aldırdığım The Balm ürünleri ve Essence fırça ile son buluyor fakat Balm Shelter'da da aradığımı bulamadığım için hiç girmiyorum o konuya.. Beğenmeyen sadece benim herhalde :s Nemlendiriciden azcık hallice renkli durdu bende, sanırım kızarıklıklarım sandığımdan da fazlaymış :s

Yazlığa götürdüğüm fırçaları bu şekilde çukur bir tabakta kuruttum, bardak olayı gibi uçları zarar görmüyor, artık böyle yaparım sanırım...

Bu bebekleri yine Forum'dan Karaca'dan aldık annemle. Annem muffin yaptı bile, hala şoklardayım :) Benimki tabii güzide çeyizlerim arasında yerini aldı.. 
 Bu pike takımı da yazlıktan çıktı, orada da bir çeyiz depom varmış :s


 Adana'ya dönünce yine Karaca'da çoktandır aradığım hafif ve cam tabaklı kahvaltılığı aldım ve çok şirin :) Porselen, tek tek kapakları olan bir kahvaltılığım da var ama ortadaki yuvarlağa geçirilen modelden ve çok ağır :s

Bu modelin 3 deseni var, altı mor, üst kapakları farklı olabiliyor. İçinde 4 cam kasesi var.. Ve üst kapağı kilitlenerek oturuyor.

Geldik enstantane kısmına iç anadoluya bir yolculuk sırasında Opet'in tuvaletinde bu tabelayı gördüm komik demeye dilim varmıyor, içler acısı..


Bu da bizim yazlıkta iş sağlığı güvenliğinin can verdiği nokta.. Adamı vinçle jenaratörün üzerine çıkardılar, sonra ikisini birden taşıdılar!..


Çocukken bozduğum müzik kutumun mekanizmasını geri toplayabileceğimi düşünerek tekrar açtım. Aşağıda gördüğümüz arkadaş sesi oluşturan mekanizmanın tamamı! Al bunu koy müzik kutusu budur yani :))


Çokça çözdüğüm salak bulmacalardan.. Sıkıntıdan bulmacanın nasıl saplantı haline gelebileceğini gördük yine..  

İşte böyle.. Tamamen sıkıntıdan yazıldı okuduysanız ne mutlu! Son birkaç aydaki olaylar karşısında bu millet adına ne düşüneceğimi bilemiyorum ve susuyorum! Böyle saçma şeyler paylaşıp birbirimizi mutlu etmeye devam edelim...

2 yorum:

  1. öncelikle merhabalar bloğunuzu yeni keşfettim.O balm shelter zaten renkli nemlendirici yani kapatıcılığı olan bb krem veya cc krem değil.Sadece renk farklılıklarını düzenliyor cilde aydınlık bir görünüm veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzenime aldırdığım için deneyemedim renkli nemlendirici olduğunu biliyordum ama nette gördüklerim daha kapatıcıydı sanırım orta ve koyu renkleri daha çok işe yarıyor. yine de yumuşak dokusunu sevdim, kullanıyorum :)teşekkürler yorumunuz için..

      Sil