11 Ekim 2012 Perşembe

Studio Basics Ultimate Fırça Seti




Bu arkadaşları limangoda hep görüyordum ama sanırım orada Ecotools'a yakın bir fiyatla satılıyor, kalitesinden şüphe ettiğim için almamıştım. Markafoni'de 15 liraya görünce artık almazsam arkamdan söver diye, başka bir üyenin sepetinde olmasına rağmen sepeti kovaladım ve aldım ;) Bir vlog'da bu fırçaların fiyatına göre kaliteli olduğu söyleniyordu Aycan's Makeup'da stippling fırçayı bazen kullandığı için çok umutlanmıştım ama Flormar'ın allık ve pudra fırçası gibi buram buram petrol artığı kokuyor.. Fırçalar bugün geldi, iki kez yıkadım kuruttum koku geçmedi hala havalanıyorlar.. İçlerinden çokça kırpılmış kıl çıktı ve 3-4 kıl döküldü siyah olanlardan.. Kapatıcı ve fondöten fırçası olanlar daha kaliteli. Fondöten fırçasını sağa sola doğru değil de yukarıdan aşağı doğru çekerek kullanınca iz yapmadan kolayca dağıtıyor ürünü, kapatıcı için de kullanıyorum. Kapatıcı fırçası Ecotools'un 4 fırçalı setinde olandan daha yumuşak bir fırça, uygulamasını beğendim.. Hatta far sürmek için de kullandım.
Pudra fırçasının boyutuna bakarak amacını henüz anlayamadım.. Kendisi ortadaki oluyor zira! Allığın sınırlarını daha rahat belirlemek için küçük fırçaları seviyorum böyle kullanılabilir.. Ne kadar sövsem de her şeyi stipple fırça ile sürdüğüm bir makyaj yaptım, çok yoğun olan flormar 111 allığı çok doğal ve saydam bir şekilde sürdü.. Kendimi tanıyamadım üflesem de, hohlasam da allık süremeyenlerden olduğum için gidip en açık allıkları alıyorum :s Çünkü yüzüm küçük, kemiklerim dar ve elmacık kemiklerim çok belirgin ben allığı bir yerden başlatıp bir yere gelene kadar zaten yüz bitiyor :D Aşağı yukarı dağıtsam göz altı ya da kontur bölgesine haneyitecavüzde bulunuyordu :)) Fondöten olarak Max Factor Lasting Performance ve Maybelline Affinitone ile denedim MF daha yoğun olduğu için onu daha bereketli kullandı sanki. Bu tarz fırça ilk kez kullandığım ve hassas ciltli olduğum için ve ürün biraz fazla sentetik olduğu için biraz yüzüme battı öyle videolardaki gibi pıt pıt pıtlıyoruz olayına dayanamadım dağıtarak yedirdim :s Allık, pudra, aydınlatıcıyı da bu fırçayla sürdükten sonra allığın altından fondötenin parlaklığı hala görünüyor. Böyleyken böyle... arada bir kullanmalık pembe pembe fırçalarım oldu..
Blog aldı başını makyaj ve alışverişe doğru gidiyor, bunalımdayken açtığım blogun yeni bunalımlara sebep olmaması temennilerimle! :s



2 yorum:

  1. Bende 5'li göz makyaj fırçası seti var.Yaklaşık 9 aydır kullanıyorum ve çok menunum.Defalarca yıkadım hiç dökülme olmadı ve bozulmadı.Hem de 15 lira gibi bir fiyata almıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koku giderse ben de kullanabilicem :s Flormarın fırçaları da yıkarken kokuyor mesela, ama onlar kuruyunca gidiyor, sanırım zamanla azalacak.

      Sil