30 Ekim 2012 Salı

Elf Aşkına

Ufak birkaç fire ve kırık ayna, çatlak kapak gibi sorunlarla tüm ürünlerim arkadaşım sayesinde geldiler :) Çoğu ürün beklediğimden iyi fakat en nihayetinde talk ve paraben türevleri içeriyor ve Çin üretimi... Elf'in bu yaz boyunca doğum günü hasebiyle yaptığı bitmek bilmeyen %50 indirim, ucuz ürünü yakala falan gibi şeylerle iki seferde kargo dahil 68 dolar falan gibi bir ödeme yaparak bu kadar çok ürün aldım mutluyum :)



Ürünler oyuncak gibi ve evet, sabahtan beri oynuyorum onlarla :D

Little Black Beautybook arkadaşım hakikaten küçükmüşsün ama :s Annem görünce "bu ne!!" diye çığlık attı :D


Natural Eye Edition


Kapatıcı fırçası da çok küçükmüş, dudak fırçası olur herhalde. Stokta olan alınabilecek her şeyi aldım mineral seriden sadece bunlar vardı.. 
Ben fırçalarımı yıkamaya gidiyorum esen kalınız :)

4 yorum:

  1. Off ne güzel hepsi yeni yeni. En bayıldığım şey!
    Güle güle kullan. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beklediğim gibi çıkmasa da sabahtan beri dönüp dolaşıp oynuyorum resmen :D
      Sanırım bu huy herkeste var, yeni olan her şeyimi önce bi kullanmaya kıyamıyorum falan.. Yaz bitti ben balmshelter ı kullanmaya yeni başladım :D

      Sil
  2. Ooooo harikalar!!! Gule gule kullan. :)
    O kapatici fircasiyla mukemmel kas boyaniyor; haberin olsun. Ben kullaniyorum ve uzerine tanimam! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kara kaşlarım için pek ihtiyacım yok ama şeklini değiştirdiğim için biraz boşluklarım var, deneyeceğim teşekkür ederim :D

      Sil