12 Kasım 2012 Pazartesi

Dermokil Maske Ve Tonik

Dermokil ürünlerini deneme amaçlı bir online kozmetik sitesinden almıştım, zaten siteden nefret ediyorum, ürünleri de pek sevemedim..
Tonik için söylenecek bir şey yok.. Sudan biraz daha hallice! Bir temizlik hissi yaratmıyor bende, zaten temizlemiyor da..

Maskeden ayrıca bir nefret ettim.. Üzerinde tam olarak hangi cilt tipi yazıyordu hatırlamıyorum ama akneleri hafifletip, izlerini yok edeceğini vaadeden bir kil maskesi idi. Ancak ürünün içinde mentol var ve ciltte bekletirken inanılmaz bir yanmaya neden oluyor..Tamamen kurumasını bekleyemeden temizledim yüzümü. Her maske kadar aydınlık görüntü ve temizlik hissi bıraktı o kadar.. E ben bunu aktardan çok daha ucuza alacağım kil ve gül suyuyla da elde ederim.. Akneye meyilli hassas bir cilde mentol koymak kimin fantazisi çok merak ediyorum :s Hatta hiçbir cildin bunu tolore edebileceğini düşünmüyorum. Bir tonikten ferahlık beklenebilir ama maskede neden mentol kadar keskin bir madde olsun?
Son olarak denediğim ürün el kremi. Aslında el ve vücut losyonu istemiştim markadan umudum olduğu için fakat sitemiz beni şaşırtmadı stok sorunu nedeni ile el kremi gönderdi. Ve sadece bu üründen memnun kaldım. Ellerimde kullandım ve yumuşacık yaptı. Kolay emiliyor ve içinden buram buram deterjanımsı sabunumsu kokular gelmiyor.. Nemlendirmesi fazla olan ürünler genelde kimyasala boğulmuş oluyor ne yazık ki..
Şu an sitedeki fiyatların yarısına aldığım için çok üzülmedim. Ama tekrar alacak olsam sadece el kremini alırım. İsminde kil geçen bir marka daha başarılı olabilirdi bence..

2 yorum:

  1. Ben bu markayı daha başarılı sanıyordum... Mentollü maske gerçekten dayanılması güç olmalı... :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ismini çok duyduğum için daha büyük bir umutla almıştım :s Alkollü ya da yoğun tonikler pek sevilmiyor ama böyle su gibi tonikten de ben bir şey anlamıyorum :s

      Sil