13 Kasım 2012 Salı

Essence Gel Eyeliner & Maybelline Karşılaştırması


Maybelline Color Tattoo'ları nerede denemeye kalktıysam çatlamış çamur kıvamında çok sert ürünlerdi, çok hava alıp kuruduğuna inandırdım kendimi. Ve jel eyeliner amacıyla önce siyahını sonra Permanent Taupe'u aldım. Ve kesinlikle ikisi de kuru ürünler! Eyeliner'lara geçmeden kısaca fardan bahsedeyim, çok ince bir tabaka halinde parmağımı kavanozda dolaştırıp, ürünü ısıtarak biraz yumuşamasını sağlıyorum, sonra göz kapağıma uygulayıp, hemen dağıtma işlemine geçiyorum, dağıtırken genelde rengini kaybediyor, ince bir kat daha uygulayıp diğer göze geçiyorum.

Bu fotoğraf camdan yansıyan gün ışığında çekildi. Essence gel eyeliner tam istediğim gibi daha akışkan yapılı. Ama bunun da bir dezavantajı var ince fırçalarla uygularken fırçaya fazla ürün geliyor ve çizginin dışına taşıyor. Fakat yine de Maybelline'in fotoğraflarında gördüğümüz gibi rengini kolayca verdiği için 3-4 kez uygulayıp eyelinerı bozma riskini azaltıyor.. 

Maybelline Color Tattoo Timeless Black eyeliner olarak kullanmayı başaramayıp far olarak denedim onda bile tam olarak renk vermeyen, koyu renkler için far bazı olabilecek bir ürün bence.. Her gün eyeliner kullanıp, çabuk tüketebileceğinizi düşünüyorsanız bu ürünü alabilirsiniz fakat kavanozun her noktasından ürün alın, birçok kişide gördüğüm kavanozu bir noktadan delmenin amacını anlayabilmiş değilim zira kenarda kalan kullanılmayan kısımlar çok kuruyor. Bu ürünü elimde fırçayla denediğimde nispeten kolay sürülüyor fakat gözümde tam bir işkence. Büyük zevkle kullananlar var, ben Adana gibi nemli bir yerde kullanamıyorsam sorun bendedir herhalde :s Çakma duraline'ımı yaptığımda yumuşatılacak bir ürün kendisi..
Sonuçta favorim Essence Gel Eyeliner oldu! İki ürün de İtalyan üretimi, Essence 3 ml, Maybelline yazmıyor ama kavanozu daha geniş dursa da miktarları yakındır, zaten kullanılabilirlik önemli...

2 yorum:

  1. bende de tam tersi essence jel eyeliner kuru çıktı. maybelline'i kullanıyorum ve çok memnunum, üstelik kavanozun her yerini delik deşik yapmadım sadece bir noktadan kullanıyorum ve en ufak bir kuruma bile yok :) maybelline color tattoo'ya kuru diyen ilk seni görüyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence çok zor bulunuyor iki üründe de ağzı kapalı olsun diye çok aradım, ikisini de kesinlikle koruma bandı açılmadan ve kapağı tam oturmuş şekilde bulup aldım. Ama permanent taupe da kullanıyorum ona göre çok daha kuru. Kullanabiliyorsanız ne hoş, normal olarak elimdeki ürüne göre yorum yaptım ve essence i daha rahat kullandığımı söyledim..

      Sil