16 Kasım 2012 Cuma

Gratis Kaçamağı

Twilight koleksiyonu gelmiş mi diye Gratis'e uğradım akşamüstü, koleksiyondan henüz haber yok :) Ama peşindeyim yarın da uğrarım, bu kadar yakın olmayaydı iyiydi :)
Neyse Miami'den 02 Miami Pink ojesini ve eski seriden 77 In style ve 50 Irreplace isimli ojeleri aldım. Essence'in ilk olarak favori ürünlerini aldığım için, ojeleri hakkında pek bir fikrim yoktu, çok özel bir oje ilgim de olmadığı için beğendiğim renkleri alırım. Ama Nude Glam seriden bir oje almam aşık olmam için yetti :) Kalıcılık olarak Golden Rose'u daha çok beğeniyorum hatta çok iddialı Sally Hansen'dan bile iyi buluyorum-gerçi benimkiler 1 yıllık o yüzden yapı değişmiş olabilir- ama Essence renkleri muhteşem.. Bitmeden eski seriden beğendiklerimi almaya devam edicem, yeni seride yoksa tabii..
Essence 50-02 Miami-77
Gece mavisi ojeye sevgilimle hasta olduk :) Benden daha çok oje sevdiğine eminim :))

Loreal ve Maybelline'de %30 indirim vardı, etiketlerin son fiyatı olduğu söylendi, eğer öyleyse yine fiyatlar artmış, Maybelline Affinitone fondötenim 18 liraydı, BB cream alacaktım o da 20 liraydı, indirimli hali buysa almak istemedim.. Zira BB krem olayı fazla popüler oldu ama Missha'yla yarışacak düzeye gelemiyorlar bu durumda da BB'ye aynı markanın fondöteninden fazla para vermenin mantığı yok bence.. Bu yüzden sadece 161 Juicy Pink isimli rujunu aldım, bendeki 130 peach juice'a çok benziyormuş :s Yine de bu serinin nemli yapısını sevdiğim için zevkle kullanırım.. 

Kendimle ilgili bir şey paylaşmak istemiyordum ama minik bir makyaj eklemek istedim. Yves Rocher'de bir arkadaşıma füme-pembe bir makyaj yapılmıştı onu hatırlamaya çalışarak bunu yaptım :) Downboy allık kullandım, renk pek belli olmasa da ilk defa pembe makyaj denedim :s Ayrıca Emily'nin 120 no'lu kalemini çok seviyorum koyu gri, dağıtınca çok güzel oluyor.. İsteme seramonisinde koyu renkler yerine böyle masum bir şeyler yaparım belki :)


5 yorum:

  1. Aaa makyaj güzel olmuş.
    Ojeleri bulmana çok sevindim. Hepsini güle güle kullan.
    maybelline'in fiyatları son dönemde çok arttı. Ne zaman şu color tatoolar geldi; her şey ondan sonra oldu. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allık çok ilgi çekti ama ojeler duruyordu hala :) Hatıra kalsın diye aldım resmen :))
      Yerli firmalarda da artıp duruyor, saçma bi şekilde yerli malını protesto ediyorum :s İndirim takip edelim diycem ama indirimli hali de aynı :)

      Sil
  2. %50 ya da 3 al 2 ode paklar bizi!:)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan çok güzeller :)

    YanıtlaSil