19 Ekim 2012 Cuma

Markafoni Kozmetik Satışı

Markafoni'den aldığım Loreal Derma Genesis kremin tarihini "cosmetic check"ten kontrol ettim ve 4 yıl önce üretildiğini görünce, twitterdan iletişime geçtim. Gecenin bir körü telefonla arayıp iletime cevap verdiler ki sadece bunu taktir edebildim, 24 saat içinde sorunu çözeceklerini bildirdiler. 2 gün sonra hala ses soluk yoktu, tekrar yazdım, konuyu bizzat ben takip ediyorum, ben size haber vereceğim dedi yetkili. 5 günün sonunda artık dayanamayıp ürünü kendim geri gönderdim, değişim talep ettim. Ürün ellerine ulaştıktan sonra aldığım cevap ise; Loreal yetkilileriyle görüşmüşler, stoklarında ürün yokmuş, yeni ürün gönderemiyorlarmış, paramı iade edeceklermiş. Aşağıda vereceğim linklerde Markafoni'nin bugüne ait, satışta olan aynı ürün var ve Loreal'in Türkiye sitesinde ürün mevcut olduğuna göre hala üretimde ve satışta!? Şimdi elinizde olmayan ürün, indirimli satabileceğiniz, son kullanma tarihi geçmiş ürün mü? Bloggerlara bir tane maskara göndermeyle PR olmuyor malesef.. İnsanları salak yerine koymayla da olmuyor! Bu kampanyalarda bu ürünleri alan çok az kişi girip bu tarihe bakar ve iade talep eder ki bunu yaptığımda bile ürünü değiştiremeyecekseniz ne diye oyalıyorsunuz? Açık açık biz bu ürünü zaten son kullanma tarihi geçtiği için indirimli satıyoruz diyin siz de rahatlayın ben de!

http://www.markafoni.com/product/2869140/

http://www.lorealparis.com.tr/cilt-bakimi/yuz-bakimi/derma-genesis/gozenek-sikilastirici-puruzsuzlestirici.aspx


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder