29 Ekim 2012 Pazartesi

Yine Gratis


Dayanamadım Gratis'e bir kez daha gittim, açılış sonrası yeni ürünler geldiğini umarak. İlk gün testerı olmayan çok ürün vardı, Balm standını kurcalamaya devam ettim fakat Mary Lou Manizer'ın ışıltısı çok güzel olmasına rağmen, kutusu çok zor açılıyor gibi geldi almaya karar veremedim :s Balmbini vol.1 palet getirirler umarım. Bu paleti çok istiyorum ve yeniden %50 indirim günleri gelsin istiyorum :) Bu bayram indirim oranı düşük olunca artık pek umudum kalmadı :s
Essence'te zaten bayramda da indirim olmadığı için yeni ürünler gelmesini bekledim ama yine de siyah eyeliner bulamadım, soft touch fondöteni istiyordum renklerine karar verememiştim haklıymış çünkü 4 numaralı olan daha açık.. Matt ivory rengini aldım, sarı alt tonlu açık renk cildime uyum sağladı gibi. Cildim çok sorunlu karma, kızarıklıklarım var ve küçük sivilceleri de kapatmak isteyince hangi ürünü kullanacağımı şaşırıyorum. Özellikle son dönemde üretilen BB kremler neyin kafasını yaşıyor anlamıyorum, kapatıcı ürün arıyorum ama BB'ler kapatıcı değil, e bunun için zaten renkli nemlendirici var o zaman sen niye varsın arkadaşım? Neyse bu fondötene dönelim uygularken yağlı bir his veriyor fakat pudralı yumuşak bir bitişi var. Bileğimde denediğimde çok çok daha yumuşak bir his bırakıyordu ama yüzümün uyuzluğu üstünde yüzümde kısmen iyi durdu :) Kat kat sürüldüğünde kötü durmayacağı kesin, şu an yüzüme ince 2 kat şeklinde uyguladım ama beni tatmin edecek kadar kapatıcı olmadı :s
Ojenin rengi şişede çok güzel duruyor ama elimde yansımaları pek göremiyorum, gün ışığında daha çok ortaya çıkacak sanırım. Bej rengi-ten rengi gibi ve pembe-fuşya yansımaları var, nude renkleri de çok seviyorum ama bu yansımalar için aldım diyebilirim :) Nude glam serisinden zaten.. Nude Glam Hazelnut
Far ve fırçaları da denedim. Far, kremsi ışıltılı, bloggerlar arası meşhur bir far :) Bol ışıltılı bronz bir renk gibi duruyor ama uygulayınca fazla renk vermedi, essence far bazı üzerine uyguladım fırçaya fazla tutunmayan bir ürün, parmağımla daha rahat uyguladım. Fakat far ve smokey eyes fırçasını diğer farlarla denediğimde daha başarılıydı, sorun fardaymış yani :) Ve benim için günün tek güzel yanı yarın Amerika'dan gelecek Elf'lerime kavuşacak olmam :) Pekçok fırça almış olsam da Essence göz fırçalarına da kayıtsız kalınmıyor renkleri itibariyle :)
Gliss sıvı saç kremi alacaktım bu ikili daha ucuza geldi, saç tipime uygun olmasa da saç uçlarını nemlendirmenin amacı aynı nasılsa..
Klasik bir Gratis alışverişiydi zaten alınabilecek şeyler belli oldu, çok farklı bir ürün bulamıyorum :) Revlon ürünleri ve The Balm'ın devamını getirmelerini dileyerek sonlandırıyorum yazıyı..


Fotoğrafı büyütünce ojenin ışıltısı çok hafif belli oluyor, ışığı üstten ayarlamıştım, elde bu kadar belirgin değil.


Gliss şampuan-sıvı krem 11.90
Essence Oje 2.50
Far fırçası 4,50
Smokey eyes fırça 4,50
Soft Touch Miracle fondöten 12,99
Far 5,49
Eklips şişme ayak havuzu 5,90


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder